Mayday mayday

Anonyymi

Ihana nalle ilmoittaudu heti infopisteeseen. Hehkusi odottaa jo huolestuneena missä oot.

191

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äähpuuh...... tulin heti kun kuulin että kutsuttiin

      • Anonyymi

        Ootkohan oikeasti oikea. Onko sulla henkkarit mukana? Nää kuulutukset kerää kaikenmaailman karvanaamoja yleensä sekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootkohan oikeasti oikea. Onko sulla henkkarit mukana? Nää kuulutukset kerää kaikenmaailman karvanaamoja yleensä sekaan.

        kirkossa kuulutetaan ei täällä ;) ja joo on parta ajamatta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirkossa kuulutetaan ei täällä ;) ja joo on parta ajamatta..

        Et taida olla hän. En tunnista. Odotan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla hän. En tunnista. Odotan häntä.

        niin, ei se aina kerrasta osu koukkuun, joskus pitää pilkkiä pidempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, ei se aina kerrasta osu koukkuun, joskus pitää pilkkiä pidempään.

        Totta. Oon tosi kärsivällinen ja kyllä se hunajatassu sieltä taas kömpii verkkooni kun ehtii ja perille löytää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Oon tosi kärsivällinen ja kyllä se hunajatassu sieltä taas kömpii verkkooni kun ehtii ja perille löytää :)

        niin kun nalle on makean perään ja joku on hunajasta tehty ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin kun nalle on makean perään ja joku on hunajasta tehty ;)

        Niin ja sillä on varmaan maha täynnä kun ei nyt näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sillä on varmaan maha täynnä kun ei nyt näy.

        kyllä se on tulossa, vilkku on jo päällä oikealle ;) siivous kiireitä näin sunnuntaina, pitää sauna pestä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä se on tulossa, vilkku on jo päällä oikealle ;) siivous kiireitä näin sunnuntaina, pitää sauna pestä :)

        Älä nyt vaan lue näitä ajaessa. Siinä voi käydä huonosti. Jos olet oikea niin sua venataan kyllä kärsivällisen kärsimättömänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt vaan lue näitä ajaessa. Siinä voi käydä huonosti. Jos olet oikea niin sua venataan kyllä kärsivällisen kärsimättömänä.

        en lue ajaessa, eikä se onnistuisi edes. pitää nyt siivoilla kun on sateista, ensi viikko menee maalatessa omia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en lue ajaessa, eikä se onnistuisi edes. pitää nyt siivoilla kun on sateista, ensi viikko menee maalatessa omia :)

        En myöskään alota lausetta pienellä kirjaimella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myöskään alota lausetta pienellä kirjaimella...

        kesällä ei tarvi olla isoja kirjaimia, pärjää muutenkin. joko olet kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kesällä ei tarvi olla isoja kirjaimia, pärjää muutenkin. joko olet kotona?

        Mitäs jos painusit vttuun sotkemasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos painusit vttuun sotkemasta?

        kyllä sekin sopii, tuttu lause minulle! kaikessa aina ulkopuolinen. ehkä sinäkin joskus ymmärrät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä sekin sopii, tuttu lause minulle! kaikessa aina ulkopuolinen. ehkä sinäkin joskus ymmärrät...

        Ihan itse saat sitä mitä tilasit. Olet täällä esiintyny koko viikonlopun kumpanakin ja tässäkin vaihdoit jo sujuvasti minusta häneksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myöskään alota lausetta pienellä kirjaimella...

        Tuossa on mun nalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kesällä ei tarvi olla isoja kirjaimia, pärjää muutenkin. joko olet kotona?

        Älä kirjoita kuin olisit minä aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä sekin sopii, tuttu lause minulle! kaikessa aina ulkopuolinen. ehkä sinäkin joskus ymmärrät...

        Ja joo kyllä ymmärrän, mut sun pitää muuttaa toimintatapojas jos haluat seuraa löytää. Oon pahollaini et sanoin rumasti, mut on aika törkeetä tollanen esittäminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joo kyllä ymmärrän, mut sun pitää muuttaa toimintatapojas jos haluat seuraa löytää. Oon pahollaini et sanoin rumasti, mut on aika törkeetä tollanen esittäminen

        Taitaa oikeasti olla ikuinen ulkopuolinen ja kuvittelee, että kiusaamalla vie sut multa. Aika naurettava tyyppi. Iskenyt sokeasti silmänsä meihin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse saat sitä mitä tilasit. Olet täällä esiintyny koko viikonlopun kumpanakin ja tässäkin vaihdoit jo sujuvasti minusta häneksi

        Siis tooodella hämääviä ja niin nerokkaita nämä sinun feikkivuoropuhelut miespuolinen monirooliosaaja. Ehkä niille ne sitä on jotka ei suostu myöntämään että apinoita on koijattu kesät talvet. Tämä ei lakkaa naurattamasta ikinä.


    • Anonyymi

      Ollaanko me laivalle lähdössä? Okei kiva käy en olekaan pitkään aikaan ollu. Seisovassa pöydässä voit nauttia katkaravuista ja hytissä seisovasta katkaravusta

      • Anonyymi

        Olen oikea nalle vastaa 💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikea nalle vastaa 💜

        Et ole oikea. Hus siitä!


