Onko porukalla kokemusta? Tulee peruskunto treenissä päälle eli syke nousee 230-250..ja palautuu viimeistään parin minuutin päästä.mitään muita tuntemuksia ei ennen eikä jälkee häiriön.
Rytmihäiriö urheillessa?
5
100
Vastaukset
- Anonyymi
mulla ei tuollaista ole mutta jos vejän raskaampaa liikuntaa niin keho menee jotenkin heikohkoon tilaan huolimatta siitä vaikka iolen syönyt hyvin. Se tunne kehossa on se, että ei ole mitään rytmihäiriötä tosin mutta hutera olotila, ja voi iskeä se paniikkioireen tuntuinen tila kehoon. mulla on todettu paniikkihäiriö mutta kun viimeksi keskustelin asiasta lääkärin kanssa niin hän ihmetteli sitä että miten voi liikunnasta tulla huono olotila. Hän ei osannut tietää siihen syytä eli tällä hetkellä mun tilanne on tämä seuraava; selittämätön sairaus kehossani. Hämmentävää!
- Anonyymi
lääkäri sanoi toisti ainakin kolme kertaa sanomalla näin "liikunta auttaa aina" "ei pidä tulla liikunnasta huonompaa olotilaa"
joskus liikunta aiheuttaa rintakipua minulle. Näin on kestänyt vuodesta 2018 asti . Vuonna 2018 sama lääkäri diagnosoi minulle paniikkihäiriön johon sain lääkkeet. Voi olla että lääkäri oli hakoteillä ja tuo liikunnasta aiheutuva olotila johtuukin paniikkihäiriöstä mutta tosin lääkäri sanoi nyt että ei se siitä voi johtua. Näin käsitin. En kuitenkaan aio mennä uudelleen lääkärille. - Anonyymi
Oireet liikunnasta(erityisesti raskas liikunta) ovat nämä seuraavat minulla: 1.Rintakipua 2.Heikotusta 3.Kiihtynyt hengitys 4.ottaa liikuntasuoritus normaalia enemmän henkeen ja tulee olotila että tukehtuu kovaan hengästymiseen(tila muistuttaa hieman paniikkihäiriö tilaa muttei ehkä ihan samasta ole kyse)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oireet liikunnasta(erityisesti raskas liikunta) ovat nämä seuraavat minulla: 1.Rintakipua 2.Heikotusta 3.Kiihtynyt hengitys 4.ottaa liikuntasuoritus normaalia enemmän henkeen ja tulee olotila että tukehtuu kovaan hengästymiseen(tila muistuttaa hieman paniikkihäiriö tilaa muttei ehkä ihan samasta ole kyse)
siis liikuntasuoritus ottaa normaalia enemmän henkeen silloin jos liikuntasuoritus on raskaampi ja tulee tosiaan tunne että tukehtuu kovaan hengästymiseen ja aiemmin elämässäni mulla ei ole ollut tällaisia kokemuksia.
- Anonyymi
Itse harrastan pyöräilyä ja max 3-4h ajoja.nyt tosiaan 80km ajon jälkeen syke hyppäsi 150stä 240een ja oli max pari minuuttia häiriö päällä mutta sitten syke palautui.vähä jäi semmoinen jännä fiilis mutta täytyy tarkkailla jos toistuu menee käymään lekurille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009