Mitä sulle kuuluu Mikko?
Olet kiva mies
83
1081
Vastaukset
- Anonyymi
en ole mikko, mutta tiedätkö että kivat miehet ei kelpaa naisille
- Anonyymi
Kyllä kelpaa.
- Anonyymi
Kuka Mikko ? Mistäpäin ?
- Anonyymi
Kyllä kelpaisi kiva mies vaikka nimi olisikin Mikko.
Tai ehkä erityisesti juuri siksi. Mutta Mikko ei kelpuuta minua luulen, ainakin niin on tämä kiva Mikko sanonut.
Kivat miehet ei sovi laastareiksi, se ei olisi reilua kellekään. Toivottavasti Mikolle kuuluu hyvää. Kaikille kivoille miehille myös.- Anonyymi
No minulleppa ei ole sanonut.
- Anonyymi
Kelpaa laastari, semmonen hyvännäkönen 'paikka'. Vaikka koko paketillinen yhtä aikaa, nyt ei ole väliä, sinkku tässä ollaan, estoni ja rajoitteeni ovat poissa. Olen täysin vapaata riistaa, senkus käyt kimppuun vaan jos mielesi tekevi, en estele en tod. Joten, ei muuta kuin tarjousta kehiin vaan ihan rohkeasti, nyt ei tarvitse kainostella, arastella, ujostella.
- Anonyymi
En etsi mitään laastaria enkä koskaan sellaista ole etsinytkään kerrot vain omista toiveistasi. Kirjoittelen Mikolle jos haluan.
- Anonyymi
Ystäväksi ei muuksi.
- Anonyymi
Täälläkö ne bileet on tänään?
- Anonyymi
En harrasta semmoisia.
- Anonyymi
Vastasit juuri ikiaikaiseen kysymykseen, nimittäin mitä luuranko sanoi toiselle kuussa?
Oletko se sama mikko trollaaja joka täällä aiemminkin postasi outoja viestejään?- Anonyymi
Aloittaja ei ole Mikko.
Saa ihmisille puhua.
- Anonyymi
Minulla ei ole Mikkoa ikävä kun ei halunnut toveruuttakaan. Aika ressukka tyyppi kaikin puolin.
- Anonyymi
Mene ja tee oma ketju älä esitä aloittajaa.
Ei minulla häntä ikävä ole kuin ihan pikkuisen vain. - Anonyymi
Sitä vaan että älä tule puhumaan Mikosta pahaa tämä on minun aloittama aloitus ja tee omassa mitä teet.
Vaukutat hieman pösilöltä. - Anonyymi
En kaipaa nyt kuin kevyttä sutinaa. Olet mustis ja pettynyt. Ei voi mitään jos heti luovuttaa. Sitkeyttä ja kärsivällisyyttäkin joskus vaaditaan. "Toveruutta", kuulostaa itseäni huomattavasti vanhemman naisen ilmaisulta. Syntymävuotesi ja mistä päin? Ja millos toveruutta tarjosit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa nyt kuin kevyttä sutinaa. Olet mustis ja pettynyt. Ei voi mitään jos heti luovuttaa. Sitkeyttä ja kärsivällisyyttäkin joskus vaaditaan. "Toveruutta", kuulostaa itseäni huomattavasti vanhemman naisen ilmaisulta. Syntymävuotesi ja mistä päin? Ja millos toveruutta tarjosit?
Pirkko-Liisa Keravalta, VM. 1972.
Istuskellaan usein samassa pubissa, Mikko - niminen mies on nelikymppinen ja ymmärtääkseni Vantaalta.
En vallan ole mustasukkainen! Mikko on mukava ja naiset hänestä pitävät, vaikka useampi hammas puuttuu kun mies valloittavasti hymyilee. On kuulemma pelannut joskus jääkiekkoa ja siitä epätavallinen hymy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirkko-Liisa Keravalta, VM. 1972.
Istuskellaan usein samassa pubissa, Mikko - niminen mies on nelikymppinen ja ymmärtääkseni Vantaalta.
En vallan ole mustasukkainen! Mikko on mukava ja naiset hänestä pitävät, vaikka useampi hammas puuttuu kun mies valloittavasti hymyilee. On kuulemma pelannut joskus jääkiekkoa ja siitä epätavallinen hymy.Miksi esität aloittajaa?
Parempi jättää palsta kokonaan sekopäitä täynnä.
- Anonyymi
En etsi ystäviä vaan parisuhdetta.
- Anonyymi
Minä taas paria suhdetta.
- Anonyymi
Aloittaja ei etsi oikeastaan mitään. Voin olla ystävä ja jutella.
- Anonyymi
Mikko rikko ikkunan.
- Anonyymi
Jaa on tainnu moni ihminen rikkoa ikkunan.
Menikö ihan vahingossa?
- Anonyymi
Voi hellanlettas sentään . Sinä nainen se vasta ressukka oletkin . Surkea tapaus kaikinpuolin .
Tosin helppoa se naisena on kun ei tarvi muutaku kiukutella ja odottaa seuraavaa kosiaa.- Anonyymi
Ei taida mikko vastaamassa olla ja aloittaja ei ole mikkoa ressukaksi sanonut.
- Anonyymi
Hyötykäyttöä hakee. Samalla yrittää pelotella.
Tuon naisen tietää moni. Ehkä kokemusten ja ikääntymisen myötä vielä löytää jonkun, ellei psyyke ole jo menetetty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyötykäyttöä hakee. Samalla yrittää pelotella.
Tuon naisen tietää moni. Ehkä kokemusten ja ikääntymisen myötä vielä löytää jonkun, ellei psyyke ole jo menetetty.En ole hyötykäyttänyt koskaan ketään mutta sinä itse taidat niin tehdä kun otit sen puheeksi. Jos vielä kirjoitat mulle niin ilmoitan susta poliisille kun mustamaalaat minua.
- Anonyymi
Mitäs tässä, ikävää pidetään? Mitäs sulle?
- Anonyymi
Katon yhtä ohjelmaa otin muutaman keksin ja maitoa. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katon yhtä ohjelmaa otin muutaman keksin ja maitoa. 🙂
Ohjelmaa minäkin katson, grillasin makkaraa ja join yhden ohrajuoman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjelmaa minäkin katson, grillasin makkaraa ja join yhden ohrajuoman.
Juu minä en ole siemaillut olutta puoleen vuoteen jos sitä ensi kesänä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu minä en ole siemaillut olutta puoleen vuoteen jos sitä ensi kesänä sitten.
En minäkään sen kummemmin siemaile, ruokajuomana yleensä.
- Anonyymi
Minä en halua sinua, jos haluat Mikon. Tee valintasi
- Anonyymi
Sinä loukkaat yrittämällä kahta samaan aikaan. Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Jos haluat Mikon niin ota, mutta jätä mut rauhaan äläkä kirjoita mulle enää. Normaalit ihmiset haluaa yhden romanttisen suhteen ja keskittyvät siihen, eivätkä petä tai haikaile muiden perään
- Anonyymi
En tiedä mistä puhut.
- Anonyymi
Ihan oikeasti jos yrität minua ja Mikkoa samaan aikaa, niin valitse Mikko, äläkä kirjoita mulle enää, että minä saan jonkun luotettavan ja uskollisen ihanan naisen.
- Anonyymi
En kirjoita kellekkään muulle jätä minut rauhaan.
- Anonyymi
Haluan uskollisen, hyvän ja sekä ulkoisesti että sisäisesti kauniin naisen
- Anonyymi
Juu mie haluan mikosta ystävän ja siekö haluat siitä seurustelu kaverin kun tulit minun ketjuun?
Etkö ymmärrä että mikko on mies ei hän voi olla sulle nainen. Mene etsimään se kuvaamasi nainen jostain muualta. Riitän Mikolle ystävänä sellaisena kuin olen. 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu mie haluan mikosta ystävän ja siekö haluat siitä seurustelu kaverin kun tulit minun ketjuun?
Etkö ymmärrä että mikko on mies ei hän voi olla sulle nainen. Mene etsimään se kuvaamasi nainen jostain muualta. Riitän Mikolle ystävänä sellaisena kuin olen. 🙂Mistä sie tiijät onko se mukava vai ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sie tiijät onko se mukava vai ei?
Näen päällepäin hän kiitti mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä että mikko on mies ei hän voi olla sulle nainen. Mene etsimään se kuvaamasi nainen jostain muualta. Riitän Mikolle ystävänä sellaisena kuin olen. 🙂Lopeta minulle kirjoittaminen ja ota Mikko. Minä haluan uskollisen ja hyvän naisen eli en sinua jos haluat Mikon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä että mikko on mies ei hän voi olla sulle nainen. Mene etsimään se kuvaamasi nainen jostain muualta. Riitän Mikolle ystävänä sellaisena kuin olen. 🙂Normaalisti ihmiset haluaa yhden rakkaussuhteen eikä yritä muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta minulle kirjoittaminen ja ota Mikko. Minä haluan uskollisen ja hyvän naisen eli en sinua jos haluat Mikon.
Sinähän tuossa mulle kirjoitat lopeta häirintä örvelö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet moraaliton kun yrität kahta yhtäaikaa. Tajuatko edes miten satutat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä on joku mustasukkaisuustesti niin lopeta jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yrität kahta yhtäaikaa? Etkö ole yhtään empaattinen ja ajattele muita ihmisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve ihminen ei yritä kahta yhtäaikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve ihminen ei yritä kahta yhtäaikaa
Palstalle kirjoittelu ei ole toisen yrittämistä.
En ole yrittänyt kahta enkä yhtä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet moraaliton kun yrität kahta yhtäaikaa. Tajuatko edes miten satutat?
Tajuatko sinä mielisairas että ihmisille puhuminen ei ole mitään yrittämistä.
- Anonyymi
Huonomminkin voisi mennä. T. Miko
- Anonyymi
Käy muumit laaksoon... 😍
- Anonyymi
Tässä keskustelussa ne taitaa kyllä olla kaikki karanneet sieltä laaksosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä keskustelussa ne taitaa kyllä olla kaikki karanneet sieltä laaksosta.
Mitä jos jätät tavalliset ihmiset rauhaan.
- Anonyymi
No jaaa, empä nyt tiiä. :)
Ihan hyvää kiitos. Mitä itsellesi?
Täytyy nyt jo kyllä kysyä: kuka olet? Kertoisitko etunimesi? Ja mistä tunnemme? Minä kuukautena/vuonna olet syntynyt? Olet joskus aiemminkin jonkun kerrankin huhuillut täällä minua. Oli joku ohiajelija ja muutama kahvikutsukin jossain vaiheessa. Jokunen muukin tuttu/tai puolituttu huhuili tuossa vuoden sisään jotka jäivät kumminkin todentamatta kaikki keitä olivat. Sattuneesta syystä, minkä varmasti tiedätkin. No mut, jostain ilmeisestikkin vähintäänkin sinun kanssasi ulkonäöllisesti ainakin tiedetään toisemme. Tekstit myös kertoo. Hymmm... Joitain epäilyksiä toki on. Viitteitäkin. Mutta osa taasen niin kovin hataria. Paha sanoa, täällä varsinkin. Kerro siis itsestäsi jotain, ole hyvä.- Anonyymi
Olen mies Oulusta t. AP
- Anonyymi
Homomies Oulusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies Oulusta t. AP
Jaaha, tätäkin jo hieman pelkäsin. Joo, heippa!
- Anonyymi
Minulla on punaiset hiukset. Ja olen sinua vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on punaiset hiukset. Ja olen sinua vanhempi.
Ja olen nainen. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen nainen. 🙂
Ja oletko kaiken kukkuraksi vielä naapurikin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oletko kaiken kukkuraksi vielä naapurikin?
En usko en tiedä missä hän asuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen nainen. 🙂
Syntymävuotesi ja mistä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä läheltä, ja naiselta ei saa kysyä ikää 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1983, Tampere 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1983, Tampere 😘
Ööh, okei. Hmmm. Kyllä matka käy todellakin kohta pimpulanssilla kohti osastoa. Nähdään!
- Anonyymi
Väsyneenä ja ehkä vähän harhoissa mutta muuten menee ihan hyvin. T. Mikko
- Anonyymi
Muistan sut aina ❤️
- Anonyymi
Kenet sinä muistat? Kohtaatteko enää? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet sinä muistat? Kohtaatteko enää? -sivusta
No sen Mikon… Ei kohdata mikäli musta riippuu, tai no kohdataan ehkä pakostakin, mut ei kommunikoida ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen Mikon… Ei kohdata mikäli musta riippuu, tai no kohdataan ehkä pakostakin, mut ei kommunikoida ☺️
Joudun ehkä suutani aukomaan mutta se johtuu vain nykyisestä ammatistani kampela-imitaattorina, ei pidä ottaa henkilökohtaisesti.
Blub blub blub blub blub.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meidän pakko ole puhua.
- Anonyymi
Ah Mikko paina pääsi karvaiselle rinnalleni. Olemme vuoden homopari.
- Anonyymi
Voishan tuotakin kokeilla. Viimeksi olen homoillut lapsena. T. Mikko
- Anonyymi
On se Mikko aika ihmeellinen, kun sekä miehet että naiset noin perässä juoksevat!
- Anonyymi
Älä muuta virka, on tämä vaan niin ihmeellistä ja raskasta kun pitää innokkaimpia häätää jo pois 😂
- Anonyymi
Mikko on päälle päin ihan nice mutta sisältä saat. anasta seuraava, taitaapi olla sen oikea käsi.
- Anonyymi
Kiitos. Twin Peaks sarjassa oli joskus murhaaja joka katkaisi kätensä ettei murhaisi enempää. Käsi näytti kääpiöltä. Se oli juurikin Mike's arm. Itsekin näytän aika lailla samalta. Tosin nykylääketieteen ansiosta en jäänytkään kääpiöksi vaan kasvoin lähestulkoon miehen mittaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Twin Peaks sarjassa oli joskus murhaaja joka katkaisi kätensä ettei murhaisi enempää. Käsi näytti kääpiöltä. Se oli juurikin Mike's arm. Itsekin näytän aika lailla samalta. Tosin nykylääketieteen ansiosta en jäänytkään kääpiöksi vaan kasvoin lähestulkoon miehen mittaan.
Aika himmeetä :)
- Anonyymi
Taitaa aloittajan kirjoitukset olla ainuita järkeviä kirjoituksia.
Ei meistä mikko tarvi tulla kavereita kestän.
Minä en ymmärrä mustaa huumoria. - Anonyymi
Haluaisin Mikon mukaani tantrakurssille. Tuijoteltaisi toisiamme silmiin niin pitkään, että kaikki menisi kummalliseksi.
Mikon siniset silmät.- Anonyymi
Eiköhän tämä ole mennyt kummallisen tuolle puolen jo aikoja sitten, silloin jo kun vielä nähtiin irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä ole mennyt kummallisen tuolle puolen jo aikoja sitten, silloin jo kun vielä nähtiin irl.
Ei ole aloittajan kirjoitus klo:10:43 mutta samapa tuo uskotko vai et kun en usko että mikko edes olet.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838