hemmetti sun kanssas

Anonyymi

en voi olla AjatteleMatTa sua \o en tiedä miten tää juttu selviää vai tuleeko tähän koskaan mitään tolkkua mutta sun olen , hajoo pää tähän tunteeseen eikä täällä palstalla kannata enää roikkua, mä roikun vaan sinussa :) j https://www.youtube.com/watch?v=fBQqpYcYVic

36

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä palstalla ei oo sellaisia, joita kannattaa katella. Ihan ulkoilmaan.. tää on tälläinen ei normaali paikka.

• Anonyymi

Sanoo hän ja lukee ja kirjoittaa palstalle. Ihme tyyppejä tosiaan. Sivusta

• Anonyymi

sitä just meinasin, että pois täältä lukemasta ja kirjottamasta, sekoittaa vaan ajatukset. ehkä jossain törmätään hänen kanssaan tai sitten ei. tai jotain ? ehkä hänellä on mielessä jotain muuta mutta ei se mun ajatuksiani hänestä saa muuttumaan, se on ja pysyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo hän ja lukee ja kirjoittaa palstalle. Ihme tyyppejä tosiaan. Sivusta

Mä kirjoittelen ihan huvikseni, katson kauan eräällä kestää kantti, mutta täällä kannattaisi nii kui oikeesti kommunikoida

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sitä just meinasin, että pois täältä lukemasta ja kirjottamasta, sekoittaa vaan ajatukset. ehkä jossain törmätään hänen kanssaan tai sitten ei. tai jotain ? ehkä hänellä on mielessä jotain muuta mutta ei se mun ajatuksiani hänestä saa muuttumaan, se on ja pysyy!

Aa, kyllä sitä törmää, jos vähän avittaa itse sitä. Mustakin tullut erään miehen myötä ihme stalkkeri.

• Anonyymi

Täällä voi olla sellasia jotka kirjoittelee tuuleen kun ei muuta voi. Hyvä paikka tyhjentää ajatuksia tai yhtä joka ei lähde mihinkään millään. Sen tietää vaan toinen samanlainen joka myös tietää, ettei täällä oikeaa elämää eletä. Tietää myös paljon muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä voi olla sellasia jotka kirjoittelee tuuleen kun ei muuta voi. Hyvä paikka tyhjentää ajatuksia tai yhtä joka ei lähde mihinkään millään. Sen tietää vaan toinen samanlainen joka myös tietää, ettei täällä oikeaa elämää eletä. Tietää myös paljon muuta.

Mun mielestä, jokainen saa tehdä nii kui haluaa, kun ottaa huomioon, ettei anonyymi tarkoita sitä, et on 100% anonyymi. Aina on olemassa mahdollisuus siihen, että joku tietää kuka on. Paljon puhutaan, et anonyymi on turvallinen, se ei ole välttämättä niin. Musta tuntuu, että suurinosa pelleilee, mutta joukossa voi olla nuoria haavoittuvia tyttöjä johon se koskee.

• Anonyymi

Sitä vaan miettii miks ja miten se voi olla mahdollista mikä juttu ja miten kauan jatkuu jatkuu....

• Anonyymi

Tilanteet jatkuu niin kauan, kun toinen sen lopettaa.

• Anonyymi

Niin J:llekö tuo aloitus on?

• Anonyymi

Miksi et tule minua vastaan?

• Anonyymi

miten tulisin ?

• Anonyymi

Törmäysvaara, oikosulku tai alkuräjähdys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törmäysvaara, oikosulku tai alkuräjähdys.

Jos liikaa kilowatteja miettii hattiwatti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt ei välähdä, taitaa koski hyytää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten tulisin ?

Etkö tiedä missä kuljen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tiedä missä kuljen?

miten voisin tietää? sun kotisi ympäristössä mutta en tiedä muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

liikaa? ainakin 6400 kilowattia

• Anonyymi

Hyvää musiikkia tuo Schiller, oon kuunnellut muutama vuosi sitten.

• Anonyymi

juu on, melodista mutta kuitenkin bassokin jytää

• Anonyymi

Sinäkö se siellä 🤔

• Anonyymi

täältä puukylästä juu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täältä puukylästä juu

Kerro lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää

en kerro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en kerro

Ei tarvi. Ei täällä pääse puusta pitkään. Hyvin täsmäsi tähän asti, mutta antaa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi. Ei täällä pääse puusta pitkään. Hyvin täsmäsi tähän asti, mutta antaa olla.

mitä haluat tietää?

• Anonyymi

Saatanan sika sun kaveris lähtee lopullisesti syyskuussa mitä teet?>Keksit valheita lisää ?
      Luulin et nuoruus on vahvuus mutt keisari öö ratkaisi ongelman ,seuraa elämää ja kannanottoja mitä tapahtuu ,Johtaja öö on nyt eläkkeellä lopullisesti tai vedä siitä erkanin pizaa

• Anonyymi

tästä en ymmärrä mitään, mutta sen tiedän että en valehtele koskaan!

• Anonyymi

Miten pitkään hän on päässäsi pyörinyt?

• Anonyymi

noin kaks ja puol vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noin kaks ja puol vuotta

eiku kolme jo, menee aika niin nopeaan :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eiku kolme jo, menee aika niin nopeaan :/

Kyllä tähän joku tolkku jossain vaiheessa tulee. Mikä? Sitä en vielä tiiä. Just nyt en taas itsekään mitään muuta osaa miettiä, kuin sua. Tiiät kyllä miks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tähän joku tolkku jossain vaiheessa tulee. Mikä? Sitä en vielä tiiä. Just nyt en taas itsekään mitään muuta osaa miettiä, kuin sua. Tiiät kyllä miks.

joskus joku puhellut asian vierestä ja on sellanen tunne että ne jotka meidät tuntee niin tietää että oltais passeli pari? se tunne tuli itsellekin jo silloin vuosia sitten kun näin kuvasi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joskus joku puhellut asian vierestä ja on sellanen tunne että ne jotka meidät tuntee niin tietää että oltais passeli pari? se tunne tuli itsellekin jo silloin vuosia sitten kun näin kuvasi,

Missä kuvan näit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kuvan näit?

se oli se yhteinen savotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kuvan näit?

ja se omppu juttu ja ne liikkuvat jutut, kaikki on vieläkin tallessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      93
      1968
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      280
      1790
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      309
      1597
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1481
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1061
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1017
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      987
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      978
    9. 67
      954
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe