Olen simppeli nainen

Anonyymi

Ei minusta mitään ihmeempää saa irti.

9

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En miettinytkään ryhtyä niin kärsimään.

• Anonyymi

Ehkä enemmän tomppeli sanoisin. En ole sitten käyttänyt pupu sanaa sinusta ikuisuuksiin, eli minulta ei sitten mitkään pupu eikä muutkaan sellaiset sanat ole täällä.
      -sivusta

• Anonyymi

Niin käytit sitä silloin kun uskoit pohtia_miehen kaipaavan ja ihailevan sua. Omit ja lässytit takas eläen palstasuhteen hekumaa kuin mikäkin vedätettävä pelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin käytit sitä silloin kun uskoit pohtia_miehen kaipaavan ja ihailevan sua. Omit ja lässytit takas eläen palstasuhteen hekumaa kuin mikäkin vedätettävä pelle!

Naulan kantaan osuit kerrankin, juuri noinhan se melkein olikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö kauan olet näitä miehen monologeja ja vedätyksiä tiiraillut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naulan kantaan osuit kerrankin, juuri noinhan se melkein olikin.

Vastailetko nykyään useinkin itsellesi…?

• Anonyymi

Mutta pääseekö sinusta irti?

• Anonyymi

Simppeli viesti!! Hieman itseänsä aliarvioiva kirjoitus, usein simppelisti toimiva ja

käyttäytyvä nainen on se paras. Simppelisti elämästä nauttiva ja elämään sopivan vakavasti suhtautuva nainen ei takerru lillukan varsiin, vaan uskaltaa heittäytyä ja itse toteuttaa unelmiaan. Elämä koostuu pienistä onnistumisista sekä onnenjyvistä, ne tehdään itse tai hyvässä seurassa ne tulee luonnostaan. Simppeli nainen ei tyydy vähempään, tietää kuinka takka sytytetään tai kuinka iltapalalla hiljaisuus muuttuu myhäilyksi. Rakkaudessa simppeli nainen on miellyttävä, hameen helmoja
      suoristeleva ikäneiti, tai maaseudulla asuva ujo teinityttö voi käyttäytyä simppelisti, simppeliys
      on sisäsyntyistä ja luontevaa. Suhteessa simppeli nainen on paras ja rakkain, "mitään siitä ei tule puuttumaan", lämpöä, rikkaita ja rakkaita hetkiä ihmeiden parissa.
      https://youtu.be/8tZvZHe1CD0

• Anonyymi

Minä oon terävä ja kulmikas hauska tavata trollimies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12376
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11153
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5085
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3689
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3534
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      46
      3070
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2799
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2218
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2127
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe