Ei minusta mitään ihmeempää saa irti.
Olen simppeli nainen
9
57
Vastaukset
- Anonyymi
En miettinytkään ryhtyä niin kärsimään.
- Anonyymi
Ehkä enemmän tomppeli sanoisin. En ole sitten käyttänyt pupu sanaa sinusta ikuisuuksiin, eli minulta ei sitten mitkään pupu eikä muutkaan sellaiset sanat ole täällä.
-sivusta- Anonyymi
Niin käytit sitä silloin kun uskoit pohtia_miehen kaipaavan ja ihailevan sua. Omit ja lässytit takas eläen palstasuhteen hekumaa kuin mikäkin vedätettävä pelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin käytit sitä silloin kun uskoit pohtia_miehen kaipaavan ja ihailevan sua. Omit ja lässytit takas eläen palstasuhteen hekumaa kuin mikäkin vedätettävä pelle!
Naulan kantaan osuit kerrankin, juuri noinhan se melkein olikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö kauan olet näitä miehen monologeja ja vedätyksiä tiiraillut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naulan kantaan osuit kerrankin, juuri noinhan se melkein olikin.
Vastailetko nykyään useinkin itsellesi…?
- Anonyymi
Mutta pääseekö sinusta irti?
- Anonyymi
Simppeli viesti!! Hieman itseänsä aliarvioiva kirjoitus, usein simppelisti toimiva ja
käyttäytyvä nainen on se paras. Simppelisti elämästä nauttiva ja elämään sopivan vakavasti suhtautuva nainen ei takerru lillukan varsiin, vaan uskaltaa heittäytyä ja itse toteuttaa unelmiaan. Elämä koostuu pienistä onnistumisista sekä onnenjyvistä, ne tehdään itse tai hyvässä seurassa ne tulee luonnostaan. Simppeli nainen ei tyydy vähempään, tietää kuinka takka sytytetään tai kuinka iltapalalla hiljaisuus muuttuu myhäilyksi. Rakkaudessa simppeli nainen on miellyttävä, hameen helmoja
suoristeleva ikäneiti, tai maaseudulla asuva ujo teinityttö voi käyttäytyä simppelisti, simppeliys
on sisäsyntyistä ja luontevaa. Suhteessa simppeli nainen on paras ja rakkain, "mitään siitä ei tule puuttumaan", lämpöä, rikkaita ja rakkaita hetkiä ihmeiden parissa.
https://youtu.be/8tZvZHe1CD0 - Anonyymi
Minä oon terävä ja kulmikas hauska tavata trollimies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k432484Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel492053Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91986Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien501712Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1401465Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241136Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68925Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119908Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62903- 67896