Väärin minua kohtaan

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma olen sen verran etsinyt netistä tietoa, että kohdun poisto leikkaus vie kokonaan kuukautiset joista kärsin kun raivokohtauksen saan.

Jos älyllisesti kehitysvamman saaneena haluan eroon kuukautisista kohdun poisto vie kokonaan kuukautiset pois olen vedonnut Lievään älylliseen kehitysvammmaan ei mieli ala lääkkeet ja sterilointi vie kuukautisia pois.

Minulle ei suostu kukaan naisten tautien lääkäri myöntää kohdun poisto leikkaus juttua ja kehitysvammmaisten puolella lääkäri sanoo että kohdun poisto leikkaus on suuri riski elämän takia.
Sanoin entä, sitten jos kuolen, mutta eivät mitkään mieli ala lääkkeet vie kuukautisia pois ja korona rokotus tuonut takaisin kuukautisten vuodot runsaana ja mieli ala lääkkeet eivät auta PMS juttuun.

Entä sitten, jos kuolen olen sanonut suoraan.

Minulle Kehitysvamma lääkärit ja naisten tautien lääkärit sanoo en saa koska en ole koskaan selkeä älyllisen kehitysvamman saaneena koska ole jäänyt Heikkolahjaisuus tasolle ja pelkän MBD oireyhtymän takia eläkettä varten olen saanut älyllisen kehitysvamman koska ollu Asosiaalisuus ja vetoaa olen näkymätön Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena.

Minusta tämä on minua kohtaan todella väärin ja kukaan Kehitysvamma puolella ohjaajat eivät voi puoltaa kun on ollut mukana jokaisessa Kehitysvamma lääkäri käynnissä ne ohjaajat haluaa mielenterveys puolelle vain minut, koska en kotitöiden tekoon tarvitse ohjausta eli ei riitä se, että kavereiden kanssa olemiseen tarvitsen ohjauksen sen, kun ei Kehitysvamma puolella ohjaus tarve ole kaikissa kuten muilla niin vaatinut koko helvetin Kehitysvamma asiakkuus ajan minun kohdallani oikea puoli muka mielenterveys puolelle.
Miksi Kehitysvamma ja mielenterveys puolen työntekijät eivät pompottelee meitä joilla on entinen Heikkolahjaisuus ja Laaja alaiset oppimisen vaikeudet kaveri jonka kohdalla todettu 45 vuoden iässä lievä älyllinen kehitysvamma ja sillä mielenterveys puolella sitä mieltä että kehitysvammmaisten puolelle kuuluu.

Ja minulla ja kaverille Jeanille tulee käytös häiriöt pahemmin kuin niillä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi kokonaan mennyt testeissä, mutta toisin käy jos on älykkyys taso mennyt yhdessä kohtaan 69 kuvien tunnistus ja loput älykkyys taso testi papereissa 71-85äö mielestäni älyllisen kehitysvamman suhteen olisi syytä laittaa tarkat kriteerit monta ohjauksen kohtaa täytyy täytyy 3, jos yhdessä kohtaan ihmisen katsotaan tarvitsevan ohjausta onko ja kahdessa muussa ei tarvitse, onko näin ollen mitään järkeä silloin laittaa Kehitysvamma diagnoosi juttua vaikka jos on pelkkä sosiaaliset taidot nolla tasolla ja tämä tekee, että Laaja alaiset oppimisen vaikeuksien takia ei koskaan kykene palkka työhön miksi me ei saada omaa Diagnoosi juttuja epämääräinen Kehitysvamma diagnoosi olisi oikea JS älyllisen kehitysvamman saaneena ei tarvitse kuin yhteen ohjausta

2

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kuulu meille taas kaan se oma
      Asia

    • Anonyymi

      Etkö halua perhettä vai mitä haluat
      Tehdä tulevaisuudesta hemar 8
      Jotain uuttakko

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2022
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1245
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe