en voi olla AjatteleMatTa sua \o en tiedä miten tää juttu selviää vai tuleeko tähän koskaan mitään tolkkua mutta sun olen , hajoo pää tähän tunteeseen eikä täällä palstalla kannata enää roikkua, mä roikun vaan sinussa :) j https://www.youtube.com/watch?v=fBQqpYcYVic
hemmetti sun kanssas
36
624
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä palstalla ei oo sellaisia, joita kannattaa katella. Ihan ulkoilmaan.. tää on tälläinen ei normaali paikka.
- Anonyymi
Sanoo hän ja lukee ja kirjoittaa palstalle. Ihme tyyppejä tosiaan. Sivusta
- Anonyymi
sitä just meinasin, että pois täältä lukemasta ja kirjottamasta, sekoittaa vaan ajatukset. ehkä jossain törmätään hänen kanssaan tai sitten ei. tai jotain ? ehkä hänellä on mielessä jotain muuta mutta ei se mun ajatuksiani hänestä saa muuttumaan, se on ja pysyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo hän ja lukee ja kirjoittaa palstalle. Ihme tyyppejä tosiaan. Sivusta
Mä kirjoittelen ihan huvikseni, katson kauan eräällä kestää kantti, mutta täällä kannattaisi nii kui oikeesti kommunikoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä just meinasin, että pois täältä lukemasta ja kirjottamasta, sekoittaa vaan ajatukset. ehkä jossain törmätään hänen kanssaan tai sitten ei. tai jotain ? ehkä hänellä on mielessä jotain muuta mutta ei se mun ajatuksiani hänestä saa muuttumaan, se on ja pysyy!
Aa, kyllä sitä törmää, jos vähän avittaa itse sitä. Mustakin tullut erään miehen myötä ihme stalkkeri.
- Anonyymi
Täällä voi olla sellasia jotka kirjoittelee tuuleen kun ei muuta voi. Hyvä paikka tyhjentää ajatuksia tai yhtä joka ei lähde mihinkään millään. Sen tietää vaan toinen samanlainen joka myös tietää, ettei täällä oikeaa elämää eletä. Tietää myös paljon muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä voi olla sellasia jotka kirjoittelee tuuleen kun ei muuta voi. Hyvä paikka tyhjentää ajatuksia tai yhtä joka ei lähde mihinkään millään. Sen tietää vaan toinen samanlainen joka myös tietää, ettei täällä oikeaa elämää eletä. Tietää myös paljon muuta.
Mun mielestä, jokainen saa tehdä nii kui haluaa, kun ottaa huomioon, ettei anonyymi tarkoita sitä, et on 100% anonyymi. Aina on olemassa mahdollisuus siihen, että joku tietää kuka on. Paljon puhutaan, et anonyymi on turvallinen, se ei ole välttämättä niin. Musta tuntuu, että suurinosa pelleilee, mutta joukossa voi olla nuoria haavoittuvia tyttöjä johon se koskee.
- Anonyymi
Sitä vaan miettii miks ja miten se voi olla mahdollista mikä juttu ja miten kauan jatkuu jatkuu....
- Anonyymi
Tilanteet jatkuu niin kauan, kun toinen sen lopettaa.
- Anonyymi
Niin J:llekö tuo aloitus on?
- Anonyymi
Miksi et tule minua vastaan?
- Anonyymi
miten tulisin ?
- Anonyymi
Törmäysvaara, oikosulku tai alkuräjähdys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törmäysvaara, oikosulku tai alkuräjähdys.
Jos liikaa kilowatteja miettii hattiwatti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt ei välähdä, taitaa koski hyytää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten tulisin ?
Etkö tiedä missä kuljen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä missä kuljen?
miten voisin tietää? sun kotisi ympäristössä mutta en tiedä muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
liikaa? ainakin 6400 kilowattia
- Anonyymi
Hyvää musiikkia tuo Schiller, oon kuunnellut muutama vuosi sitten.
- Anonyymi
juu on, melodista mutta kuitenkin bassokin jytää
- Anonyymi
Sinäkö se siellä 🤔
- Anonyymi
täältä puukylästä juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täältä puukylästä juu
Kerro lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää
en kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en kerro
Ei tarvi. Ei täällä pääse puusta pitkään. Hyvin täsmäsi tähän asti, mutta antaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi. Ei täällä pääse puusta pitkään. Hyvin täsmäsi tähän asti, mutta antaa olla.
mitä haluat tietää?
- Anonyymi
Saatanan sika sun kaveris lähtee lopullisesti syyskuussa mitä teet?>Keksit valheita lisää ?
Luulin et nuoruus on vahvuus mutt keisari öö ratkaisi ongelman ,seuraa elämää ja kannanottoja mitä tapahtuu ,Johtaja öö on nyt eläkkeellä lopullisesti tai vedä siitä erkanin pizaa- Anonyymi
tästä en ymmärrä mitään, mutta sen tiedän että en valehtele koskaan!
- Anonyymi
Miten pitkään hän on päässäsi pyörinyt?
- Anonyymi
noin kaks ja puol vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noin kaks ja puol vuotta
eiku kolme jo, menee aika niin nopeaan :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiku kolme jo, menee aika niin nopeaan :/
Kyllä tähän joku tolkku jossain vaiheessa tulee. Mikä? Sitä en vielä tiiä. Just nyt en taas itsekään mitään muuta osaa miettiä, kuin sua. Tiiät kyllä miks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tähän joku tolkku jossain vaiheessa tulee. Mikä? Sitä en vielä tiiä. Just nyt en taas itsekään mitään muuta osaa miettiä, kuin sua. Tiiät kyllä miks.
joskus joku puhellut asian vierestä ja on sellanen tunne että ne jotka meidät tuntee niin tietää että oltais passeli pari? se tunne tuli itsellekin jo silloin vuosia sitten kun näin kuvasi,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus joku puhellut asian vierestä ja on sellanen tunne että ne jotka meidät tuntee niin tietää että oltais passeli pari? se tunne tuli itsellekin jo silloin vuosia sitten kun näin kuvasi,
Missä kuvan näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kuvan näit?
se oli se yhteinen savotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kuvan näit?
ja se omppu juttu ja ne liikkuvat jutut, kaikki on vieläkin tallessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä931968Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2801790Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3091597Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1901481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931061- 511017
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941