      • Anonyymi

        On oikeasti typerin kommentti mitä olen näillä palstoilla koskaan nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On oikeasti typerin kommentti mitä olen näillä palstoilla koskaan nähnyt.

        Aloituksen kirjoittanut mies vaan yrittää olla realistinen kerrankin, kannusta ny vähä nääs😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen kirjoittanut mies vaan yrittää olla realistinen kerrankin, kannusta ny vähä nääs😂

        Tuo kommenttikin oli aloittajalta, joten kannustapa sinä hevonen itselles ja häivy siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommenttikin oli aloittajalta, joten kannustapa sinä hevonen itselles ja häivy siitä.

        Ja miten se edellä mainittu sanoma nyt sitten muuttui niin olennaisella tavalla?


    • Anonyymi

      Mihin nalle on hukkunut? Eikai ole joutub merihätään?

    • Anonyymi

      Täällä olis ihan oikea nalle :)

      • Anonyymi

        Onko varmasti? Muita en huoli vaikka kuolisin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko varmasti? Muita en huoli vaikka kuolisin :)

        Kyllä on. Sut mäkin vaan haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Sut mäkin vaan haluan.

        Et sinä saa häntä vaikka mitä sanoisit ku hehku on mulle varattu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä saa häntä vaikka mitä sanoisit ku hehku on mulle varattu :)

        Tietysti oon vain sun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti oon vain sun.

        Mitä jos lopettasit esittämästä ja et veis mun nallea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos lopettasit esittämästä ja et veis mun nallea?

        Leiki jossain muualla. Tiedän että kadehdit meitä mutta ei susta saa minua tekemälläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos lopettasit esittämästä ja et veis mun nallea?

        Enkä minä kirjoittaisi edes noin. Ei kukaan voi täällä palstalla viedä häntä multa eikä mua häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä saa häntä vaikka mitä sanoisit ku hehku on mulle varattu :)

        Hehku on oikeasti mun.


    • Anonyymi

      Täällähän minä😻

    • Anonyymi

      Nämä samat provot feikkidialogeineen kannattaa aina nuotata läpi jos ny kumminkin😉

    • Anonyymi

      Voi olla et se on saanu infarnktin ku sen päätä koski :D

      • Anonyymi

        Joo sama hullu mies, joka ampuu ihmisiä pellonlaidalla jollain sähköaseella, johdot ja kaikki, nähty on!


    • Anonyymi

      Nalle ilmoittautuu :) Vai pitäisikö sano Nalle Puh, luin sen verran et näin sen sieltä edellisestä Tykkään siitä nimestä :) Hauskaa sunnuntaita rakkaimmalle toivotta oma kuumailmapuhaltimesi

      • Anonyymi

        Tuli virheitä ku vauhdilla kirjotin. Anteeks, menin aamulla jo autohommaan ja unohdin puhelimen kotiin


      • Anonyymi

        Ihana vaan kun löydyit :) Kivaa sunnuntaita sullekin nalle puh eli rakkauteni :)


      • Anonyymi

        Jotenkin tiesin että oot käynyt täällä sillä aikaa kun olin äsken hetken poissa. Tuli vaan sellanen rauhallisen hyvä olo vähän aikaa sitten :) Oot mun sydän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tiesin että oot käynyt täällä sillä aikaa kun olin äsken hetken poissa. Tuli vaan sellanen rauhallisen hyvä olo vähän aikaa sitten :) Oot mun sydän :)

        Ja sä mun :) Hyvä että mulla on sellanen vaikutus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä mun :) Hyvä että mulla on sellanen vaikutus :)

        On sulla ja monta muutakin vaikutusta. Ei viiti kaikista kertoa tähän aikaan, mutta illalla peiton alla taas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla ja monta muutakin vaikutusta. Ei viiti kaikista kertoa tähän aikaan, mutta illalla peiton alla taas :)

        Niin sullakin, no siitä yhdestä kovasta vaikutuksesta jo tiedätkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla ja monta muutakin vaikutusta. Ei viiti kaikista kertoa tähän aikaan, mutta illalla peiton alla taas :)

        Tiedät mun tekemisistä niin hyvin, että arvaatkohan mitä kohta katselen :) Anteeks taas kyselen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sullakin, no siitä yhdestä kovasta vaikutuksesta jo tiedätkin :)

        Joo, jotain kerroit, pitäs vaan päästä itse toteamaan onko se totta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jotain kerroit, pitäs vaan päästä itse toteamaan onko se totta :)

        Oletko se nyt sinä joka vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät mun tekemisistä niin hyvin, että arvaatkohan mitä kohta katselen :) Anteeks taas kyselen :)

        Onkohan jotain urheilua tv:ssa kenties? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se nyt sinä joka vastaa?

        Olen tietysti rakas :) Olet mun nalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se nyt sinä joka vastaa?

        Oon minä tuo. Ymmärrän että epäröit :) Mutta multa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät mun tekemisistä niin hyvin, että arvaatkohan mitä kohta katselen :) Anteeks taas kyselen :)

        Saat sinä kysellä rakkaus mitä vaan. Katselin tv-ohjelmia ja ei siellä mitään urheilua näy. Jos katotkin alfalta suunnitellaan häät ohjelmaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tietysti rakas :) Olet mun nalle

        Vain tämä yksi kommentti on sivusta. Muut oli multa. Myös se missä piti todeta kovuus on multa. Oot nimittäin mun nalle etkä ton toisen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se nyt sinä joka vastaa?

