Jotain hyvääkin

Anonyymi

Sen tämä Marinin kohu on tehnyt ettei enää muutamaan viikkoon ole tarvinnut käydä tylsistymässä täällä ikuisten Mara-juttujen takia. PM on enemmän juorua kuin M ikinä 😂 painunkin lukemaan lautaa tuonne rantsuun ja juomaan kunnon cappuccinot.
Moro!

13

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä ollut mielenkiintoista materiaalia muualla kuin ip-lehdissä.
      Salarakas viitta vois mennä Sannalle?
      Onkohan heillä avoin liitto vai kulissiliitto?
      Kun näyttää käyvän Sannalle miehet ja naiset..

      • Anonyymi

        Vaikka olisikin niin miten se vaikuttaa sinun elämääsi ja olemiseen,annetaan kaikkien elää ja olla onnellisia elämässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisikin niin miten se vaikuttaa sinun elämääsi ja olemiseen,annetaan kaikkien elää ja olla onnellisia elämässään.

        Ei se vaikutakaan minun elämään, mutta valitettavasti ulkomailla on alkanut herätä muutkin ettei tuollainen käytös ole sopivaa pm-instituutiolle. Ilman kukkia ja hattuja ja tätejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisikin niin miten se vaikuttaa sinun elämääsi ja olemiseen,annetaan kaikkien elää ja olla onnellisia elämässään.

        No eihän tuo Sanna kovin onnelliselta näytä kun itkeä pirauttaa vaikka hommannut sitä iloa ja valoa jo pitkin kesää runsaanlaisesti. Ei onni löydy pullosta!


      • Anonyymi

        Kyllä Sofia on se oikea salarakas. Oli parisuhteessa miehen kanssa joka oli vankilassa. Petti sinä aikana vankilassa olevan miehensä kaverin kanssa. Tämä pettäjäkaverimis taas oli entisen ystävän avomies, ystävän joka oli ollut kaasona pettäjänaisen häissäkin.


    • Anonyymi

      Nyt kiskottu Hillary Clintonkin puolustelemaan Marinia. Eihän ne maailmalla tiedä eivätkä käsitä, että ei ollut pelkkää tanssia vaan umpikännissä riekkumista huumehemmojen kanssa. Suomessa kyllä tiedetään, että rankasti juopottelee - ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Seiskan pitää nyt mennä kysymään mitä Sannan äipät tykkää tyttären menosta.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä noista Clintonin ja muitten puolustajien tuesta. Nyt on mennyt puurot ja vellit sekasin. Ei kukaan ole kritisoinut pelkästään tanssimista. Kyllä tässä biletyksessä ja kännäämisessä on muusta kysymys. On vaarannettu turvallisuutta ja velvoitetta olla tavoitettavissa ihan pääministerinä. On ihan typerää kannustaa tällaista toimintaa, jos ei edes mmärrä asian ydintä.

      • Anonyymi

        Eipäs meidän presidentti Sauli Niinistö ole haukkunut Sanna Marin, sanoi eipä tainnut sinä yönä mitään uhkaa olla.Sanna hyvä ahkera pääministeri, ei yhtään työtä ole jättänyt tekemättä tai pitänyt luvattomia sairas päiviä.Ainut vika on että prukoi väärien henkilöiden kanssa, nyt varmaankin valitsee tarkemmin seuransa.


      • Anonyymi

        Kukaan muu ei ole sanonut et on varanettu turvallisuus, kuin typerät ja tietämättömät henkilöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu ei ole sanonut et on varanettu turvallisuus, kuin typerät ja tietämättömät henkilöt.

        Kaikki ministerit juhlii ja vielä rankemmin, tekevätkin sen kotona seinien sisällä ja eivät uskalla moittia Sanna Marin, kun aletaan muuten kaivaa heidän menneisyyttä ja hurjia juhlaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ministerit juhlii ja vielä rankemmin, tekevätkin sen kotona seinien sisällä ja eivät uskalla moittia Sanna Marin, kun aletaan muuten kaivaa heidän menneisyyttä ja hurjia juhlaan.

        Totta.👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ministerit juhlii ja vielä rankemmin, tekevätkin sen kotona seinien sisällä ja eivät uskalla moittia Sanna Marin, kun aletaan muuten kaivaa heidän menneisyyttä ja hurjia juhlaan.

        Sannan Instagram ylittänyt jo kohta miljoonan seuraajan, kyllä hän osaa hyvin saada median huomion.👍.


    • Anonyymi

      Vaikea on verrata juhlimisia. Moralin puute ja typerä toiminta niin monessa liittyvässä asiassa (kuten välinpitämättömyys itse julistamiaan koronaohjeita kohtaan) osoittaa, että Marinin juhlimiset on juhlittu. Ei pääministeristä sallita missään maassa (läpi on käyty naapurimaat, Englanti, Ranska jne) ajattelematonta käytöstä, sama se on Suomessakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe