Aamukirje miehelle

Anonyymi

Kuinka usein, liian usein? Olen kirjoittanut.. Sydän on kipeä kaipuusta ja rakkaudesta, kaipaan koskea sinua, kaipaan läheisyyttäsi. Sielua kylmää tämä etäisyys, vuodet ja kaikki.

Jos vain kerran sinut vielä näkisin. Kestäisin sen, jos sanoisit, ettei tämä tunne ole molemminpuoleinen, kestin silloinkin, tarvisin totuuden, sitä olen vailla. Sillä näinä vuosina olen ajautunut harhateille ilman todellista yhteyttä entistä hankalammin. Sitten elämä jatkuisi, ehkä uutta tulisi tilalle, mutta voisin päästää irti lopullisesti.

Sinä jätit minuun niin syvän jäljen, sydämeeni. Pidän sinua elämäni rakkautena ja niin pidän loppuelämäni.

Näiden "suurten sanojeni" vuoksiko "väistelet" minua?

Tiedän tai voin kuvitella, ettei elämästäsi naisia puutu. Mistä tiedän, kuinka onnellinen ja tyytyväinen elämässäsi olet.

Enhän minäkään onneton kuitenkaan ole. Tyytyväinenkin olen. Niin kuin nyt vain voi olla.

Olet ollut sydämessäni kaikki nämä vuodet.

Yrittänyt välillä päästä tunteesta eroon -onnistumatta.

Ehkä vielä onnistun, kun tulee vuosia lisää. Tai sitten elän näin ja etsin sinua -löytämättä koskaan enää.

Tai joku löytää minut.

7

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota häneen yhteyttä suoraan ja selvitä asia, jatka sitten eteenpäin. Ei tuollaisessa roikkumisessa ole mitään mieltä. Ehkä sinua ei edes löydetä täältä?

• Anonyymi

Ei siinä tosiaan ole enää mitään mieltä. Toisaalta olen vain roikkunut ikävissäni täällä.

Että olen antanut hänen elää rauhassa paria kertaa lukuunottamatta mutta itselleni eniten tällä hallaa teen.

Ikävöinti täällä ei satuta muita kuin mua.

• Anonyymi

Kenelle ja minnepäin Suomea? Kyyneleet tuli silmäkulmista lukiessa täällä...

• Anonyymi

En kirjoita kenelle mutta Itä-Suomi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kirjoita kenelle mutta Itä-Suomi.

Onko kirjoitus rannikolta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kirjoitus rannikolta?

Ei ole. Sisämaasta.

• Anonyymi

Eihän tuollaisita vihjeistä mitään saa, kun on paljon sinulaisia ihmisiä jotka kaipaa jotain. Minustakin on kullemani mukaan vaikea päästä muidenkin ikävästään irti, kerro jotain yksilöllisempää ja tarkempia tietoja vuosilukuja tai vuosia ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      18
      4950
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      44
      4834
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      228
      4047
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      56
      3733
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      126
      3650
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      87
      3203
    7. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      133
      2140
    8. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      6
      1313
    9. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1110
    10. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      967
    Aihe