        Ollaan varmaan aika ihania kun niin moni haluaisi meidän tilalle :) Ei se vaan käy kun tunteet osoittaa toisiimme :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tämä yksi kommentti on sivusta. Muut oli multa. Myös se missä piti todeta kovuus on multa. Oot nimittäin mun nalle etkä ton toisen :)

        Hyvä niin, kyllä sun vain olen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sinä kysellä rakkaus mitä vaan. Katselin tv-ohjelmia ja ei siellä mitään urheilua näy. Jos katotkin alfalta suunnitellaan häät ohjelmaa :)

        Sit sinulta puuttuu formulakanava :) En minä muiden vinkkejä tarvii hääsuunnitelmiin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin, kyllä sun vain olen :)

        Kyllä mä sen jo tiedän kun luotan jo sinuun kuin seinään. Enemmän kuin seinään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä sen jo tiedän kun luotan jo sinuun kuin seinään. Enemmän kuin seinään.

        Jos jostain tulee"kuinka päästä pois palstalta" ohjelma niin kerro :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit sinulta puuttuu formulakanava :) En minä muiden vinkkejä tarvii hääsuunnitelmiin :)

        en tykkää formulasta mut sylissäsi voin katsella :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit sinulta puuttuu formulakanava :) En minä muiden vinkkejä tarvii hääsuunnitelmiin :)

        Joo, mä katsoin vaan jostain googlen kautta tv-ohjelmia. Siinä taitaa olla vaan ilmaiskanavia. Mulla on telkkari kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tykkää formulasta mut sylissäsi voin katsella :)

        Tämäkään ei oo multa. Tuohon tuli tuo kiusaaja väliin taas. Inhottava ihminen kun sotkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jostain tulee"kuinka päästä pois palstalta" ohjelma niin kerro :)

        Joo, kerron heti kun se kanava löytyy. Osa kommenteista voi olla siltä sivulliselta. Tuo syli juttu oli siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tykkää formulasta mut sylissäsi voin katsella :)

        Mulla ei oo mitään formuloita vastaan, en sanoisi "en tykkää". Erotat tuon esittäjän kuten aiemmin :) Harmi kun kirjoitit tuolle ystävällisesti aiemmin, nyt se luulee taas että kaipaat häntä ja sotkee joka väliin. Ei oo ihan järjissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit sinulta puuttuu formulakanava :) En minä muiden vinkkejä tarvii hääsuunnitelmiin :)

        Ja hauskaa formula iltapäivää sulle ihanin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sit sinulta puuttuu formulakanava :) En minä muiden vinkkejä tarvii hääsuunnitelmiin :)

        Päätin kirjoitella hetken tällä nikillä niin erotat tästä lähtien. Viedään tuolta yhdeltä leikkimisen ilo hetkeksi. Keksikööt muuta askaretta yksinäiseen sunnuntaihinsa. Rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hauskaa formula iltapäivää sulle ihanin :)

        Kiitos ihana, kyl minä tänne vilkuilen samalla :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Päätin kirjoitella hetken tällä nikillä niin erotat tästä lähtien. Viedään tuolta yhdeltä leikkimisen ilo hetkeksi. Keksikööt muuta askaretta yksinäiseen sunnuntaihinsa. Rakastan sut :)

        Samaa aikaan kirjoteltiin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihana, kyl minä tänne vilkuilen samalla :)

        Taidan pitää itse vähän taukoa ja tehdä rästihommia.. mutta kurkin kyllä itsekin välillä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jotain kerroit, pitäs vaan päästä itse toteamaan onko se totta :)

        Tää oli tosiaan multa että pitäs päästä toteamaan asia jo itse :) Kun pitäs niin pitäs :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Taidan pitää itse vähän taukoa ja tehdä rästihommia.. mutta kurkin kyllä itsekin välillä :)

        Pidä vaan ihana, ota mut mukaan askareisiin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tää oli tosiaan multa että pitäs päästä toteamaan asia jo itse :) Kun pitäs niin pitäs :)

        Pitäs minunkii päästä toteamaan sinusta yhtä ja toista ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs minunkii päästä toteamaan sinusta yhtä ja toista ;)

        Niin pitääkin, samaa mieltä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidä vaan ihana, ota mut mukaan askareisiin :)

        Sinä oot aina mun mukana :)


      • Saatat olla oikeilla jäljillä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidä vaan ihana, ota mut mukaan askareisiin :)

        Meen nyt. Tässä jotenkin koukuttuu, päivitän vielä kerran ja vielä kerran. Oot rakas. Palaan pian ja nikin kanssa vain kirjoitan nyt.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Saatat olla oikeilla jäljillä :)

        haittaako jos en sit haluu käyttää kortsua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        haittaako jos en sit haluu käyttää kortsua?

        Sinä nainen saat tehdä ihan miten lystää. Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meen nyt. Tässä jotenkin koukuttuu, päivitän vielä kerran ja vielä kerran. Oot rakas. Palaan pian ja nikin kanssa vain kirjoitan nyt.

