ja vuodenaikaan, kun katsoin ulos. Ikävä löi vasten kasvoja tosissaan- miten minä selviän talven? Kesä on mennyt juostessa ja en ole ehtinyt kuin iltaisin ajatuksia❤💔 tuhlaamaan sinne. Mutta tuleva pimeys ja synkkyys ja pysähtyminen voi olla liikaa...💔
Jotenkin heräsin tähän aamuun
5
50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne heposet lohduttaa talvellakin...
- Anonyymi
Ei ole heposia täällä..
- Anonyymi
Sama homma syksystä. Vuosi vuodelta alkaa oleen ikävämpiä nää pimeät loka-marraskuut. Mä tykkään auringosta. Kesän lämpöiset päivät, talven pakkaspäivät ja auringon hohteessa jäällä hiihtäminen. Voisin eläkkeellä ollessa hyvinkin asua ainakin osan vuodesta Etelä Euroopassa.
- Anonyymi
Se, on meidän ihmisten ainainen taistelu tuota ikävän tunnetta kohtaan, mutta sitä ei voi kukaan välttää. Vaikka se on inhoittava tunne, sen kanssa on vaan opittava elämään niin hyvin kuin mahdollista. Itsellä ei ole koskaan ollut mitään vuoden aikoihin perustuvia tunteiden heilahtelua. Minusta syksy on hienoa aikaa, kaikki hienot ruskan värit näkyvät kauniina loistona luonnossa. Ja, sitten talvi on kanssa hyvä aika,kun vain ei ole liian kovia pakkasia. Omat tunnetilat ja ikävä on täysin ihmis ikävään perustuvaa, ei mihinkään vuoden aikoihin. Kun, saisi nuo omat tunne asiat jonkin asteiseen tasapainoon, eli saisin sydämeni ja mieleni olotilaan etten ikävöisi. Ainakaan niin paljon. Silloin olisin taas lähellä sitä ennen kuin, niin paljon ja syvästi häntä kävin Rakastamaan. Ehkä minun piti vielä kokea tämäkin voimallinen tunnetila, että tiedä ja tunnen sen, miltä se tuntuu kun oikeasti Rakastat jotain ihmistä. Aloittaja jaksamista sinulle syksyyn ja talveen.
- Anonyymi
Ostappa sitten nyt jo ja ala syömään möllerin tai lysin kalanmaksatabletteja! Auttavat mm. mielialaa pysymään hyvänä ja muistamiseenkin ja paljon muuhunkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?303572- 963256
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim903121- 773078
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m672975Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862718- 352520
- 662416
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432265- 882042