Herätessäni 3 ensimmäistä ajatustani Darra, korjaussarja ja tämä 24/7.

Anonyymi

Helppohan se on käydä eräässä yhdessä maassa resut... mutta koettakaas olla kahdessa tai kolmessa maassa yhtä aikaa... onnistuu vaan meiltä jotka jo on täällä. Minä ja numba taidetaan olla ainoita kenen eläke riittää samaan aikaan espanjaan, dohaan ja dupaihin täällä thaimaassa. Kerran olin eräässä maassa yli pullea lompakka taka taskussa koska en tarvi luotto kortteja koska en ole köyhä savolainen. Pankki kortteja ei ole olemassakaan ainakaan 20 vuoteen, en tiedä miksi.

Lompakkani oli niin täynnä rahaa, että se piti kiinnittää henkseleihini muste kalalla. Siitä tiesin että nyt on ryöstö menossa kun muste kala laukesi olan yli omaan silmääni ja kaikki kolikot levisi pitkin katua varkaan tuijottaessa hölmistyneenä äitini kuvaa, jossa hän synnyttää minua tai ainakin jotakin. Se oli ainoa paperiraha joka oli lompakossani.
Hämmennyksen jälkeen rosvo ojensi minulle lompakkoni takaisin ja taputti ymmärtäväisen näköisenä olka päätäni.

Ei siinä, keräsin kolikot maasta yhdellä silmällä, kun toinen muurautui umpeen. Vaihdoin rahat sitten paikalliseksi valuutaksi Kinnulan kansallis osake pankissa. Paikallisessa pubissa oli vaaran tuntua, kun pajatsossa oli suma. Minulla oli systeemi. Paikalliset kerääntyi ympärilleni kun löin 50 pennisen kerta toisensa jälkeen koneeseen saamatta penniäkään takaisin. Portsari Mulqvistin Pete talutti minut ulos vesisateeseen, kun yritin ravistella jassoa, joka oli pultattu kivi seinään.

Kesti sateessa melkein yhdeksän tuntia kävellä kotiin Kyyjärvelle, varsinkin kun lähdin ensin vahingossa Lestijärven suuntaan. Hyvä ystäväni Simo Hovari löysi minut maito laiturilta kylmissään, kun äitee oli tehnyt katoamis ilmoituksen ja ohi ajaneet autoilijat oli tehneet näköhavaintoja samalla kun roiskuttivat päälleni rapaa kura lammikoista.
Äitee kysyi missä se taas on rypenyt, niin vastasin sala peräinen ilme kasvoillani, että eräässä maassa vaan... Kylmässä viimassa olin saanut kasvo halvauksen ja näytin jonkin aikaa lauri tähgältä. Meinasin tulla hulluksi...

6

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eipä se kolmessa massa lähes samanaikasesti ole vaikeaa mene luxemburgiin,siitä pä
      äse helposti useaan maahan hyvin helposti... ja nopeasti... ranska, belgia ja saksa on vieressä.

• Moi numba! Tarkoitit varmaankin ranskä? Kerran eräällä patentti matkallani opin puhumaan vihreetöntä ranskää.

• Miksi varastat minun matka seikkailuni kopioosi...? Eikö pojulla ole varaa itse matkustaa ja hankkia iho kosketusta? Voit vahvistaa että voin vakuuttaa että seikkailuni jokainen käänne on totta. Simo Hovari on todistajani hän ei juurikaan valehtele. Matkustelisit itte etkä veisi toisten matkoja. Ne on minun matkamuistoja.
      Vieläkin roikkuu toinen silmäkulma ja huuli... kun muisteleekin tapausta niin meinaa tulla hulluksi... kukapa ei meinaisi... numballa korona ni kai se on sitte mullaki...

• Arvatkaa mikä muu roikkuu...?

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Arvatkaa mikä muu roikkuu...?

....munä?

By NumBaII, 61 kertaa koronassa jo vuodesta 1960

• Anonyymi

Fatima Darrastako haaveilit? Vai hänen fillaristaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe