Sukulaisia

Anonyymi

Etsin sukulaisia Pyhäjärveltä/ Pyhäsalmelta. Isäni oli Viljam Oskari Hietala k.- 63 äitini nimi oli Terttu Asuimme Pyhäsalmella kunnes isäni kuoli. Mummulan nimi oli Sattula. Minulla on hyvin vähän tietoa siitä ajasta ja sukulaisista

17

1016

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätini oli Annankaija? Kävin pienenä hänen ja miehensä luona.. Onko ketään joka tietäisi?

• Anonyymi

Sukulaisista kannattaa pysyä kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukulaisista kannattaa pysyä kaukana.

j a tuo on tosi , niistä oo ku harmija .

• Anonyymi

Hänen miehensä oli Terho.

• Anonyymi

Olikin Kaijankoski jota etsin. Terho ja Anna Kaijankoski

• Anonyymi

Hietakylällä asuu Kaijankoski- nimisiä ja Anna Kaijankoski on täällä asuvien edesmennyt äiti.
        Ehkäpä näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hietakylällä asuu Kaijankoski- nimisiä ja Anna Kaijankoski on täällä asuvien edesmennyt äiti.
        Ehkäpä näin.

Juuri heitä etsinkin, isän puoleiset sukulaiset ovat minulle jääneet tuntemattomiksi. Minulla varmaan on serkkujakin siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri heitä etsinkin, isän puoleiset sukulaiset ovat minulle jääneet tuntemattomiksi. Minulla varmaan on serkkujakin siellä.

Nyt voit jo ottaa puhelinyhteyden, ei täällä kannata enää kirjoitella. Olet kartalla.

• Anonyymi

Hei, käy etsimässä geni.com tai myheritage.com sivustoilta. Löydät varmasti etsimäsi.
      Näillä sivuilla ei kannata kysellä suvun asioita.

• Anonyymi

ei niin , jotkut vajakit pitävät jopa apinoita kaukaisina sukulaisina jne ,, saatanan sukurutsasta porukkaa jotkut älyn jättiläiset,

• Anonyymi

Ukkeli tiesi baarissa kertoa et kaik pyhäkkäät sukua toisilleen ..

• Anonyymi

minä tiedän myös yhden joka kertoi että hosumalla ei tule muita kuin kusipäälapsia,

• Anonyymi

Suomi on ainut maailman maa jossa kaikki on jotenkin sukua keskenään

• Anonyymi

minä tapasin naisen joka valitti ette i kannata mennä serkun kanssa naimissiin , tulee vaan sano istmista varsinkin sukulaisilta kun alettiin tekeen lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä tapasin naisen joka valitti ette i kannata mennä serkun kanssa naimissiin , tulee vaan sano istmista varsinkin sukulaisilta kun alettiin tekeen lapsia.

Sano istmista??? Serkkujen kanssa naimisiin? Onko tässä selvä yhteys?

• Anonyymi

20.17, mitä serkumpi sitä herkumpi. On sanonta 🥴😄🤔🤣

• Anonyymi

Mä olen Aatamille sukulainen.En kyl tiedä sen sukunimeä?Eeva oli sen puoliso.Onko jollain tarkempaa tietoa heistä?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      4803
    2. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      544
      2338
    3. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      83
      1961
    4. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      262
      1733
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1471
    6. 162
      1422
    7. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      330
      1224
    8. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      271
      1137
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      179
      952
    10. Horoskooppi: Lue tästä päivän horoskooppi!

Suomi24 Viihde tarjoilee jokaisena päivänä jokaiselle tähtimerkille oman horoskoopin. Oletko jo lukenut tänä päivänä omasi? Lue tästä päivän horoskoo
      Horoskoopit
      5
      881
    Aihe