Et sitten lähestynyt

Anonyymi

Tänäkään viikonloppuna. Miksi? Tietenkin siksi ettet rakasta minua ja olen kuvitellut kaiken... Haluat olla omissa oloissasi ja elää omaa elämääsi johon minä en ilmeisesti kuulu... Minä niin luulin että meidän välillä olisi ollut jotain mutta ilmeisesti erehdyin... Ehkä olisi suosiolla pitänyt heti uskoa! Noin. Kolme yritystä tai vihjailua ja aina ei oli vastaus. Enää en voi tehdä mitään! Luulin katseistasi jne että jotain olisi mutta olin väärässä... Enää en aijo yrittää lähestyä sinua koska nyt jo paksuun kalloonikin meni perille se ettet välitä minusta eikä sinulla ole tunteita minua kohtaan... Anteeksi jos minusta oli vaivaa! 😥

Tee mieheltä tää

10

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän ei ole täällä. Siinä sulle syy.

• Anonyymi

Kenelle tämä oli?

• Anonyymi

Minä en ikinä ole ei sanonut, joten ei ole minulle tämä.

• Anonyymi

Jos hän ei vihjailuihisi uskaltanut antautua vaikka tiesi ne vihjailuiksi. Kannattaisko kysyä suoraan? Niin saat suoran vastauksen eikä tartte täällä arpomasas olla.

T. Nainen naapurista

• Anonyymi

Olen kysynyt suoraankin... Hän ei ollut oikein halukas ehdotuksilleni... Kyllä omasta mielestäni oon kaiken tehny mitä voi tehdä jonka perusteella hän tietää että olisin ollut kiinnostunut hänestä... Mitään ei ole enää tehtävissä omalta puoleltani! Enhän voi loputtomiin kysyä ja jankata samaa asiaa jota hän ei selvästikään halua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kysynyt suoraankin... Hän ei ollut oikein halukas ehdotuksilleni... Kyllä omasta mielestäni oon kaiken tehny mitä voi tehdä jonka perusteella hän tietää että olisin ollut kiinnostunut hänestä... Mitään ei ole enää tehtävissä omalta puoleltani! Enhän voi loputtomiin kysyä ja jankata samaa asiaa jota hän ei selvästikään halua!

En halua pahoittaa mieltäsi, mutta jos hän ei oikeasti halua, jos olet kerran asiasta kysynytkin? Ei toista voi "pakottaa" tuntemaan jotain vaan nuo tunteet on lähdettävä henkilöstä itsestään.

• Anonyymi

J
      0
      0

• Anonyymi

Tuomo, rakkautesi fyssari-Hannaan on yksipuolista, kai sen jo kaikkien näiden vuosien jälkeen tajuat, vaikka hitaanlainen oletkin.

• Anonyymi

Olen reissussa ja tulen käymään kotona torstai iltayöstä jonka jälkeen haen koirani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Esko Eerikäinen sai karvaan muiston Martina Aitolehden kanssa tosi-tv:stä: "Pureskelen vieläkin..."

Esko Eerikäinen ja Martina Aitolehti olivat kyllä aikamoinen pari, totta tosiaan. Räväkät persoonat ovat kumpikin monilahjakkuuksia. Eerikäinen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      2547
    2. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1937
    3. Uudet Eränkävijät yllättävät: Ex-ammattisotilas, YouTube-tähti, 11-vuotias eräjorma, nuoripari...

Harmi, ettei Äijä-koira ja Aki Huhtanen ainakaan ohjelmatietojen mukaan ole enää mukana ohjelmassa. Mutta onhan tuossa toki ihan hyvä kattaus ja katso
      Tv-sarjat
      17
      1558
    4. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1520
    5. Riparilaisista vain 48 prosenttia uskoo jumalaan

Seurakuntalaisessa on julkaistu tietoa riparilaisten uskosta jumalaan. Vain noin 48 prosenttia heistä uskoo jumalaan. Kun miettii ettei läheskään kaik
      Luterilaisuus
      209
      1172
    6. 68
      1108
    7. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      269
      1012
    8. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      87
      1011
    9. Vain idiootti ei tajua että USA räjäytti kaasuputken

Tavoitehan oli tuhota Saksan ja EU:n talous.
      Maailman menoa
      346
      1005
    10. Taidat muija vieläkin elätellä toiveita

Siitä, että ottaisin suhun yhteyttä. Mun aivopuolikkaat on laskeneet jo kaikki potentiaaliset syy-seuraus tulemat siitä.
      Ikävä
      53
      953
    Aihe