En ole ihan niin hullu, että sinne mitään kirjoittelisin tai tykkäilisin kaikkien näkyville. Enkö saa edes käydä sun juttuja lukemassa?
Ota se esto pois
8
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan sinä jätät ihmisen joka sut on estänyt, RAUHAAN!! Esto tarkoittaa että sua ei kaivata eikä haluta! PYSY POIS !!!
- Anonyymi
Plöö et tiedä muiden asioista yhtään mitään, joten älä puutu ankeuttaja.
- Anonyymi
Eikä ollut sun ukosta kyse. Saat varmasti pitää sen ihan itelläs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh pitäiskö nyt hankkia estolääkitys en tiedä mistään estoista päällä?! Eikä mulla lähellä ole ukkoa jonka haluaisin pitää se yks menneestä mennyt on mennyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plöö et tiedä muiden asioista yhtään mitään, joten älä puutu ankeuttaja.
Kyllä mä sen verran tiedän että esto tarkoittaa sitä että sun halutaan pysyvän pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole ukkoa mutta eräs ex-ukko on joka on jo vuosia ollut estolistoilla ja tulee pysymään kuolemaani saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä sen verran tiedän että esto tarkoittaa sitä että sun halutaan pysyvän pois.
Etpä näköjään tiedä. 🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️921987Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671460YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741249- 691090
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871034Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2181029Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.144962Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava235914Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51896Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881