Olen simppeli nainen

Anonyymi

Ei minusta mitään ihmeempää saa irti.

9

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En miettinytkään ryhtyä niin kärsimään.

• Anonyymi

Ehkä enemmän tomppeli sanoisin. En ole sitten käyttänyt pupu sanaa sinusta ikuisuuksiin, eli minulta ei sitten mitkään pupu eikä muutkaan sellaiset sanat ole täällä.
      -sivusta

• Anonyymi

Niin käytit sitä silloin kun uskoit pohtia_miehen kaipaavan ja ihailevan sua. Omit ja lässytit takas eläen palstasuhteen hekumaa kuin mikäkin vedätettävä pelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin käytit sitä silloin kun uskoit pohtia_miehen kaipaavan ja ihailevan sua. Omit ja lässytit takas eläen palstasuhteen hekumaa kuin mikäkin vedätettävä pelle!

Naulan kantaan osuit kerrankin, juuri noinhan se melkein olikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö kauan olet näitä miehen monologeja ja vedätyksiä tiiraillut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naulan kantaan osuit kerrankin, juuri noinhan se melkein olikin.

Vastailetko nykyään useinkin itsellesi…?

• Anonyymi

Mutta pääseekö sinusta irti?

• Anonyymi

Simppeli viesti!! Hieman itseänsä aliarvioiva kirjoitus, usein simppelisti toimiva ja

käyttäytyvä nainen on se paras. Simppelisti elämästä nauttiva ja elämään sopivan vakavasti suhtautuva nainen ei takerru lillukan varsiin, vaan uskaltaa heittäytyä ja itse toteuttaa unelmiaan. Elämä koostuu pienistä onnistumisista sekä onnenjyvistä, ne tehdään itse tai hyvässä seurassa ne tulee luonnostaan. Simppeli nainen ei tyydy vähempään, tietää kuinka takka sytytetään tai kuinka iltapalalla hiljaisuus muuttuu myhäilyksi. Rakkaudessa simppeli nainen on miellyttävä, hameen helmoja
      suoristeleva ikäneiti, tai maaseudulla asuva ujo teinityttö voi käyttäytyä simppelisti, simppeliys
      on sisäsyntyistä ja luontevaa. Suhteessa simppeli nainen on paras ja rakkain, "mitään siitä ei tule puuttumaan", lämpöä, rikkaita ja rakkaita hetkiä ihmeiden parissa.
      https://youtu.be/8tZvZHe1CD0

• Anonyymi

Minä oon terävä ja kulmikas hauska tavata trollimies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      128
      5744
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2559
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2477
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      7
      2066
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1323
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      58
      1055
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1042
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      912
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      825
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      815
    Aihe