Olen simppeli nainen

Anonyymi

Ei minusta mitään ihmeempää saa irti.

9

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En miettinytkään ryhtyä niin kärsimään.

    • Anonyymi

      Ehkä enemmän tomppeli sanoisin. En ole sitten käyttänyt pupu sanaa sinusta ikuisuuksiin, eli minulta ei sitten mitkään pupu eikä muutkaan sellaiset sanat ole täällä.
      -sivusta

      • Anonyymi

        Niin käytit sitä silloin kun uskoit pohtia_miehen kaipaavan ja ihailevan sua. Omit ja lässytit takas eläen palstasuhteen hekumaa kuin mikäkin vedätettävä pelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin käytit sitä silloin kun uskoit pohtia_miehen kaipaavan ja ihailevan sua. Omit ja lässytit takas eläen palstasuhteen hekumaa kuin mikäkin vedätettävä pelle!

        Naulan kantaan osuit kerrankin, juuri noinhan se melkein olikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin käytit sitä silloin kun uskoit pohtia_miehen kaipaavan ja ihailevan sua. Omit ja lässytit takas eläen palstasuhteen hekumaa kuin mikäkin vedätettävä pelle!

        Näinkö kauan olet näitä miehen monologeja ja vedätyksiä tiiraillut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan osuit kerrankin, juuri noinhan se melkein olikin.

        Vastailetko nykyään useinkin itsellesi…?


    • Anonyymi

      Mutta pääseekö sinusta irti?

    • Anonyymi

      Simppeli viesti!! Hieman itseänsä aliarvioiva kirjoitus, usein simppelisti toimiva ja

      käyttäytyvä nainen on se paras. Simppelisti elämästä nauttiva ja elämään sopivan vakavasti suhtautuva nainen ei takerru lillukan varsiin, vaan uskaltaa heittäytyä ja itse toteuttaa unelmiaan. Elämä koostuu pienistä onnistumisista sekä onnenjyvistä, ne tehdään itse tai hyvässä seurassa ne tulee luonnostaan. Simppeli nainen ei tyydy vähempään, tietää kuinka takka sytytetään tai kuinka iltapalalla hiljaisuus muuttuu myhäilyksi. Rakkaudessa simppeli nainen on miellyttävä, hameen helmoja
      suoristeleva ikäneiti, tai maaseudulla asuva ujo teinityttö voi käyttäytyä simppelisti, simppeliys
      on sisäsyntyistä ja luontevaa. Suhteessa simppeli nainen on paras ja rakkain, "mitään siitä ei tule puuttumaan", lämpöä, rikkaita ja rakkaita hetkiä ihmeiden parissa.
      https://youtu.be/8tZvZHe1CD0

    • Anonyymi

      Minä oon terävä ja kulmikas hauska tavata trollimies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe