Olen simppeli nainen

Anonyymi

Ei minusta mitään ihmeempää saa irti.

9

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En miettinytkään ryhtyä niin kärsimään.

• Anonyymi

Ehkä enemmän tomppeli sanoisin. En ole sitten käyttänyt pupu sanaa sinusta ikuisuuksiin, eli minulta ei sitten mitkään pupu eikä muutkaan sellaiset sanat ole täällä.
      -sivusta

• Anonyymi

Niin käytit sitä silloin kun uskoit pohtia_miehen kaipaavan ja ihailevan sua. Omit ja lässytit takas eläen palstasuhteen hekumaa kuin mikäkin vedätettävä pelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin käytit sitä silloin kun uskoit pohtia_miehen kaipaavan ja ihailevan sua. Omit ja lässytit takas eläen palstasuhteen hekumaa kuin mikäkin vedätettävä pelle!

Naulan kantaan osuit kerrankin, juuri noinhan se melkein olikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö kauan olet näitä miehen monologeja ja vedätyksiä tiiraillut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naulan kantaan osuit kerrankin, juuri noinhan se melkein olikin.

Vastailetko nykyään useinkin itsellesi…?

• Anonyymi

Mutta pääseekö sinusta irti?

• Anonyymi

Simppeli viesti!! Hieman itseänsä aliarvioiva kirjoitus, usein simppelisti toimiva ja

käyttäytyvä nainen on se paras. Simppelisti elämästä nauttiva ja elämään sopivan vakavasti suhtautuva nainen ei takerru lillukan varsiin, vaan uskaltaa heittäytyä ja itse toteuttaa unelmiaan. Elämä koostuu pienistä onnistumisista sekä onnenjyvistä, ne tehdään itse tai hyvässä seurassa ne tulee luonnostaan. Simppeli nainen ei tyydy vähempään, tietää kuinka takka sytytetään tai kuinka iltapalalla hiljaisuus muuttuu myhäilyksi. Rakkaudessa simppeli nainen on miellyttävä, hameen helmoja
      suoristeleva ikäneiti, tai maaseudulla asuva ujo teinityttö voi käyttäytyä simppelisti, simppeliys
      on sisäsyntyistä ja luontevaa. Suhteessa simppeli nainen on paras ja rakkain, "mitään siitä ei tule puuttumaan", lämpöä, rikkaita ja rakkaita hetkiä ihmeiden parissa.
      https://youtu.be/8tZvZHe1CD0

• Anonyymi

Minä oon terävä ja kulmikas hauska tavata trollimies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      42
      2247
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      52
      1816
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      135
      1764
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1376
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1100
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      62
      979
    8. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      20
      936
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      847
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      831
    Aihe