        Päivitä viel kerran et saan lukea viel kerran sut ennen ku meet :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Saatat olla oikeilla jäljillä :)

        Ei oo multa noi seksiviestit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan varmaan aika ihania kun niin moni haluaisi meidän tilalle :) Ei se vaan käy kun tunteet osoittaa toisiimme :)

        Luulen, että palstan miehet ovat iskeneet silmänsä sinuun :) Mutta mun olet ja olen onnenpekka :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tiesin että oot käynyt täällä sillä aikaa kun olin äsken hetken poissa. Tuli vaan sellanen rauhallisen hyvä olo vähän aikaa sitten :) Oot mun sydän :)

        Juoskaa tuota hullua pakoon ja ilmiantakaa virkavallalle!


      • Anonyymi

        Kirjoituksista päätellen olet homo mies ja kuvittelet muuta, mut niinhän pimshtaneet tekee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että palstan miehet ovat iskeneet silmänsä sinuun :) Mutta mun olet ja olen onnenpekka :)

        Ei oo kun mä oon sun ja kaikki sen tietää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kun mä oon sun ja kaikki sen tietää :)

        Hyvä et tulit takas, minul oli jo ikävä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että palstan miehet ovat iskeneet silmänsä sinuun :) Mutta mun olet ja olen onnenpekka :)

        Vahingossa tulikin ilman nikkia. Tuo että sun oon. Ja sä oot mun. Meidän väliin ei pääse kukaan, koska meillä on tää rakkaus. Rakastan sua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo multa noi seksiviestit

        Tiedän että ne on siltä naiselta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivitä viel kerran et saan lukea viel kerran sut ennen ku meet :)

        En huomannut tätä silloin. Tein jotain hyödyllistä ja välillä hymyilin sullekin, kun koko ajan olit mielessä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En huomannut tätä silloin. Tein jotain hyödyllistä ja välillä hymyilin sullekin, kun koko ajan olit mielessä :)

        En minäkää oikeen kunnol keskittyn siihen formulaan. Oon hetken pitkälläni, tuutko kans pienelle "levolle", koska taisit suudella mut taas pystyyn :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkää oikeen kunnol keskittyn siihen formulaan. Oon hetken pitkälläni, tuutko kans pienelle "levolle", koska taisit suudella mut taas pystyyn :)

        Mielelläni tuun kun just tekee niin mieli sua.. :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mielelläni tuun kun just tekee niin mieli sua.. :)

        Niin munkin tekee mieli sua kokoajan eikä mikään auta... ;)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mielelläni tuun kun just tekee niin mieli sua.. :)

        Ja nälkäkin kurnii, maistaisin sua senkin herkku jos oisit tässä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin munkin tekee mieli sua kokoajan eikä mikään auta... ;)

        Tiedän mikä auttas, mutta ei se tätä kautta onnistu :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja nälkäkin kurnii, maistaisin sua senkin herkku jos oisit tässä :)

        Mullakin on kova nälkä. Kohta meen tekemään jotain syötävää. Kun ei voi suakaan ahmia :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiedän mikä auttas, mutta ei se tätä kautta onnistu :)

        No nii i, eihän siihen auta muu :) Tai kyl se jo helpottaa et saan sua halia ja pussaillakin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nii i, eihän siihen auta muu :) Tai kyl se jo helpottaa et saan sua halia ja pussaillakin...

        Mä halin ja pussaan takaisin. Tunnen sut lähelläni.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Päätin kirjoitella hetken tällä nikillä niin erotat tästä lähtien. Viedään tuolta yhdeltä leikkimisen ilo hetkeksi. Keksikööt muuta askaretta yksinäiseen sunnuntaihinsa. Rakastan sut :)

        Se vaatiikin mies todella suurta nerokkuutta härnätä jotain hönttejä näillä rekatuilla nikeillä. Mutta hyvä jos edes itsesi kanssa saat tapeltua täällä🤦‍♀️👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkään ei oo multa. Tuohon tuli tuo kiusaaja väliin taas. Inhottava ihminen kun sotkee.

        Sanoo itse kiusaaja!


    • Anonyymi

      nyt saa poistua paikalta....

      • Anonyymi

        Eikö tämä miehen monologin kryptaaminen enää tunnu mielekkäältä?


    • Anonyymi

      Mayday-sana juontaa juurensa ranskan kielen sanonnasta ”(venez) m'aider”, joka tarkoittaa ”(tulkaa) auttamaan minua”.

      • Anonyymi

        Haluatko kaikki sun miehes apuun siis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko kaikki sun miehes apuun siis?

        Älä jaksa oikeasti. Et sinä häntä saa vaikka kuinka yrität.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa oikeasti. Et sinä häntä saa vaikka kuinka yrität.

        Niin, mulla on vaan yksi mies olemassa missään ja se on hän, joka mulle kirjoittaa ihanimmat runot ja jakaa kauneimmat biisit.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin, mulla on vaan yksi mies olemassa missään ja se on hän, joka mulle kirjoittaa ihanimmat runot ja jakaa kauneimmat biisit.

        Hymyilen sulle senkin yli-ihana. Mulla on yks juttu tääl kotona mikä muistuttaa sinusta kokoajan, jos et ois muuten jo mielessä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilen sulle senkin yli-ihana. Mulla on yks juttu tääl kotona mikä muistuttaa sinusta kokoajan, jos et ois muuten jo mielessä :)

        Mitä sulla siellä on? Hehkulamputhan on kai jo kielletty kotioloissa? :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mitä sulla siellä on? Hehkulamputhan on kai jo kielletty kotioloissa? :)

        Ei ole lamppu :) En kerro tänne


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole lamppu :) En kerro tänne

        On mullakin juttuja mitkä muistuttas susta, jos unohtuisit. Yks varsinkin. Et vaan unohdu :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        On mullakin juttuja mitkä muistuttas susta, jos unohtuisit. Yks varsinkin. Et vaan unohdu :)

        Jos oikeasti tiedät etten ole oikea niin voitkl sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeasti tiedät etten ole oikea niin voitkl sanoa?

