Narsistityyppistä käyttäytymistä voi näkyä monissa mielenterveyden tai käyttäytymisen häiriöissä ilman, että kyse olisi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Esimerkiksi ADHD- ja Aspergerin oireyhtymä voidaan usein väärin tulkita narsismiksi niissä yleisesti esiintyvän impulsiivisen käyttäytymisen vuoksi. Nämä voivat osaltaan selittää narsismi-termin käytön yleisyyden.
Ne joilla on pelkkä älyllinen kehitysvamma niille ei tule narsisti piirteitä, koska älyllisen kehitysvamman saaneet lapset eivät osaa leikkiä roolileikkejä
Mutta ne joilla on ADHD lisänä ne leikkii lapsena roolileikkejä joka tekee, että tulee eri persoonallisuus häiriöt.
Ja ne joilla on älyllinen kehitysvamma ne kyllä huomaa joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne sanoo olen hullu eikä halua olla samassa ryhmässä josta syystä minun kohdallani asiakkuus lopettivat työkeskus ryhmässä koska vammaissosiaali työntekijä ei suostu myöntämään avustajaa.
ADHD ja narsisti.
0
615
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754