Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma moni tuttu kaveri sanoi että aina puhun syvällisesti ja ohjaaja sanoo siksi en saa muista kehitysvamman saaneista ystäviä koska puhun syvällisesti paljon ja älyllisesti kehitysvamman saaneena minä olen ryhmässä ainoa jolla on tarve pohtia syvällisesti asioita ääneen ja Ohjaajat sanoo aina kahden vuoden päästä että keskustelu vie niiden työ aikaa.
Jos olen ainoa älyllisen kehitysvamman saaneena jolla on Kehitysvammma puolella syvälliseen keskustelu taipumus, johtuuko tästä syystä, että muut älyllisen kehitysvamman saaneena väsyy minuun ryhmässä ja ohjaajien työ ajasta vien yli puolet?
Mistä ja käsityksen mukaan vain kaksi älyllisen kehitysvamman saaneena olevaa ihmistä saa seurustella.
Mutta entä, kun en halua sellaista älyllisen kehitysvamman saaneista kaveria jos eivät kykene syvällisesti puhumaan josta syystä saan Kehitysvamma puolella käytös häiriöt koska en löydä muista kehitysvamman saaneista miestä jonka kanssa voisi keskustella syvällisesti.
ADHD tulee tässä esiin jos syvällisesti älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset eivät kykene puhumaan.
Ja kehitysvammmaisten ryhmässä valittaa minusta.
Syvällinen keskustelu ja älyllinen kehitysvamma?
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202963Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371824- 161762
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3431725- 311267
- 301260
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671132- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884