Onko niistä edes jotakin terveyshyötyä?
Yleensä pullossa 15-25% tuorepuristettua inkivääriä, loput sitruuna tai omenamehua tai molempia.
Inkiväärishotti
2
361
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisin, että jos niissä on sokeria, ja lisäaineita, niin onko enää terveellistä. Miksei ostaisi tuoretta luomuinkivääriä ja siitä itse tekisi vaikka shotteja mehulingolla, tai pureskelisi kuorittuna tuoreena sellaisena, kuten tämän kirjoittaja. Oppinut tykkäämään tuoreen inkiväärin raa´asta mausta ja kun se yhdistyy ajatuksissa terveysvaikutuksiin, on se miellyttävä maku.
- Anonyymi
Tuoretta inkivääriä sentin pätkä raastettuna ,hunajaa ja kuumaa vettä mukiin ,hauduta hetki ja juo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849