Saako luovuttaa?

Anonyymi

En enää jaksa. Olen saanut osani ja on aika mennä pois

10

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sinä ole luovuttamassa. Kirjoittelet vain ja haet pahaan oloosi huomiota. Hyvä niin

      • Anonyymi

        Oikeassa olet , huomionhakuisuuttahan tämä vaan on. Lopetan tyhjänpäiväisen kirjoittelun.


    • Oon pahoillani että elämä on hirveetä, täällä joutuu kärsimään ihan mistä vaan. Sä oot rohkee ja vahva, oot kärsinyt paljon mutta eikö sun elämä oo elämisen arvoista? Meillä on vaan yks elämä joka on todella arvokas. Sä oot rakastettu, vahva ihminen, ansaitset elää. Tää maailma on hirvee paikka elää mutta elä itseäsi varten. Yksi päivä kerrallaan. Älä vielä luovuta. Ootko pyytänyt apua mielen terveyden ongelmiisi? On apua saatavilla. <3

    • Anonyymi

      Aina ei jaksa ja aina ei ole pakko jaksaa. Ihmisyys ensin. Mutta ei kannata heittää pois jotain mitä myöhemmin saattaa kaivata.

      • Anonyymi

        Sen jälkeen, kun on luovuttanut , ei taatusti kaipaile yhtään mitään, koska ei enää ole.
        ap


    • Anonyymi

      Saa luovuttaa, sitten kun ei todellakaan enää jaksa. Kiitos tästä ryhmästä. Etsin monella tapaa ryhmää johon voisin kirjoittaa mikä minun tilanne on. Yleensähän kertominen helpottaa.

      En aio luovuttaa, mutta tarvitsisin apua tähän tilanteeseen. Olen suurimman osan valveillaoloajasta todella kipeä, joka paikkaa särkee. Kivut johtuvat osittain olosuhteista, osittain siitä, että minua on korjattu leikkauspöydällä moneen kertaan ja arpia ja muita jälkiä elimistössä on paljon.

      Mietin koko ajan mistä saisin apua. Lääkkeitä en syö, niistä ei ole apua. Tulee mieleen hypnoosi, ei muuta.

      Rukouksesta ei ainakaan ole haittaa. Perustetaanko rukouspiiri. Minä ainakin lähtisin mukaan. Pitää tietää kenen puolesta rukoilee. Minä olen Reetta0505. Kokeillaan miten käy.

      • Anonyymi

        Tuli mieleen fysioterapia ja akupunktio. Voisivatkohan ne auttaa sinua?
        Rukoilen vuoksesi. Toivottavasti olosi helpottuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen fysioterapia ja akupunktio. Voisivatkohan ne auttaa sinua?
        Rukoilen vuoksesi. Toivottavasti olosi helpottuu.

        Olen kauan sitten saanut apua fysioterapiasta ja akupunktiosta. Nyt ne eivät auta. Kiitos Sinulle tuntematon, että rukoilet puolestani. Uskon ehdottomasti rukouksen hyvään energiaan. Se on kaunis asia ja tekee hyvää sille jonka puolesta rukoillaan ja myös sille joka rukoilee toisen puolesta, eikä se ole vakavaa eikä vaikeaa.

        Tuli niin hyvä olo sinun viestistäsi. aivan kuin olisin saanut jotakin. Toivottavasti voin jonakin päivänä kirjoittaa, että elämä on nyt paljon helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen fysioterapia ja akupunktio. Voisivatkohan ne auttaa sinua?
        Rukoilen vuoksesi. Toivottavasti olosi helpottuu.

        Kiitos sinulle tuntematon. Kaikkea hyvää elämääsi. Tilanteeni ei ole helpottanut, mutta ei pahentunutkaan. Olen ikuinen optimisti, en ole luovuttaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle tuntematon. Kaikkea hyvää elämääsi. Tilanteeni ei ole helpottanut, mutta ei pahentunutkaan. Olen ikuinen optimisti, en ole luovuttaja.

        Tossa on jo positiivista, tilanne ei ole helpottanut, mutta ei pahentunutkaan.
        On jo puoli voittoa, ettei oo pahemmaksikaan mennyt.

        Pieni optimismi on aina hyväksi, vaikkei siltä tuntuisikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe