En ole ihan niin hullu, että sinne mitään kirjoittelisin tai tykkäilisin kaikkien näkyville. Enkö saa edes käydä sun juttuja lukemassa?
Ota se esto pois
8
87
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan sinä jätät ihmisen joka sut on estänyt, RAUHAAN!! Esto tarkoittaa että sua ei kaivata eikä haluta! PYSY POIS !!!
- Anonyymi
Plöö et tiedä muiden asioista yhtään mitään, joten älä puutu ankeuttaja.
- Anonyymi
Eikä ollut sun ukosta kyse. Saat varmasti pitää sen ihan itelläs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh pitäiskö nyt hankkia estolääkitys en tiedä mistään estoista päällä?! Eikä mulla lähellä ole ukkoa jonka haluaisin pitää se yks menneestä mennyt on mennyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plöö et tiedä muiden asioista yhtään mitään, joten älä puutu ankeuttaja.
Kyllä mä sen verran tiedän että esto tarkoittaa sitä että sun halutaan pysyvän pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole ukkoa mutta eräs ex-ukko on joka on jo vuosia ollut estolistoilla ja tulee pysymään kuolemaani saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä sen verran tiedän että esto tarkoittaa sitä että sun halutaan pysyvän pois.
Etpä näköjään tiedä. 🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013721
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472650- 1142489
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣391988Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291747Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221541- 271532
- 221338
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701275Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81261