Venäläisten sukulaisluovutukset ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti kuluvan vuoden aikana. Ulkoministeriölle tieto luovutusten määrästä tuli yllätyksenä.
Onko tässä asiassa virkamies kunta jokseekin pihalla?
Ei yhtään siimaa enää.
Venäläiset ostavat Suomesta kiinteistöjä kiihtyvään tahtiin
Anonyymi
2
235
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on omituinen juttu. Venäläisillä ei pitäisi olla mitään asiaa tänne etenkään ostamaan kiinteistöjä. Tuntuu että sosialistihallitus ei ole kartalla ollenkaan. Pääministeriä leikkivä likka bilettää ja maa velkaantuu miljoonia joka päivä.
- Anonyymi
Tuntuu ja vaikuttaa kun suomea ei kukaan johtais kokonaisvaltaisesti, ja mitä sähkö jutuun tulee niin turhaa ulinaa, sen kun laittavat lisää voimaloita käyntiin, niitäkin suomessa riittää. mutta ei, maksatetaan köyhällä kansalla omia osinko tuloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161