Auto Nissan P12 1,8 bensa 2006 Kytkinremontti tehty uusi kytkinpakeei vaihdettu, silti antaa ääntä kun painaa kytkimen pohjaan jonkin verran ääni poistuu mutta ei ihan normaaliksi, mistä lähtisi vikaa etsimään? onkohan laatikko hajoamassa?
Vastaukset 7
- Anonyymi
no jos se ääni tulee vaihdelaatikosta niin silloin kannattaa vikaa etsiä sieltä vaihteistosta.siihen onko laatikko hajoamassa,sanoisin että täältä kuunneltuna se kuulostaa kyllä siltä että hajoaa ihan kohta.
- Anonyymi
Painelaakeri taitaa olla kuiva, rasvat jäänyt Kiinaan?
- Anonyymi
Vaihdelaatikon laakeri loppu. Nissanin loota on herkkä hajoamaan varsinkin jos vedättää vitosvaihteella alle 80 km/h vauhdilla.
Meneekö pakki helposti päälle? Jos menee normaalisti, niin loota ei ole loppu. - Anonyymi
Kai kytkimen painelaakeri vaihdettiin myös?
Jos vaihdettiin niin aja äläkä kuuntele niitä ääniä enempää. Radio on sitä varten, että se peittää turhat hälyäänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1382374
- 511019
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160917Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50776- 83757
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.164672- 53637
- 67636
- 59626
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e141607- 4599
- 6564
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21548- 52533
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.161529Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32518Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66499- 55498
- 34497
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118496