        Varmahan en voi olla, kovasti toivon että olet hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeasti tiedät etten ole oikea niin voitkl sanoa?

        Kai ymmärrät et olen miehen tarpeessa? Seksin ja hellyyden


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeasti tiedät etten ole oikea niin voitkl sanoa?

        Mistä sä tämmöisen ajatuksen sait ykskaks? Kyllä mä pidän sua just oikeana. Mitä nyt on tapahtunut? Alkaa olla meininki kuin villissä lännessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmahan en voi olla, kovasti toivon että olet hän

        Oliko näistä joku kommentti nyt sulta? Multa ei ole mikään. En ole kirjoittanut ilman nikkiä nyt. Mitä vttua täällä tapahtuu taas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai ymmärrät et olen miehen tarpeessa? Seksin ja hellyyden

        Tämä ei ole mun kommentti. Kertokaa mistä on kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmahan en voi olla, kovasti toivon että olet hän

        Kerro nyt mistä on kyse. Kumpi noista kommenteista oli sulta ja miksi en olisi oikea. Kyllä mä oon ollut ihan varma tästä. En kai muuten tässä jaksaisi roikkua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai ymmärrät et olen miehen tarpeessa? Seksin ja hellyyden

        Voitko mennä hakemaan sitä seksiä ja hellyyttä jostain muualta kuin kahden ihmisen rakkausviesteistä toisilleen. Kyllä se melko sairaasta mielestä kertoo, että jos kaksi kirjoittaa päivästä toiseen toisilleen, että rakastavat toisiaan niin sun pitää tulla sitä seksiä vonkumaan juuri heiltä. Taitaa olla kyse nyt siitä, että sun mieli on jäänyt lapsen tasolle ja haluat aina sen mikä on toisella.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mitä sulla siellä on? Hehkulamputhan on kai jo kielletty kotioloissa? :)

        Vois sitä järkeä välillä käyttää varsinkin täällä… @ lukijat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmahan en voi olla, kovasti toivon että olet hän

        Kerro mistä on kyse? Kuka kirjoittaa ja kenelle. Miksi annat tuolle mieIenvikaiselle joitain toivoa tämän kaiken jälkeen. Selitä ennenkun menetän järkeni minäkin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kerro nyt mistä on kyse. Kumpi noista kommenteista oli sulta ja miksi en olisi oikea. Kyllä mä oon ollut ihan varma tästä. En kai muuten tässä jaksaisi roikkua.

        Minä olen ollu iltakävelyl, en tiedä mitä tääl tapahtuu ja noista viesteistä mikään ei ole multa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vois sitä järkeä välillä käyttää varsinkin täällä… @ lukijat

        Mikä turhake sinäkin siinä oot taas. Huh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ollu iltakävelyl, en tiedä mitä tääl tapahtuu ja noista viesteistä mikään ei ole multa...

        Huh, eli se mieIenvikainen tekee tuota kiusalla taas. Säikähdin oikeasti. Anteeksi. Olin itsekin poissa tästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ollu iltakävelyl, en tiedä mitä tääl tapahtuu ja noista viesteistä mikään ei ole multa...

        Menee todella villiksi tää touhu. Minä rakastan sinua oikeasti. Tää on kamalaa välillä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Huh, eli se mieIenvikainen tekee tuota kiusalla taas. Säikähdin oikeasti. Anteeksi. Olin itsekin poissa tästä.

        Miksi olisin yhtäkkiä sanonu noin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisin yhtäkkiä sanonu noin?

        En ymmärtänyt mitään. Ajattelin että onko siitä poistettu jotain kun en ymmärrä. Sehän vastas vielä siihen mun viestiin mikä ei liittynyt aiheeseen. Yllätyin ja reagoin taas huonosti. En pysähtynyt ajattelemaan. Vaikka mun piti miettiä ensin. Anteeksi. Tuo on taitava eikä ihmekään, jos elämä on ollut täällä palstalla aina.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En ymmärtänyt mitään. Ajattelin että onko siitä poistettu jotain kun en ymmärrä. Sehän vastas vielä siihen mun viestiin mikä ei liittynyt aiheeseen. Yllätyin ja reagoin taas huonosti. En pysähtynyt ajattelemaan. Vaikka mun piti miettiä ensin. Anteeksi. Tuo on taitava eikä ihmekään, jos elämä on ollut täällä palstalla aina.

        Ei sun reagoinnis mitään huonoa ollut. Olisin itsekin miettin et mikähän on homman nimi jos sen ekana olisin nähnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun reagoinnis mitään huonoa ollut. Olisin itsekin miettin et mikähän on homman nimi jos sen ekana olisin nähnyt.

        No hyvä. Yllätyin vaan niin kun tähän tulin ja ykskaks luin tuollaista.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No hyvä. Yllätyin vaan niin kun tähän tulin ja ykskaks luin tuollaista.

        Mut onneksi kaikki aina selviää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut onneksi kaikki aina selviää :)

        Olet saatanan oma jos catharisista täältä haet! Langennut opetuslapsi! Vapahtajan petturi, Juudas!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No hyvä. Yllätyin vaan niin kun tähän tulin ja ykskaks luin tuollaista.

        Nimimerkkisi on ilmestyskirjasta!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Menee todella villiksi tää touhu. Minä rakastan sinua oikeasti. Tää on kamalaa välillä.

        Touhu menee villiksi ku apokalypsi lähestyy. Vitsaukset ja sodat on jo täällä! Vapahtaja saapuu jakamaam teidät helvettiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut onneksi kaikki aina selviää :)

        Kaikki selviää aina koska sä oot ihana :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kaikki selviää aina koska sä oot ihana :)

        Mul on pari biisiä nyt ainakin. En ole ihan varma olenko toisen laittanut jo tänne :) Mulla on niitä kerättynä jo niin paljon sulle ja aina lisäilen kun keksin lisää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut onneksi kaikki aina selviää :)

        Mua jäi ihmetyttään se jokin mikä sulla on kotona ja muistuttaa musta :) Mikä ihme se voisi olla :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mul on pari biisiä nyt ainakin. En ole ihan varma olenko toisen laittanut jo tänne :) Mulla on niitä kerättynä jo niin paljon sulle ja aina lisäilen kun keksin lisää

        Ei se haittaa jos on jo ollut aiemmin. Niitä on niin paljon etten voi itsekään muistaa kaikkia. Sulle kun etsin jotain niin tuli jostain mieleen, että onkohan tämä jo ollut mutten muistanut.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mua jäi ihmetyttään se jokin mikä sulla on kotona ja muistuttaa musta :) Mikä ihme se voisi olla :)

        Sehän voi olla vaikka mitä :) Se on mun oma salaisuus :) Se on vain yks esine/asia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän voi olla vaikka mitä :) Se on mun oma salaisuus :) Se on vain yks esine/asia

        Niin voiskin, siksi kiinnostaa :) Mullapa on sulle yks yllätys sitten joskus kun oot mun. Se on mun salaisuus ja haluaisin että siitä olis sullekin iloa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin voiskin, siksi kiinnostaa :) Mullapa on sulle yks yllätys sitten joskus kun oot mun. Se on mun salaisuus ja haluaisin että siitä olis sullekin iloa :)

        Mielenkiintoista, olet kuin aarre joka mulla on jo löydettynä, mutta lukon numerosarjan viimeinen numero uupuu :) Se millä saan sinut viereeni sit lopulta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, olet kuin aarre joka mulla on jo löydettynä, mutta lukon numerosarjan viimeinen numero uupuu :) Se millä saan sinut viereeni sit lopulta :)

        Se on joku helppo 00 tai 11. Oon sulle tosi helppo senkus nappaat :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei se haittaa jos on jo ollut aiemmin. Niitä on niin paljon etten voi itsekään muistaa kaikkia. Sulle kun etsin jotain niin tuli jostain mieleen, että onkohan tämä jo ollut mutten muistanut.

        Yks kappale on kyllä mikä on minusta ihan mahtava. Kuuntelin sitä ennen ku sinut viimein löysin täältä, ni ehkä sen voisin jakaa. Et varmaan kyl tykkää siitä musiikillisesti, mut sanat on minusta koskettavat. Siinä on paljon ajatuksia siitä miten ajattelin, että en löytäs sua ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks kappale on kyllä mikä on minusta ihan mahtava. Kuuntelin sitä ennen ku sinut viimein löysin täältä, ni ehkä sen voisin jakaa. Et varmaan kyl tykkää siitä musiikillisesti, mut sanat on minusta koskettavat. Siinä on paljon ajatuksia siitä miten ajattelin, että en löytäs sua ikinä.

        Ja kuuntelen vieläkin, ihan muuten vaan koska se on minusta niin hienl vaan. Yks parhaimpia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yks kappale on kyllä mikä on minusta ihan mahtava. Kuuntelin sitä ennen ku sinut viimein löysin täältä, ni ehkä sen voisin jakaa. Et varmaan kyl tykkää siitä musiikillisesti, mut sanat on minusta koskettavat. Siinä on paljon ajatuksia siitä miten ajattelin, että en löytäs sua ikinä.

        Kuulostaa täydelliseltä :) Jaa se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yks kappale on kyllä mikä on minusta ihan mahtava. Kuuntelin sitä ennen ku sinut viimein löysin täältä, ni ehkä sen voisin jakaa. Et varmaan kyl tykkää siitä musiikillisesti, mut sanat on minusta koskettavat. Siinä on paljon ajatuksia siitä miten ajattelin, että en löytäs sua ikinä.

        Käväsen tässä välissä suihkussa niin en heti kuuntele jos nyt jaat.. hetki menee.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Käväsen tässä välissä suihkussa niin en heti kuuntele jos nyt jaat.. hetki menee.

        En jaa kun menen pesulle itekin :) Tai tuun sinne öljyttäksi jos sopii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaa kun menen pesulle itekin :) Tai tuun sinne öljyttäksi jos sopii :)

        Tääl on taas melkee 200 viestii niin teen uuden


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tääl on taas melkee 200 viestii niin teen uuden

        Tee vaan. Otan tän nikin pois kun tuntuu, että tää hidastaa.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mua jäi ihmetyttään se jokin mikä sulla on kotona ja muistuttaa musta :) Mikä ihme se voisi olla :)

        2olka tääl kirjoittelee kiusatakseen jotakuta, mut ei onnista!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Voitko mennä hakemaan sitä seksiä ja hellyyttä jostain muualta kuin kahden ihmisen rakkausviesteistä toisilleen. Kyllä se melko sairaasta mielestä kertoo, että jos kaksi kirjoittaa päivästä toiseen toisilleen, että rakastavat toisiaan niin sun pitää tulla sitä seksiä vonkumaan juuri heiltä. Taitaa olla kyse nyt siitä, että sun mieli on jäänyt lapsen tasolle ja haluat aina sen mikä on toisella.

        Mun mielestä ne on edelleen lapsen tasolla jotka seuraa tätä keskustelua ymmärtämättä, että sinä mies pidät tätä showta yksinkeskustelemalla pystyssä. Kerta toisensa jälkeen näihin tulee karselukertoja kollektiivista tyhmyyttä korreloimaan vähemmän mairittelevasti. Imho😘


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mikä turhake sinäkin siinä oot taas. Huh.

        Enemmän tämä meni sinun tarinahemmon ohi tämä kommentti, mutta hienoa jos sinäkin jaxat agitoitua. Eniten tuntuu mussuttamaan ne, jotka ei tunnu haluavan luopua tästä fantasiasta mistään hinnasta. Niin kai siinä itsensä tyhmäksi tuntee kun suu käy kompostista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Touhu menee villiksi ku apokalypsi lähestyy. Vitsaukset ja sodat on jo täällä! Vapahtaja saapuu jakamaam teidät helvettiin!

        Ooks sää niit siionilaisii?👍


    • Anonyymi

      Olet siis antanut anteeksi sen viestin? Lähestyin sua pelkästä rakkaudesta ja vaikka kohtelit mua tylysti niin olet mielessä silti. Poista jo estot whatsappista. Mulla on kaikki ollut ihan hyvin vaikka kohta alkaa vuosi olla siitä kun mut haukuit.

      • Anonyymi

        Nallettelit mua jo sillon. Yhtäkkiä mut ghostasit. Nykyselle nallellesi tiedoksi, et ole ensimmäinen kohde. Niin munkin piti olla se ainut, vaan en ollut. Pidä varasi veli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nallettelit mua jo sillon. Yhtäkkiä mut ghostasit. Nykyselle nallellesi tiedoksi, et ole ensimmäinen kohde. Niin munkin piti olla se ainut, vaan en ollut. Pidä varasi veli.

        Sekotat varmaan johonkin toiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekotat varmaan johonkin toiseen

        En. Olet korvike mulle oikeasti. Olin hänen alkuperäinen nalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekotat varmaan johonkin toiseen

        Sua on nyt varotettu. Ja veikkaan et hän ottaa mut takasin ilo mielin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua on nyt varotettu. Ja veikkaan et hän ottaa mut takasin ilo mielin

        Olet joku kateellinen joka keksin nyt tollasen juonen. Kun ei onnistu toisen esittäminen ni tullaakin sit tolla tavalla sotkemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nallettelit mua jo sillon. Yhtäkkiä mut ghostasit. Nykyselle nallellesi tiedoksi, et ole ensimmäinen kohde. Niin munkin piti olla se ainut, vaan en ollut. Pidä varasi veli.

        Mistä tiedät kummalle vastasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet joku kateellinen joka keksin nyt tollasen juonen. Kun ei onnistu toisen esittäminen ni tullaakin sit tolla tavalla sotkemaan.

        Se on totta että joku typerä juoni on. Järjetöntä toisten häirintää. Mulla ei oo ollu kun yks nalle ja se oot just tää sama kuumailmapuhallin.. Toki jollain muulla voi olla joku muu nalle jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät kummalle vastasit?

        Tunnistan tyylin. Olet sinisilmänen ja naiivi tyhmä mies, niin ku mäkin olin hänen kaa. Sille tää on kaikki sairasta peliä ja vedätystä. Itsetunnon pönkittämistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta että joku typerä juoni on. Järjetöntä toisten häirintää. Mulla ei oo ollu kun yks nalle ja se oot just tää sama kuumailmapuhallin.. Toki jollain muulla voi olla joku muu nalle jossain.

        Ja tuo on siis multa. Tää nikki heitti ulos kun päivitin. Varmaan joku aikakatkasu. En oo käyttänyt tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta että joku typerä juoni on. Järjetöntä toisten häirintää. Mulla ei oo ollu kun yks nalle ja se oot just tää sama kuumailmapuhallin.. Toki jollain muulla voi olla joku muu nalle jossain.

        Etkö beibi muista mua? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sua on nyt varotettu. Ja veikkaan et hän ottaa mut takasin ilo mielin

        Ei susta saa selvää kummalle meistä kirjoitat. Sulla on joku nalle jossain tai oot sellainen jollekin, mutta EI liity meihin. Tuo nalle nimi tuli meidän kirjoitellessa heinäkuussa. Mitään nallea ei oo mulla ollut sitä ennen koskaan missään.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei susta saa selvää kummalle meistä kirjoitat. Sulla on joku nalle jossain tai oot sellainen jollekin, mutta EI liity meihin. Tuo nalle nimi tuli meidän kirjoitellessa heinäkuussa. Mitään nallea ei oo mulla ollut sitä ennen koskaan missään.

