Näkyykö ”Viivan paikka” raskaustestissä?

Missu

Olen tehnyt kahdesti raskaustestin (Clearblue, kp 28 ja 30), joka on (kai) näyttänyt negatiivista? Kuitenkin niissä näkyy haaleana se ns. ”viivan paikka” testiviivan vieressä. Onko asia tosiaan näin ja testitulos siis negatiivinen? Vai näkyykö toista viivaa lainkaan negatiivisessa tuloksessa? Aion kyllä tehdä vielä uuden testin, mutta ihmettelen vaan tätä viivan ”aavistusta…” tässä näin netin välityksellä.

Vähän sekavaa juttua, mutta ehkäpä joku teistä kanssasisarista ymmärsi mitä tarkoitin. Menossa siis kierron 31 pv tokassa clomikierrossa (edellinen kierto 26kp) ja odottelemme mieheni kanssa ultrakontrollissa havaitun erittäin hyvän ovulaation jälkeen kuumeisena, että nappasiko tässä kierrossa :-)! Menkkamaista oloa ei ole vieläkään… entäs jos…

11

11724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kans..

mut enpä ollut raskaana..=(

• ---

Silloin kun testi on negatiivinen ei pitäs näkyä kuin yksi viiva ei edes mitään haaleaa toista viivaa. Teeppä vaikka joku aamu uudestaan testi. Itsellä oli sama juttu clomeilla tulin raskaaksi. Tein ensin päivällä testin ja näytti erittäin haaleaa kahta viivaa. En oikein tiennyt että uskoisko. Seuraavana aamuna tein testin uudestaan ja sitten näkyi jo vähän selvemmin ne viivat että uskalsi jo uskoa että totta se on. Toivotaan parasta.

• ---

Sitä vaan että kerroppa sitten miten kävi.

• ---

Niin minä en kyllä muista millä testillä tein sen testin silloin.

• tulee

positiivisesta tuloksesta plussa. Eli 2 viiva ristissä.( ) Ei vierekkäin. Toisessa ikkunassa oleva viiva on kontrolliviiva, joka kertoo siitä, et testi toimii, sit siinä toisessa ikkunassa oleva pelkkä viiva kertoo sitten siitä, että tulos negatiivinen. Eli jos viiva ja plussa, se on positiivinen tulos, kaksi viivaa, ni valitettavasti negatiivinen.

Toivottavasti ymmärsit, tais tulla vähä sekavasti =)

• Annikki

Mä tein Apteekin oma raskaustestin ja siinä näkyi 2 niin selvää viivaa kuin vain voi olla.
      Clomeilla tämäkin raskaus sai alkunsa. Ekalla kierrolla. Nyt rv 21 tasan

• Jossu

Tänään olen tehnyt kaksi eri testiä. Menkat ei ole vielä myöhässä kuin tämän päivän, mutta kun intoilen taas. Kahdeksan kuukautta ollaan yritetty ja siksi ehkä näin hysteerinen! :)
      Molempiin testeihin (eri merkkiset) tuli haalea viiva. Lisäksi mahaa vihloo tuohon navan seutuun ja rinnat on turvonneet ja kipeät. Silti harmittaa tuo testi kun se jäi noin epäselväksi, etten viitsi miehelleni vielä mitään kertoa, ettei sitten pety.

Pakko kai odottaa pari päivää ja testata vasta sitten uudestaan.
      Tuntuu vähän siltä, että toivon vauvaa niin kovasti, että näen jo niitä viivoja ihan siitäkin syystä! ;)

• haaleakin

viiva plussaa on! Alussa sitä hcg:tä vaan on sen verran vähän, ettei se välttämättä tee kirkkanpunaista/sinistä merkkiä. Munkin clearbluessa se kontrolliviiva oli kirkas, mut testi-ikkunan plussa hailakka. Mutta kyllä siellä vauva kasvoi =)
        Voit toki tehdä uuden testin vaikka päivän parin päästä, eiköhän se sitten jo oo kirkkaampi.

• vauvatoive

moi!mulla kans tänään selkeä haamu,menkat on myöhässä melkein viikon..mäkään en oo miehelle vielä kertonu..sunnuntaina teen uuden testin.Mulla rinnat turvonneet ja mahassa aaltoilee.Niin,ja mikä uskomatonta,tämä on 23 yrityskierto..että arvatkaa mitkä on fiilikset!!

• A-M.K

HEI OLEN 25-VIIKOLLA JA TEIN TESTIN VAIKKA MENKKOJENI ALKUUN OLI VIELÄ NELISENPÄIVÄÄ.MINULLA OLI NIIN"JÄÄTÄVÄ"VAUVAKUUME ETTÄ EN JAKSANU ODOTTAA SIIHEN ASTI KUN PITI ALKAA KUN MULLA OLI NIIN SELVÄT RASKAUDEN OIREET.KUITENKIN KUN TEIN TESTIN SE NÄYTTI HAALEAA VIIVAA JA LUULIN NÄKEVÄNI NÄKYJÄ,MIEHENI JA PIKKUSISKONI KUITENKIN SANOIVAT NÄKEVÄNSÄ MYÖSKIN HAALEANVIIVAN.MENIN SEURAAVANA PÄIVÄNÄ REUMANI TAKIA VERIKOKEISIIN JA PYYSIN SAMALLA RASKAUSTESTIN JA SE OLI KUIN OLIKIN PLUSSAA.OLIN AIVAN INTOA PIUKASSA JA NYT ODOTTELENKIN 1.5-VUOTIAAN POIKANI JA 2.5-VUOTIAAN TYTTÖNI JA MIEHENI KANSSA INNOLLA UUTTA TULOKASTAMME JOKA KUULEMMA ON TYTTÖ

• Jossu

Pakko vielä kertoa, että kyllähän se haamuviiva vaan sitten siitä vahvistui! Eli plussaa tuli! :) :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      181
      8272
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      254
      4260
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      109
      3572
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      94
      3332
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      18
      2401
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2225
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      27
      2056
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      36
      1716
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      56
      1594
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      48
      1557
    Aihe