käyttäkää kunnon tunnisteita että hän varmasti tietää kuka kirjoittaa ja kuka vastaa. ei tästä tule yhtään mitään että kaikki kirjoittaa samalla tavalla ja sitten tulee sekaannuksia ja syyttelyä. itse yritin laittaa hänelle tunnisteita jotka hän varmasti tiesi, mutta ei niistä ollut apua kun harvoista vastauksista ei tiennyt keneltä. ei mun tunteet mihinkään ole hänestä muuttuneet, samat toiveet on, mutta luulen että olen kaivannut jotain joka kaipaa täällä jotain toista. todella ikävä tunne :(
kun kirjoitatte
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, täällä kukaan kirjoita mitään tunnisteella, eikä kukaan täällä halua tavata ketään. Parempi vaan lopettaa tää kirjoittelu, ja alkaa käydä taas ravintolassa jos sitä alkas löytyy sitä seuraa oikeesti. Sieltä se on tähänkin asti se seura löytynyt. Ja, niin varmaan löytyy myös jatkossa. Ei jaksa täällä tuhlata aikaa, tyhjän saa pyytämättäkin.
- Anonyymi
ei laiteta
- Anonyymi
Sitä virhettä ei kannata kalastajille suoda. T. Fishermans Friend
- Anonyymi
Ei vaan jaksa kiinnostaa kalastajien ystävät eikä perässä juoksijat
- Anonyymi
Ravintelit ja palstat eivät ole mikään tae kenenkään löytymiselle ja suhteen alulle. Palstatunnisteet myös yhtä tyhjää. Ei niitä sekaannuksilta erota.
- Anonyymi
No kaks kihlattuu löyty ravintolasta, toisen kans 7vuotta toisen vähän lyhyempi jakso. Kaikki naiset löytynyt ravintolasta, irtonumerot kanssa. Nyt on breikkii noista ravintola jutuista. En, usko tindereihin enkä muihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kaks kihlattuu löyty ravintolasta, toisen kans 7vuotta toisen vähän lyhyempi jakso. Kaikki naiset löytynyt ravintolasta, irtonumerot kanssa. Nyt on breikkii noista ravintola jutuista. En, usko tindereihin enkä muihin.
Olet vain yksi esimerkki ravintoloista löytymisille. Dokaatko kotona kun breikkaat ravintoloita.
Minä en panosta ravintoloihin, että sieltä löytäisi pidempiaikaista suhdetta.
- Anonyymi
Vaaleat hiukset, lihaksikas, 178cm pitkä, mies Salosta kaipaa nuorta naista jolla pitkät ruskeat hiukset. Ollaan nähty s-marketissa muutamia kertoja.
- Anonyymi
Tsiisus
- Anonyymi
Ei oo tsiisus, naistahan tuo etsi. 🤔
- Anonyymi
Ei käytetä.
- Anonyymi
Syystä ovat käyttämättä, ettei paljastuisi, että kirjoittavat jollekin toiselle. Vain veetuilut tunnisteella tietty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752