Nostan kädet ylös

Anonyymi

Myönnetään se nyt viimeinkin, että minä hävisin ja sinä voitit. Miehenhän sen täytyy jahdata naista ja tehdä kaikkensa naisen eteen. Taistella ja puolustaa kaikista tärkeintään. Minä en tehnyt niistä paljoakaan. En ole ansainnut naista kuten sinä. En minä kykenisi olemaan sellainen mies jota toivoisit ja haluaisit. Jälkeenpäin kun punnitsen tekojani ja sanojani, niin ihmettelen vain että jaksoit minua niinkin pitkään kunnes lopulta lähdit.

Tiesit kyllä että en antaisi sinun lähteä jos oikeasti sinut haluaisin. Niin minusta ainakin tuntui. Se tuntui pahalta tehdä mitä tein, mutta ainoa keino jolla edes sain sen alkuunsa oli tarkat ehdot miten toimisin tilanteessa kuin tilanteessa. Etukäteen loin suunnitelman jokaiseen ennakoimaani skenaarioon.

Menetin malttini ja en enää välittänyt. Halusin vain kaiken loppumaan jotenkin. Vasta jälkeenpäin oivalsin miten olit käsittänyt sanani eritavalla kuin minä olin niitä ajatellut niitä ilmaistessani. En silloin ainakaan osannut edes ajatella, että mikä vaikutus sillä lopulta olisikin. Toisaalta ehkä tein sen tahallani? Alitajuntaisesti tiesin miten saan tilanteen puhkeamaan?

Olin surkea. Ajattelematon ja kevytmielinen. En ollut sellainen mies josta olisit oikeasti ollut edes kiinnostunut. Virheitä tekee kaikki. Ainoa minua lohduttava seikka onkin vain siinä, että olit ensimmäinen nainen jolle sain edes tehtyä jonkinlaisen aloitteen, jota ei torpattu heti alkutekijöilleen.

Säälittävältä taidan kuulostaa kun tähän lopuksi totean, että kiitos kun annoit kaikesta huolimatta mahdollisuuden.

T

20

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Häpeä itseäsi, kun tuollaista kirjoittelet.

      • Anonyymi

        mitäs tuossa on hävettävää? hyvä jos joku myöntää jos on jotain myönnettävää :D


      • Anonyymi

        Syyttä enää hävetä, mutta opiksi olen ottanut. Itseäni tunnen raapaisun verran paremmin. Anteeksi annan itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs tuossa on hävettävää? hyvä jos joku myöntää jos on jotain myönnettävää :D

        Mieheksi tekeytyjän surkea tekele, kyllä sellaista pitää hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksi tekeytyjän surkea tekele, kyllä sellaista pitää hävetä.

        Mieheksitekeytyjä? Olen siis vissiin oikeasti nainen, joka on miehen kehossa? Vai miten asiantuntija asian näkee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksitekeytyjä? Olen siis vissiin oikeasti nainen, joka on miehen kehossa? Vai miten asiantuntija asian näkee?

        Voi olla jonkun naisen kirjoitus. Jokatapauksessa tuo ei käy järkeen..


    • Anonyymi

      En ymmärrä tekstiäsi. Kirjoitat tuolla " En ole ansainnut naista kuten sinä. "
      Meneekö tämä jollekin miehelle, jonka kanssa taistelit samasta naisesta vai miten tuo pitäisi lukea?

      • Anonyymi

        "Naista kuten sinua" tarkoitin. Pahoittelut huonosta ilmaisustani!


    • Anonyymi

      Tosi ahdistavaa oli lukea tuo vaikka kaikki ei edes osunut enkä ole lähtenyt mistään.
      En tajua miten tuo niin ahdisti silti. En halua lukea tällaisia viestejä mistään.

      • Anonyymi

        Tappio, häviäminen, menetys ja niiden kaikkien hyväksyminen. Ei se ole minustakaan mukavaa, mutta välttämätöntä jos ikinä haluan enää elää.


    • Anonyymi

      Hyvä ei kukaan sellaista miestä halua joka haukkuu naista. Luulitko todella että sulattaisin kaiken paskan mitä palstan kautta olet sanonut?
      En voisi koskaan ruveta olemaan tuollaisen kanssa joka monesti on haukkunut ja valehdellut asioita. Muista antaa minun olla rauhassa jos näet jossain älä lähesty.

    • Anonyymi

      Nyt kun olet oppinut läksysi toivottavasti, niin olet valmis uuteen suhteeseen. Menneet on menneitä ja keskity nykyhetkeen. Keskity itseesi ja kerää positiivista energiaa ympärillesi. Positiivinen energia vetää ihmisiä puoleensa.
      Olen itse tämän huomannut. Mihin menenkään, niin ihmiset tuijottavat ja hakeutuvat seuraani. Se johtuu siitä, että olen vihdoin hyväksynyt itseni ja en ajattele negatiivisesti. Valo vetää puoleensa pimeyttä. Minullakin on vielä matkaa eheytymiseen, mutta tuntuu olevan lähellä.

      • Anonyymi

        Se on totta että hyvä houkuttelee pahaa. Mutta meidät valmistellaan kohtaan paha menettämättä hyvyyttä meissä.


    • Anonyymi

      Olitte kuitenkin ihan oikeassa parisuhteessa?Ihmiset tekee virheitä mutta yleensä niistä oppii.

      • Anonyymi

        Ei oltu lähelläkään. Minä en ole ikinä seurustellut ja se nyt ei enää taida olla mikään ihmekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oltu lähelläkään. Minä en ole ikinä seurustellut ja se nyt ei enää taida olla mikään ihmekkään.

        Jostakin ne ensiaskeleet siihen on otettava ja sinä otit ne aloitukseen tyylin. Hiljaa hyvä tulee vaikka välillä askelia otetaan taaksepäin. Ensi kerralla olet viisaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostakin ne ensiaskeleet siihen on otettava ja sinä otit ne aloitukseen tyylin. Hiljaa hyvä tulee vaikka välillä askelia otetaan taaksepäin. Ensi kerralla olet viisaampi.

        Näinhän asia kutakuinkin on.


    • Anonyymi

      Tämä aloittajan kirjoitus saa minut hyvin hämmentyneeksi. Et siis alunperinkään halunnut tuota naista josta kirjoitat? Et ollut valmis taistelemaan suhteenne ja yhteisen tulevaisuutenne ja elämänne puolesta? Luovutit ja annoit hänen mennä? No, sittenhän et hänestä välittänyt tarpeeksi. Ja nuo sinun etukäteissuunnitelmat? Miten kukaan voi semmoisia edes laatia? Outoa, hyvin outoa käytöstä minun mielestäni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      91
      4286
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4202
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3966
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2807
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2521
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2003
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1649
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe