mitenkäkö Suomi

Anonyymi

sästäis sähköä, no sitenkäkö, että wirrat tunniksi poikki kotitalouksilta "sianpierimän aikana,,

19

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "sianpierinnän, että milloin sika pierii- ajan kmäki tietää kysymällä "sikamieheltä, joka on jo kuuluisa s-24 sivuilta "sian äännekkäisistä sian pieremiss-kommentoinnillaan ulkokomaita myöden, hakkaa jopa "Paanukirkon joka aiheutti Italiaa myöden kiinostusta,,

    • Anonyymi

      ,, tosin, energia Ministeri Lintilä lausui, että kun Olkiluoto on korjattu ja lisäksi on varavoimala joka on ollut kylmillän vuosia, otetaan käyttöön niin sähköä riittää, mutta kw hinta ei alene,,

      • Anonyymi

        "lämpöpumput on nyt kysyttyjä,,meikäläisellä ollut jo 42 vuotta, mutta minähän olenkin "einstein,


      • Anonyymi

        ,, einstein ei ollut presidentti


      • Anonyymi

        sähkö auton talveksi talleihin


      • Anonyymi

        shiinäpä tuli ohjeita aloitukseen miten Suomi säästäis sähköä,,


      • Anonyymi

        toivottavasti nyt korjattu kestää, vanha venäläinen- vikoili jatkuvasti,,


      • Anonyymi

        s-24lla yllättävän paljon kateellisia luonnevikaisia,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "lämpöpumput on nyt kysyttyjä,,meikäläisellä ollut jo 42 vuotta, mutta minähän olenkin "einstein,

        42 vuoteen en ole alentanut 170 m2 huonelämpöä vaan samat 22,7 astetta kesät ja talvet samoin pesuhuonneen ja saunan lattialämpö 18 ja koneellinen ilmanvaihto jatuvasti 1sellä päällä, miksipä alentaisin, kun mlp säästää n.68% mitä normaali sähkölämmittäinen okt kuluttaa,,
        elämä on valintoja,,


      • Anonyymi

        Juustoportin asiakas,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juustoportin asiakas,,

        Kysyin: "Mitähän mahtaa maksaa ensi talvena sähköauton lataus ja kuka sen maksaa esim. Juustoportilla?".......ja sensuuri iski????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin: "Mitähän mahtaa maksaa ensi talvena sähköauton lataus ja kuka sen maksaa esim. Juustoportilla?".......ja sensuuri iski????????????

        asiakas,,


    • Anonyymi

      laitetaan vaimo polkemmaa kuntopyörää niin lamppu pallaa..

      • Anonyymi

        sitten taidas jäädä vaimokin "polkemata,,


      • Anonyymi

        tänään uutisissa, että tuotanto-teollisuus sirtää tuotannon "sianpierimän aikaan jolloin sähkö on hintaan centti pär kwh ja nousee kuin aurinko päiväksi euro pär kwh,,
        Suomi on ajautumassa lamaan ellei ole jo,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tänään uutisissa, että tuotanto-teollisuus sirtää tuotannon "sianpierimän aikaan jolloin sähkö on hintaan centti pär kwh ja nousee kuin aurinko päiväksi euro pär kwh,,
        Suomi on ajautumassa lamaan ellei ole jo,,

        ,, lämmitys- sähköä säästää Kmäkeläisten suosimalla "sian piereskelyllä, ottamalla asuntoon
        sian=sika, Karjalaiset on lämmittäneet asuntonsa niin, alakerrassa useampi sika tai lehmä antaa lämpöä, itse asukkaat majoittuneet yläkertaan jonne lämpö on noussut alakerrasta välilaipiossa olevasta aukosta,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, lämmitys- sähköä säästää Kmäkeläisten suosimalla "sian piereskelyllä, ottamalla asuntoon
        sian=sika, Karjalaiset on lämmittäneet asuntonsa niin, alakerrassa useampi sika tai lehmä antaa lämpöä, itse asukkaat majoittuneet yläkertaan jonne lämpö on noussut alakerrasta välilaipiossa olevasta aukosta,,

        ,, ajatella mikä lämmönhukka tuleekin koko Suomen Maataloudesta joka menee navetoista ilmanvaihdon kautta ulos, sen voisi otaa talteen lämpöpumpulla ja siirtää eläkeläisten asuntoja lämmittäviin vesipattereihin,,


    • Anonyymi

      Suomelle sähköä piisaa, korjattu Olkiluoto 3nen käynnistyy,,

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe