Green Day-kysymyksiä

DeP

Noniin... Milloin Green Day perustettiin? Onks siinä aina ollu ne samat jäsenet? Kuinka monta levyy (siis virallista,ei mukaanlaskien singlejä) niiltä on tullu ja mitkä on levyjen nimet?
Mitä mieltä olette siitä että jäsenet käyttävät jonkinmoista silmämeikkiä? Ovatko he aina käyttäneet..?
Paljon kiitoksia vastanneille :)

37

5618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimrod_90

      eka levy ilmestyi joskus vuonna -90 eli aika kauan aikaa sitten on bändi perustettu. Levyjen nimet löydät niitteen sivuilta (greenday.com)en jaksa luetella. Meikki on ok ja sopii niille... ainakaan aikaisemmissa kuvissa ei níillä oo ollut meikkii

    • Laydee-J

      BJ ja Mike tapas toisensa kymmenen vuotiaina (vuonna 1982) John Sweet High Schoolin kahvilassa, Kaliforniassa. GD tunnettiin aiemmin nimellä Sweet Children. Ensimmäinen virallinen debyyttialbumi julkastiin 1990. Tuolloin bändin jäsenet oli BJ, Mike ja rumpalina John Kriftmeyer (aka Al Sobrante). Johnin erottua bändistä Tre liittyi sakkiin.

      Bändiltä ilmestyneet viralliset ja epäviralliset levyt menevät jotakuinkin tässä järjestyksessä:
      1. 1,000 Hours (Julkaistu: Huhtikuu 1989)
      2. Sweet Children - First Pressing (Julkaistu: 1990)
      3. Sweet Children - Second Pressing (Julkaistu: 1990)
      4. Slappy (Julkaistu: 1990)
      5. 1039/Smoothed Out Slappy Hours (Julkaistu: Huhtikuu 19, 1991)
      6. Kerplunk! (Julkaistu: Tammikuu 17, 1992)
      7. Dookie (Julkaistu: Helmikuu 1, 1994)
      8. Insomniac (Julkaistu: Lokakuu 10, 1995)
      9. nimrod. (Julkaistu: Lokakuu 14, 1997)
      10. Warning (Julkaistu: Lokakuu 3, 2000)
      11. International Superhits (Julkaistu: Marraskuu 13, 2001)
      12. Shenanigans (Julkaistu: Heinäkuu 2, 2002)
      13. American Idiot (Julkaistu: Syyskuu 21, 2004)

      Eli sillai. Meikkaus kuuluu punk-genreen aika usein. En bändin jäsenten ulkonäköä rupea sen kummemmin analysoimaan koska mielestäni ulkonäkö ei vaikuta millään lailla bändiin ja siihen tykkäänkö ko. bändistä vaiko en. Joten jätän ulkonäön analysoinnin niille joille se jotakin merkitsee.

      • ,.,

        "Meikkaus kuuluu punk-genreen aika usein."

        Ei kuulu. Ja miten punk-genre liittyy muka Green Dayhin?


      • DeP
        ,., kirjoitti:

        "Meikkaus kuuluu punk-genreen aika usein."

        Ei kuulu. Ja miten punk-genre liittyy muka Green Dayhin?

        ...Green Day on punk-musaa..


      • Laydee-J
        ,., kirjoitti:

        "Meikkaus kuuluu punk-genreen aika usein."

        Ei kuulu. Ja miten punk-genre liittyy muka Green Dayhin?

        Liittyy se sen verran että nuo sanoo olevansa punk-bändi. Ja harvinaisen usein punk-bändien jäsenet meikkaa.


      • ihan
        DeP kirjoitti:

        ...Green Day on punk-musaa..

        tarkkoja ollaan ja aletaan välimerkkejä lempimään niin sanoisin et gd on punkrokkia. sillä ja punkilla on hiuksen hieno ero. esim. abduktio on punkkia. punk on elämäntapa ja asenne ei pelkkä musiikki. punkrock on enempi musiikillinen näkökulma aiheeseen. menipäs filosofiseks... ;) mut jotenki noin. green day on loistava yhtye, mut en sitä punk-bändiks lähtis kyllä sanomaan. mutta väliäkö näillä genre-määritelmillä. hyvä muza on hyvää oli se sitte määritelty miten vaan:)


      • .,.
        Laydee-J kirjoitti:

        Liittyy se sen verran että nuo sanoo olevansa punk-bändi. Ja harvinaisen usein punk-bändien jäsenet meikkaa.

        Sanopas mulle punk-bändejä jotka meikkaa. Ja kyll', Good Charlotte ei ole punk-bändi.
        Eivätkä kyllä sano olevansa punk-bändi. Muistaakseni uutta levyä "punkrock-oopperaksi" kutsuivat jossain. Ja ei se kyllä mitään punkkia olekaan.


      • .,....
        DeP kirjoitti:

        ...Green Day on punk-musaa..

        Ei oo. Kyllä mäkin ensin luulin sitä punkiksi, kun Dookie-levyn ostin, mutta sitten aloin kuuntelemaan muita, _oikeita_ punk-bändejä ja tutustuin punk-kulttuuriin, ja tajusin ettei Green Day mitään punkkia ole. Vanha tuotanto korkeintaan jotain punkrockia.


      • Laydee-J
        .,. kirjoitti:

        Sanopas mulle punk-bändejä jotka meikkaa. Ja kyll', Good Charlotte ei ole punk-bändi.
        Eivätkä kyllä sano olevansa punk-bändi. Muistaakseni uutta levyä "punkrock-oopperaksi" kutsuivat jossain. Ja ei se kyllä mitään punkkia olekaan.

        Kuka puhunu Good Charlotesta? Uutta levyä punk-oopperaksi, juu, 90-luvulla ne oli punkrockia ja niin itsekin sanoivat. No joo, mä en noista punkkareista ja niiden mielipiteistä niin paljoa tiedä kun en ite ole punkkari. Mut sen verta mitä tiedän, niin aika monella nykyaikasella punkkarilla on kajalia silmien alla. Väitä vastaan jos haluat, toi on mun mielipide.


      • en...
        Laydee-J kirjoitti:

        Kuka puhunu Good Charlotesta? Uutta levyä punk-oopperaksi, juu, 90-luvulla ne oli punkrockia ja niin itsekin sanoivat. No joo, mä en noista punkkareista ja niiden mielipiteistä niin paljoa tiedä kun en ite ole punkkari. Mut sen verta mitä tiedän, niin aika monella nykyaikasella punkkarilla on kajalia silmien alla. Väitä vastaan jos haluat, toi on mun mielipide.

        tunne yhtään punkkaria(miespuolista) joka käyttäis kajalia. siis Punkkaria. rokkarit on asia erikseen:)


      • punk-ARI
        .,. kirjoitti:

        Sanopas mulle punk-bändejä jotka meikkaa. Ja kyll', Good Charlotte ei ole punk-bändi.
        Eivätkä kyllä sano olevansa punk-bändi. Muistaakseni uutta levyä "punkrock-oopperaksi" kutsuivat jossain. Ja ei se kyllä mitään punkkia olekaan.

        good charlotte ei todellakaan ole mitään punkkia.ja se että "peruste" että punk-bändit meikkaavat tekisi myös Ville Valosta punkkarin.Eli sekin on "BS".Gd on ehkä joskus ollut olevinaan punkbändi,mutta nolosti kävi ainakin sen imagon osalta,jos ajatellaan niinkin kaupalliseksi tehtyä kappaletta kuin esim boulevard of broken dreams.Se on suoraan sitä samaa tuubaa mitä "nykyajan" bändit tekevät MTV:n soitettavaksi.


      • punk-ARI
        punk-ARI kirjoitti:

        good charlotte ei todellakaan ole mitään punkkia.ja se että "peruste" että punk-bändit meikkaavat tekisi myös Ville Valosta punkkarin.Eli sekin on "BS".Gd on ehkä joskus ollut olevinaan punkbändi,mutta nolosti kävi ainakin sen imagon osalta,jos ajatellaan niinkin kaupalliseksi tehtyä kappaletta kuin esim boulevard of broken dreams.Se on suoraan sitä samaa tuubaa mitä "nykyajan" bändit tekevät MTV:n soitettavaksi.

        siis ei punk-bändit, vaan punkkarit meikkaavat.pahoittelen ajatus virhettäni...:D punkkarit eivät todellakaan meikkaa.


      • pena
        Laydee-J kirjoitti:

        Liittyy se sen verran että nuo sanoo olevansa punk-bändi. Ja harvinaisen usein punk-bändien jäsenet meikkaa.

        tuota...kysymys sinulle Laydee-J;Jos mä sanon itseäni vaikkapa Saddam Husseiniksi,niin tekeekö se minusta oikeasti Saddamin?Se että joku bändi sanoo olevansa Punk-bändi, niin se ei todellakaan tee ko. Bändistä punkkareita. Se on joku ihan muu asia mikä tekee bändistä punk-bändin.

        ps.Punkkarit eivät meikkaa.


      • .,.,,
        Laydee-J kirjoitti:

        Kuka puhunu Good Charlotesta? Uutta levyä punk-oopperaksi, juu, 90-luvulla ne oli punkrockia ja niin itsekin sanoivat. No joo, mä en noista punkkareista ja niiden mielipiteistä niin paljoa tiedä kun en ite ole punkkari. Mut sen verta mitä tiedän, niin aika monella nykyaikasella punkkarilla on kajalia silmien alla. Väitä vastaan jos haluat, toi on mun mielipide.

        Tottakai väitän vastaan, kun sanot että muka punk-bändien jäsenet meikkaa. Se on sit kokonaan eri asia, että meikkaako muut punkkarit jotka ei ole bändeissä.
        Punk-bändejä joiden jäsenet eivät meikkaa/meikanneet:
        The Clash, Ramones, Nofx, Rancid, The Jam, Oi Polloi, Anti-Flag (paitsi sillä yhdellä olen mielestäni nähnyt kajalia), Sham69, Sex Pistols, ja niin edelleen. Miten voit siis sanoa että meikkaaminen kuulu punk-bändeille?

        Green Day on ehkä joskus ollut punkrockia, mutta ei ole sitä enää. Niiden ulkonäkö ei muuta asiaa millään lailla.


      • Oakland Raider
        .,.... kirjoitti:

        Ei oo. Kyllä mäkin ensin luulin sitä punkiksi, kun Dookie-levyn ostin, mutta sitten aloin kuuntelemaan muita, _oikeita_ punk-bändejä ja tutustuin punk-kulttuuriin, ja tajusin ettei Green Day mitään punkkia ole. Vanha tuotanto korkeintaan jotain punkrockia.

        Noin ehkä vuodesta 1981 aina vuoteen 1992 punk oli vain erittäin pienen porukan harrastamaa musiikkia ja kulttuuria. Kun Dookie-levy julkaistiin, se toi useimmille vanhemmille musiikin ystäville mieleen uuden aallon kulta-ajat 70-luvun lopusta.

        Green Day oli suurin niistä bändeistä, jotka toi punkin myös nuoremman polven tietoon. Kenelle juttu kolahti kovemmin, jaksoi nähdä vaivaa ja perehtyä vanhempiin punk-akteihin ja etsiää uudempia hiukan pienempiä nimiä. Samalla he huomasivat, että jos Green Dayta soittoa voi kutsua punkiksi, se on kyllä sieltä pehmeämmästä päästä. Sanoitukset taas...miettikää itse.

        Itse olin iloinen, kun Green Day toi punkin takaisin Dookiellaan. Ajattelin että se on jonkinlainen uudempi muoto punkista. Myöhemmin alkuperäisempi ja punkin omaa olemusta lähempänä "aito" punkkulttuuri ja -musiikki alkoi kasvaa suuremmaksi. Tätä taustaa vasten ei G.D. oikein muistuta näitä "oikeita" punk-bändejä.

        Toinen asia on, että pidän Green Daysta. Enemmän kuin "oikeasta" punkista. Mutta se nyt ei kuulu kenellekään muulle kuin minulle.


      • Punk-Rock
        ,., kirjoitti:

        "Meikkaus kuuluu punk-genreen aika usein."

        Ei kuulu. Ja miten punk-genre liittyy muka Green Dayhin?

        Tajukkaa nyt hyvät ihmiset!!
        Vaikka ne ei ois Punk-Rock bändi nii se on jonku toisen mielipie!
        onhan se ihan hyvä että on erilaisa mielipiteitä..Mutta! kyllä jotku Punkkarit meikkaa... :P oon ainaki nähny sellasii kuvii netis ja muuallaki... mutta ... en haluu riidellä kenenkää kans...joten kaikil on omat mielipiteet!


      • Laydee-J
        .,.,, kirjoitti:

        Tottakai väitän vastaan, kun sanot että muka punk-bändien jäsenet meikkaa. Se on sit kokonaan eri asia, että meikkaako muut punkkarit jotka ei ole bändeissä.
        Punk-bändejä joiden jäsenet eivät meikkaa/meikanneet:
        The Clash, Ramones, Nofx, Rancid, The Jam, Oi Polloi, Anti-Flag (paitsi sillä yhdellä olen mielestäni nähnyt kajalia), Sham69, Sex Pistols, ja niin edelleen. Miten voit siis sanoa että meikkaaminen kuulu punk-bändeille?

        Green Day on ehkä joskus ollut punkrockia, mutta ei ole sitä enää. Niiden ulkonäkö ei muuta asiaa millään lailla.

        Ei ulkonäkö liity punkiin. Sitä voi olla vaikka kuinka punk hyvänsä ja näyttää silti ihan normaalilta, jos nyt niin voi sanoa. Enhän minä missään vaiheessa väittänyt että meikkaaminen tekee ihmisestä punkkarin/bändistä punk-bändin! Ja jokainen noista sun mainitsemista bändeistä joista tiedän yhtään mitään, on ollut parhaimmillaan 80-luvulla tms. Green Day on 90- ja 2000-luvun bändi. Ethän sinä voi odottaa, että genret pysyy vuodesta toiseen täysin samanlaisena. Genret muuttuu, punk muuttuu. Nykyään harvinaisen moni punkin henkeen vannova käyttää sitä kajalia silmien alla. Toki löytyy edelleen bändejä jotka eivät sitä tee. Ja kauan sitten olen myöntänyt, ettei Green Day ole enää sen kummemmin punkia, kuin punkrockiakaan. Sitä se ehkä joskus oli. Muttei ainakaan enää American Idiotin jälkeen.


      • Laydee-J
        pena kirjoitti:

        tuota...kysymys sinulle Laydee-J;Jos mä sanon itseäni vaikkapa Saddam Husseiniksi,niin tekeekö se minusta oikeasti Saddamin?Se että joku bändi sanoo olevansa Punk-bändi, niin se ei todellakaan tee ko. Bändistä punkkareita. Se on joku ihan muu asia mikä tekee bändistä punk-bändin.

        ps.Punkkarit eivät meikkaa.

        Tuo sinun vertaukses on kyllä aikalailla ääripäätä. Tottakai se merkitsee paljon, jos bändi sanoo tekevänsä klassista musiikkia! Sillon niiden musiikki on niiden käsitys klassisesta musiikista! Sinä tai minä ollaan varmasti vähiten niitä jotka genreistä päättää. Mielipiteitä on monia. Mutta bändithän niitä genrejä muovaa ja kehittää.


      • .,..
        Laydee-J kirjoitti:

        Ei ulkonäkö liity punkiin. Sitä voi olla vaikka kuinka punk hyvänsä ja näyttää silti ihan normaalilta, jos nyt niin voi sanoa. Enhän minä missään vaiheessa väittänyt että meikkaaminen tekee ihmisestä punkkarin/bändistä punk-bändin! Ja jokainen noista sun mainitsemista bändeistä joista tiedän yhtään mitään, on ollut parhaimmillaan 80-luvulla tms. Green Day on 90- ja 2000-luvun bändi. Ethän sinä voi odottaa, että genret pysyy vuodesta toiseen täysin samanlaisena. Genret muuttuu, punk muuttuu. Nykyään harvinaisen moni punkin henkeen vannova käyttää sitä kajalia silmien alla. Toki löytyy edelleen bändejä jotka eivät sitä tee. Ja kauan sitten olen myöntänyt, ettei Green Day ole enää sen kummemmin punkia, kuin punkrockiakaan. Sitä se ehkä joskus oli. Muttei ainakaan enää American Idiotin jälkeen.

        En sanonut että ulkonäkö liittyisi punkkiin jotenkin oleellisesti, itseasiassa itse niin väitit sanomalla punk-bändien meikkaavan. Et sanonut että meikkaaminen tekee punk-bändin, vaan sanoit punk-bändien meikkaavan, joka on erittäin virheellinen tieto.

        "Ethän sinä voi odottaa, että genret pysyy vuodesta toiseen täysin samanlaisena. Genret muuttuu, punk muuttuu."

        En odotakaan. Jos tiedät _yhtään_ esim. suomipunkkia, niin tiedät, ettei nykypunk tarkoita Green Dayta ja sen tyylisiä bändejä.

        "Nykyään harvinaisen moni punkin henkeen vannova käyttää sitä kajalia silmien alla."

        En ole tuostakaan samaa mieltä. Listasin niitä bändejä jotka eivät meikkaa, ja oli siinä muuta ei-niin-vanha bändikin, esim. Anti-Flag.
        Mainitsinko Rancidin ja NOFX:in? Joka tapauksessa, eipä meikkaa nämäkään herrat, ja ovat ihan 90-livun ja 2000-luvun bändejä.

        Olen nyt tässä ollut aika monella punk-keikalla, ja voin kyllä sanoa, että meikkaajia ei ole jäänyt ainuttakaan mieleen.


      • ,.,..,
        .,.. kirjoitti:

        En sanonut että ulkonäkö liittyisi punkkiin jotenkin oleellisesti, itseasiassa itse niin väitit sanomalla punk-bändien meikkaavan. Et sanonut että meikkaaminen tekee punk-bändin, vaan sanoit punk-bändien meikkaavan, joka on erittäin virheellinen tieto.

        "Ethän sinä voi odottaa, että genret pysyy vuodesta toiseen täysin samanlaisena. Genret muuttuu, punk muuttuu."

        En odotakaan. Jos tiedät _yhtään_ esim. suomipunkkia, niin tiedät, ettei nykypunk tarkoita Green Dayta ja sen tyylisiä bändejä.

        "Nykyään harvinaisen moni punkin henkeen vannova käyttää sitä kajalia silmien alla."

        En ole tuostakaan samaa mieltä. Listasin niitä bändejä jotka eivät meikkaa, ja oli siinä muuta ei-niin-vanha bändikin, esim. Anti-Flag.
        Mainitsinko Rancidin ja NOFX:in? Joka tapauksessa, eipä meikkaa nämäkään herrat, ja ovat ihan 90-livun ja 2000-luvun bändejä.

        Olen nyt tässä ollut aika monella punk-keikalla, ja voin kyllä sanoa, että meikkaajia ei ole jäänyt ainuttakaan mieleen.

        muuta = muutama
        90-livun = 90-luvun

        The Casualties ei meikkaa. Ei ole vanha bändi. No Shame ei ainakaan tietääkseni meikkaa. Wasted ei meikkaa. Klamydia ei meikkaa (Veskulla jotku kajaalit XD XD)... Pelle Miljoona, suomipunkin pioneeri, ei meikkaa. Social Distortion ei tietääkseni meikkaa, sama juttu Bad Religionin kanssa.


      • Sabbathisti/Motörheadisti

        Pieni tarkennus että tuo 1,000 Hours julkaistiin muistaakseni 1988. Eli vain pieni korjaus.
        Green Day on sitä "uus-punkkia" eli ei ihan sitä alkuperäistä 70-luvun "ultimate punk" musiikkia. Sitä voitaisiin kustua "punkin uudeksi aalloksi".


      • Laydee-J
        ,.,.., kirjoitti:

        muuta = muutama
        90-livun = 90-luvun

        The Casualties ei meikkaa. Ei ole vanha bändi. No Shame ei ainakaan tietääkseni meikkaa. Wasted ei meikkaa. Klamydia ei meikkaa (Veskulla jotku kajaalit XD XD)... Pelle Miljoona, suomipunkin pioneeri, ei meikkaa. Social Distortion ei tietääkseni meikkaa, sama juttu Bad Religionin kanssa.

        Niin no, suomipunk on asia erikseen. Suomipunk rokkaa :D Ja joo, myönnän myönnän, Green Day ei ole punkia. Mut sitä en myönnä et se ei olis ikinä ollukkaan punkia. Ja kyllä niis vieläkin on sitä punk-meininkiä. Ja kun sanoin sen että harvinaisen moni blablablaa niin en tarkottanut punk-bändejä, vaan ihan punkkareita yleensä, katukuvassa. Mutta tosiaan, itse olen kaukana punkkarista joten ehkä mun ei kannattas kertoa mitä punk on. Jätän siis sen viisaimmille ja täten kerron että tästedes mainitsen vain omia tulkintojani ja mielipiteitäni, niistähän on turha kiistellä, eikö vain ;>


      • eikaisentäs
        .,. kirjoitti:

        Sanopas mulle punk-bändejä jotka meikkaa. Ja kyll', Good Charlotte ei ole punk-bändi.
        Eivätkä kyllä sano olevansa punk-bändi. Muistaakseni uutta levyä "punkrock-oopperaksi" kutsuivat jossain. Ja ei se kyllä mitään punkkia olekaan.

        niin, kyllä ne Charlottelaiset on sanonu et ne tekis punk-musiikkia..ei, ei miun mielestä..jotkut kipaleet on rockia, mut ei sentäs punkia. tämä on mielipiteeni mun. Ihan hyvää musaahan ne tekee, mut kunnon punk on parempaa, paljonki.

        Green dayn vanhat kappaleet on enenmmän punk, nyt ne on jotain poprockia.olevinaan


      • risupää
        Laydee-J kirjoitti:

        Kuka puhunu Good Charlotesta? Uutta levyä punk-oopperaksi, juu, 90-luvulla ne oli punkrockia ja niin itsekin sanoivat. No joo, mä en noista punkkareista ja niiden mielipiteistä niin paljoa tiedä kun en ite ole punkkari. Mut sen verta mitä tiedän, niin aika monella nykyaikasella punkkarilla on kajalia silmien alla. Väitä vastaan jos haluat, toi on mun mielipide.

        siis green day kutsuu "american idiot" - tuotantoaan punkrock-oopperaksi


      • desperate89
        punk-ARI kirjoitti:

        good charlotte ei todellakaan ole mitään punkkia.ja se että "peruste" että punk-bändit meikkaavat tekisi myös Ville Valosta punkkarin.Eli sekin on "BS".Gd on ehkä joskus ollut olevinaan punkbändi,mutta nolosti kävi ainakin sen imagon osalta,jos ajatellaan niinkin kaupalliseksi tehtyä kappaletta kuin esim boulevard of broken dreams.Se on suoraan sitä samaa tuubaa mitä "nykyajan" bändit tekevät MTV:n soitettavaksi.

        yritin olla kommentoimatta muttei oikein onnistunu. mikä teillä ihmisillä on? musiikkia tehdään viihdyttämään itseä ja mahdollisesti muitakin, eikö? Ei aiheuttamaan sananharkkaa ihmisten kesken, tää on ilmiö jota olen tavannut lähinnä vain Suomessa. Mikä tarve teillä on väitellä noista asioista? Ihmiset hyvät, kuunnelkaa musiikka ja nauttikaa siitä, sill se on loppujen lopuks yks elämän parhaimmista asioist.Käsittämätöntä tää teidänlaisten jatkuva väittely siitä onko Green Day punkkia vai ei. Vittu ihan sama mitä gengreä jokin bändi "edustaa". jos pidätte niiden tekemäst musast ni that's all. mä ite tutustuin Green Dayn musaan muutama vuos ja se toi muss puolia esiin mitä mä en ikinä tienny mull olevan. Varmaan yksi elämäni parhaimmista asioista, enkä ole hetkeäkään miettiny mitä gengree niiden musa on. tää homma on oikeesti alkanu käydä liian lapselliseks. Nauttikaa musiikista ja yrittäkää päästä eroon tost luokittelust. Alkaa käydä tosi ärsyttäväks. And by the way Boulevard of broken dreams ei oo TEHTY kaupalliseks. Se biisi on tehty tunteella ja vittu se on aika helvetin hyvin tehty, vaik ite tykkään ehkä enemmän vanhasta Green Dayst. hyvää jatkoo.


    • Oakland Raider

      Billie Joen tavaramerkkinä ainakin menestysalbumista "Dookie" lukien oli katuskitsofreenikon tyyppinen tylsämielinen katse ja pään pakkoliikkeet. Nyt kun bändi päätti muutaman vuoden jälkeen tempaista itsensä samoihin parrasvaloihin, on imagoakin kehitetty. Tukkaa on värjätty tyylikkäämmin, punttia on nosteltu ja kajalia on sipaistu silmän ympärille.

      Yksi syy näihin muutoksiin on, että pojat eivät ole enää kovin nuoria. Kun hiusraja alkaa nousta ja kasvojen piirteet kulua, julkkikset mielellään turvautuvat kosmetiikkaan, ja myöhemmällä iällä kauneusleikkauksiin näyttääksen paremmilta videoissa ja muutenkin. Toinen syy on se, että yhtyeen etsiessä uusia kannattajia pelätään että nämä vanhat jutut eivät oikein toimi. Voi olla että jatkuva pään nykiminen alkoi ottaa niskaan tai muuten vain kyllästyttää.

      Vanhan Stratocasterinsa, jolla hän keikkaili tietääkseni vielä pari vuotta sitten, Billie Joe on muuten päästänyt eläkkeelle. Nykyäänhän muusikot eivät enää saa itse valita soittimiaan, vaan manageriporras neuvottelee soitinsponsorit.

      Trio on muuten aika karismaattinen. Meikillä tai ilman.

      Tämä kaikki ei muuta silti sitä asiaa miksikään, että ainakin minun mielestäni yhtye on pystynyt julkaisemaan pari levyä, jotka ovat rockin ehdotonta kermaa, ja koko joukon erittäin hyviä levyjä.

      • olmikas

        hyvin sanottu


      • blast

        huh. ei tohon voi kyl paljoo lisätä. huh.


    • DeP

      Tästä selvittelystä :D
      Siis punkkarit EIVÄT meikkaa? :)

      • Oakland Raider

        No siis melkein kaikki naiset (tietystä ikävuodesta alkaen) ketä mä tunnen meikkaa. Ja melkein kaikki miehet ei meikkaa. Kyllä musta on aina ollut punkkareita (siis miehiä) jotka meikkaa. Mitä väliä sillä on? Ekat varsinaiset punkit oli 70-luvun lopussa köyhiä englantilaisia työttömiä jätkiä, joilla ei ollut rahaa ostaa uusia vaatteita eikä mitään. Jos ne pölli jotain kaupasta, niin korkeintaan syötävää, eikä esimerkiksi meikkejä tai Rod Stewartin levyjä.


      • .,.,.

        meikkaa, jotkut ei. Jos joku jätkä meikkaa, se ei automaattisesti ole punkkari (tai edes rokkari).


      • gdfan
        Oakland Raider kirjoitti:

        No siis melkein kaikki naiset (tietystä ikävuodesta alkaen) ketä mä tunnen meikkaa. Ja melkein kaikki miehet ei meikkaa. Kyllä musta on aina ollut punkkareita (siis miehiä) jotka meikkaa. Mitä väliä sillä on? Ekat varsinaiset punkit oli 70-luvun lopussa köyhiä englantilaisia työttömiä jätkiä, joilla ei ollut rahaa ostaa uusia vaatteita eikä mitään. Jos ne pölli jotain kaupasta, niin korkeintaan syötävää, eikä esimerkiksi meikkejä tai Rod Stewartin levyjä.

        ei sillä ole paljoa väliä meikkaako miehet vai ei. joillekkin sopii silmämeikki, ja ne meikkaa, joilekkin ei sovi eikä ne meikkaa. ja tottahan toki vaik mun kundifrendi vois meikata jos haluis. tai mun veli. ja GDn pojille sopii ihan hyvin silmämeikki. must ainakin.


    • risupää

      www.greenday.com
      www.greenday.net
      www.greendayauthority.com
      siellä löytyy kaipaamasi tiedot
      ja mun mielestä silmämeikit sopii niille tosin hienosti!

    • ohgrwoäl

      vittu te ootte idiootteja.

    • geewayyy

      jos nyt ihan tarkkoja ollaan ja tiedoksi kaikille jotka sitä eivät tienneet,GREEN DAY ON PUNKKIA !
      ja kyllä Arsmtrongille ja Coolille Dirntille sopii oikein hyvin meikki ! :)
      vaikka Mike sitä varmasti vähiten käyttää ?
      ja eihän niillä sillon aikasempina vuosina mitään meikkejä naamassa ollut,rupesivat käyttämään silloin ku "American Idiot" ilmestyi.
      Ja jos te TYHMÄT ette tiedä mikä on punkkia se on "GREEN DAY" !!!!

    • geewayyy

      armstrongille*

    • GD - yeah! :D

      Ehkä alternative kuvaa bändin musiikkia tänä päivänä parhaiten. Itse tuon 80-luvun punkrock-kauden eläneenä löydän GD:n musiikista yhä edelleen(kin) monia elementtejä, jotka voi liittää punkkiin: käsittämätön energisyys ja toisinaan hyvinkin radikaali kantaaottavuus. Anarkistisuus. Nehän olivat silloin vuonna miekka ja kivi - 80 ja ehkä vähän jotain - keskeisimpiä asioita punkissa. (vrt. Pelle Miljoona silloin aikoinaan)
      Mutta niin tai näin - GD:n musiikki kuulostaa vieläkin vain NIIN hyvältä, vaikka Dookie esmes onkin suurkulutuksessa autostereoissa. ;P Punkkipoppi(!!!!) soi ja karavaani kulkee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe