Moikka! Oon semi nuori tyttö, joka huomasi että etuhampaat (rauta) on alkanut liikkumaan, ja naksahtelevat. Verta vuoti kyllä ikenestä kun hampaita harjasin, sain parodontax hammastahnaa jolloin verenvuoto loppui. Mut nyt ne silti jatkaa liikkumista. en ymmärrä. En halua menettää hampaita, ja hammaslääkäriin ajan varaaminenkin on nyt tosi hankalaa. Pesen hampaita päivittäin, kaks kertaa ja 2 minuuttia. Hampaat lankaan muutaman kerran viikossa. Osaako joku ihana auttaa? Ois apua todella paljon. Ikää on siis 13. ❤️
hampaat liikkuvat ja naksahtelevat
1
264
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa mennä hammaslääkärille, ihan oikeasti. Onko teillä kouluhammaslääkäriä? Heillä on koulutus ja kokemus. Tarvittaessa hampaista voidaan ottaa röntgenkuva, josta nähdään mitä hampaiden juurien ympärillä tapahtuu. Asia selviää hammaslääkärillä taatusti varmemmin kuin tällä palstalla. Näkemättä ja röntgenkuvaamatta sinua, on mahdoton sanoa, mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164456Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv622567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61123- 66864
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 40806
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768