Itse saan Ohjaajilta ja kavereilta joilla ei ole kun masennus kuulla että puhun syvällisesti.
Ja yksi tuttu sano siksi varmaan muut asiakkaat väsyy kun ei Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaa ja jaksa puhua syvällisesti
Mistä itselle Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena saan Kehitysvamma puolella ystävän joka myös osaa puhua syvällisesti asioita
Koska en saa mistään Kehitysvamma puolella kaveria/ miestä joka on oppinut puhumaan syvällisesti asioita.
Onko muka niin että kun yksi kaveri sanoi puhun syvällisesti ja jos muut asiakkaat Kehitysvammaisten puolella eivät osaa syvällisesti puhua siksi saan käytös häiriöt ja siks ohjaajat haluaa minut mielenterveys puolelle.
Vaikka itselläni on Lievä älyllinen ei mikään kaveri suhde tai seurustelu juttu toimi jos muut keharit eivät opi ensin puhumaan syvällisesti.
Itse haluan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena miehen joka osaa puhua syvällisesti ja jos muut joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma eikä osaa puhua syvällisesti asioita eikä osaa kirjoittaa pitkiä viestejä niin.
Mies jolla ei ole kehitysvammaa voiko etsiä?
Älyllinen kehitysvamma ja syvällinen puhe??
0
152
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203153- 162042
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371854Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3581842- 311457
- 301390
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 181032
- 641029
- 54987