Et sitten lähestynyt

Anonyymi

Tänäkään viikonloppuna. Miksi? Tietenkin siksi ettet rakasta minua ja olen kuvitellut kaiken... Haluat olla omissa oloissasi ja elää omaa elämääsi johon minä en ilmeisesti kuulu... Minä niin luulin että meidän välillä olisi ollut jotain mutta ilmeisesti erehdyin... Ehkä olisi suosiolla pitänyt heti uskoa! Noin. Kolme yritystä tai vihjailua ja aina ei oli vastaus. Enää en voi tehdä mitään! Luulin katseistasi jne että jotain olisi mutta olin väärässä... Enää en aijo yrittää lähestyä sinua koska nyt jo paksuun kalloonikin meni perille se ettet välitä minusta eikä sinulla ole tunteita minua kohtaan... Anteeksi jos minusta oli vaivaa! 😥

Tee mieheltä tää

10

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän ei ole täällä. Siinä sulle syy.

    • Anonyymi

      Kenelle tämä oli?

    • Anonyymi

      Minä en ikinä ole ei sanonut, joten ei ole minulle tämä.

    • Anonyymi

      Jos hän ei vihjailuihisi uskaltanut antautua vaikka tiesi ne vihjailuiksi. Kannattaisko kysyä suoraan? Niin saat suoran vastauksen eikä tartte täällä arpomasas olla.

      T. Nainen naapurista

      • Anonyymi

        Olen kysynyt suoraankin... Hän ei ollut oikein halukas ehdotuksilleni... Kyllä omasta mielestäni oon kaiken tehny mitä voi tehdä jonka perusteella hän tietää että olisin ollut kiinnostunut hänestä... Mitään ei ole enää tehtävissä omalta puoleltani! Enhän voi loputtomiin kysyä ja jankata samaa asiaa jota hän ei selvästikään halua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kysynyt suoraankin... Hän ei ollut oikein halukas ehdotuksilleni... Kyllä omasta mielestäni oon kaiken tehny mitä voi tehdä jonka perusteella hän tietää että olisin ollut kiinnostunut hänestä... Mitään ei ole enää tehtävissä omalta puoleltani! Enhän voi loputtomiin kysyä ja jankata samaa asiaa jota hän ei selvästikään halua!

        En halua pahoittaa mieltäsi, mutta jos hän ei oikeasti halua, jos olet kerran asiasta kysynytkin? Ei toista voi "pakottaa" tuntemaan jotain vaan nuo tunteet on lähdettävä henkilöstä itsestään.


    • Anonyymi

      J
      0
      0

    • Anonyymi

      Tuomo, rakkautesi fyssari-Hannaan on yksipuolista, kai sen jo kaikkien näiden vuosien jälkeen tajuat, vaikka hitaanlainen oletkin.

    • Anonyymi

      Olen reissussa ja tulen käymään kotona torstai iltayöstä jonka jälkeen haen koirani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe