käyttäkää kunnon tunnisteita että hän varmasti tietää kuka kirjoittaa ja kuka vastaa. ei tästä tule yhtään mitään että kaikki kirjoittaa samalla tavalla ja sitten tulee sekaannuksia ja syyttelyä. itse yritin laittaa hänelle tunnisteita jotka hän varmasti tiesi, mutta ei niistä ollut apua kun harvoista vastauksista ei tiennyt keneltä. ei mun tunteet mihinkään ole hänestä muuttuneet, samat toiveet on, mutta luulen että olen kaivannut jotain joka kaipaa täällä jotain toista. todella ikävä tunne :(
kun kirjoitatte
12
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, täällä kukaan kirjoita mitään tunnisteella, eikä kukaan täällä halua tavata ketään. Parempi vaan lopettaa tää kirjoittelu, ja alkaa käydä taas ravintolassa jos sitä alkas löytyy sitä seuraa oikeesti. Sieltä se on tähänkin asti se seura löytynyt. Ja, niin varmaan löytyy myös jatkossa. Ei jaksa täällä tuhlata aikaa, tyhjän saa pyytämättäkin.
- Anonyymi
ei laiteta
- Anonyymi
Sitä virhettä ei kannata kalastajille suoda. T. Fishermans Friend
- Anonyymi
Ei vaan jaksa kiinnostaa kalastajien ystävät eikä perässä juoksijat
- Anonyymi
Ravintelit ja palstat eivät ole mikään tae kenenkään löytymiselle ja suhteen alulle. Palstatunnisteet myös yhtä tyhjää. Ei niitä sekaannuksilta erota.
- Anonyymi
No kaks kihlattuu löyty ravintolasta, toisen kans 7vuotta toisen vähän lyhyempi jakso. Kaikki naiset löytynyt ravintolasta, irtonumerot kanssa. Nyt on breikkii noista ravintola jutuista. En, usko tindereihin enkä muihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kaks kihlattuu löyty ravintolasta, toisen kans 7vuotta toisen vähän lyhyempi jakso. Kaikki naiset löytynyt ravintolasta, irtonumerot kanssa. Nyt on breikkii noista ravintola jutuista. En, usko tindereihin enkä muihin.
Olet vain yksi esimerkki ravintoloista löytymisille. Dokaatko kotona kun breikkaat ravintoloita.
Minä en panosta ravintoloihin, että sieltä löytäisi pidempiaikaista suhdetta.
- Anonyymi
Vaaleat hiukset, lihaksikas, 178cm pitkä, mies Salosta kaipaa nuorta naista jolla pitkät ruskeat hiukset. Ollaan nähty s-marketissa muutamia kertoja.
- Anonyymi
Tsiisus
- Anonyymi
Ei oo tsiisus, naistahan tuo etsi. 🤔
- Anonyymi
Ei käytetä.
- Anonyymi
Syystä ovat käyttämättä, ettei paljastuisi, että kirjoittavat jollekin toiselle. Vain veetuilut tunnisteella tietty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään963507Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252796Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?992225TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921509Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281319- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67926