En ole ihan niin hullu, että sinne mitään kirjoittelisin tai tykkäilisin kaikkien näkyville. Enkö saa edes käydä sun juttuja lukemassa?
Ota se esto pois
8
121
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan sinä jätät ihmisen joka sut on estänyt, RAUHAAN!! Esto tarkoittaa että sua ei kaivata eikä haluta! PYSY POIS !!!
- Anonyymi
Plöö et tiedä muiden asioista yhtään mitään, joten älä puutu ankeuttaja.
- Anonyymi
Eikä ollut sun ukosta kyse. Saat varmasti pitää sen ihan itelläs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh pitäiskö nyt hankkia estolääkitys en tiedä mistään estoista päällä?! Eikä mulla lähellä ole ukkoa jonka haluaisin pitää se yks menneestä mennyt on mennyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plöö et tiedä muiden asioista yhtään mitään, joten älä puutu ankeuttaja.
Kyllä mä sen verran tiedän että esto tarkoittaa sitä että sun halutaan pysyvän pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole ukkoa mutta eräs ex-ukko on joka on jo vuosia ollut estolistoilla ja tulee pysymään kuolemaani saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä sen verran tiedän että esto tarkoittaa sitä että sun halutaan pysyvän pois.
Etpä näköjään tiedä. 🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662201Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381344Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216987En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21925- 19766
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729