mitäs sä ootko löytäny paljon lakkoja?
yhteen ämpäriin ei mahtunu kaikki joten laitoin niitä muuallekin!
no minne laitoit?
nielin niitä useita niin että maha on ihan turvoksissa ja sitten menen paskalle ja sitten pesen ne huolellisesti jotta ne voi käyttää.
aika näppärää sinulta, mutta aika hullua!
suolla poimimassa marjoja
Anonyymi
1
84
Vastaukset
- Anonyymi
tää vitsi siis kuuluu luokkaan ongelmanratkaisu, mutta siis vitsi tietenki sillä ei ehkä kannata kokeilla sill äoikeasti tietenkin marjat sulaisi mahassa ja ei niistä paskapöpöbakteerit lähtis pois vaikka kuinka pesisi ne puhtaaksi yrittäisi ja ei kukaan viitsisi tietenkään syyä niitä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919