Haluaisin suhteen tai edes jotakin pysyvää välillemme. Hyväksyn myös sanan ei.
En voi sille mitään, että ajattelen sinua nainen joka päivä.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet ja minkä ikäiselle kirjoituksesi on tarkoitettu?
- Anonyymi
Mistä tunnet naisen?
- Anonyymi
Tässä tulee: ei.
- Anonyymi
No pitäiskös tehdä asialle jotain? Mäkin meinaan haluan 😘
- Anonyymi
Anna tulla ehdotusta vaan, ehkä lämpenen sille, ehkä en.
- Anonyymi
Pientä vinkkiä kyllä kaipais, että kenelle naiselle?
Omalla kohdalla hänelle vastaus olisi kyllä. - Anonyymi
Samoi joka päivä ***ia. Luulin ettet halua mitään, irl näin päättelin.
- Anonyymi
En sanoisi hänelle ei💔❤
- Anonyymi
Millaisen suhteen?
- Anonyymi
Juu, ei. ”Ei” ei ole vastaukseni.
- Anonyymi
Sama täällä…mies ajattelen siuta joka päivä…olisi ihanaa kun olisit nyt kanssani…älä pelkää tulevaa yhdessä selvitään
- Anonyymi
Eipä tuohon oikein osaa mitään vastata, kun tuntomerkit ovat olemattomat. Saman voisi huutaa vaikka pellon laidalla ja katsella kun varisparvi lentää raakkuen pois. Hyvä mies, pysäytä tuo kohteesi ja kysy. Kerran se vain kirpaisee tai sitten ei. Onnea matkaan...
- Anonyymi
Niin ajattelen myös vaikka en haluaisi. Joka ikinen päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929