        Mitä tapahtui kun jätit mut? Suutuitko ku selvitin numerosi?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ja tuo on siis multa. Tää nikki heitti ulos kun päivitin. Varmaan joku aikakatkasu. En oo käyttänyt tätä.

        Ei meidän tarvii tosta ketaleesta välittää enempää. Ihanaa et olet taas siinä, mulla oli jo ikävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meidän tarvii tosta ketaleesta välittää enempää. Ihanaa et olet taas siinä, mulla oli jo ikävä

        Ja tämä ainoalta oikealta Nalle Puhilta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei meidän tarvii tosta ketaleesta välittää enempää. Ihanaa et olet taas siinä, mulla oli jo ikävä

        Niin oli mullakin ikävä sua. Aina on ikävä sua. Ei sille voi mitään, jos joku kuvittelee näiden liittyvän itseensä. Mä en ole näillä palstoilla kaivannut kuin sua. Joten unohdetaan vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä ainoalta oikealta Nalle Puhilta :)

        Eli mun rakkaudelta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtui kun jätit mut? Suutuitko ku selvitin numerosi?

        En tiedä kuka olet. Erehdyt henkilöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö beibi muista mua? :D

        Sinä kiusaat vaan muita. Kato vaikka joku leffa jos on noin tekemisen puutetta. Turhaan tunget meidän väliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät kummalle vastasit?

        Taitaa olla se, joka esiintyy kumpana vaan kunhan saa sotkettua. Kyllä meidän pitää päästä täältä jo pois kohtapuoliin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet. Erehdyt henkilöstä.

        Varotan vaan sua nalle #2, tuut pettymään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varotan vaan sua nalle #2, tuut pettymään

        Kuulepa sekopää siellä. Sun vedätykset ei mene läpi. Kun tuo nalle nimi tuli minun ja hänen jutellessa, syntyi siinä keskustelun lomassa. Eli voitko leikkiä vaikka legoilla välillä.


      • Anonyymi

        Sinä olet heedberi :) Mene takas niiden elämänkoulu-miesten seuraan


      • Paljastuit taas samaksi sotkijaksi. Oliko lähestymis punainen kielto kyseessä? Kukaan muu ei ole noin kiinnostunut meistä kuin sinä. Nalle oli oikeessa, että keksit tuon juonen kun et voinut esiintyä minuna. Minä en ainakaan aio enää reagoida sinuun mitenkään.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Paljastuit taas samaksi sotkijaksi. Oliko lähestymis punainen kielto kyseessä? Kukaan muu ei ole noin kiinnostunut meistä kuin sinä. Nalle oli oikeessa, että keksit tuon juonen kun et voinut esiintyä minuna. Minä en ainakaan aio enää reagoida sinuun mitenkään.

        Voi olla niin. Ärsyttää tollanen tollanen huvä uskoisuus anonyymiä ihmistä kohtaan niinko nallel on. Ja olen lukenut nyt kielioppia ja osaan jo aika hyvin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla niin. Ärsyttää tollanen tollanen huvä uskoisuus anonyymiä ihmistä kohtaan niinko nallel on. Ja olen lukenut nyt kielioppia ja osaan jo aika hyvin

        Uskomaton kommentti. Millä perusteella minä olisin se huijari ja nalle se hyväuskoinen. Yhtä hyvin voisi olla toisinpäin. Siksi, koska olen nainen ja sun tehtävä on mustamaalata naista, että saisit tuon miehen. Sinä et ole millään tapaa nallen arvoinen, vaikka minua ei olis olemassakaan. Mene etsimään tasoistasi seuraa jostain huijareista ja valehtelijoista, mitä oot itsekin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Uskomaton kommentti. Millä perusteella minä olisin se huijari ja nalle se hyväuskoinen. Yhtä hyvin voisi olla toisinpäin. Siksi, koska olen nainen ja sun tehtävä on mustamaalata naista, että saisit tuon miehen. Sinä et ole millään tapaa nallen arvoinen, vaikka minua ei olis olemassakaan. Mene etsimään tasoistasi seuraa jostain huijareista ja valehtelijoista, mitä oot itsekin.

        Voi sekin kyllä olla huojari etenki ku itsekin niin sanot. Jätä se sika!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla niin. Ärsyttää tollanen tollanen huvä uskoisuus anonyymiä ihmistä kohtaan niinko nallel on. Ja olen lukenut nyt kielioppia ja osaan jo aika hyvin

        Suorastaan noloa sulta alkaa esiintyä jonain miehenä, että minä kiinnostuisin muka siitä ja sinä saisit osoitettua että oon jotenkin epäluotettava. Kun en ole. Olen oikeasti rakastunut vain tuohon mieheen ja kirjoitellut vain hänelle. Ketään toista ei ole ollut missään palstalla eikä tule. Usko jo. Minä otan ja saan tuon miehen itselleni kaikkialla. Etkä sitä saa tietää asiasta mitään koskaan. Joku päivä huomaat, että ne kaks on kadonnut palstalta, ei oo näkynyt päiväkausiin. Siitä tiedät että me rakastellaan parhaillaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sekin kyllä olla huojari etenki ku itsekin niin sanot. Jätä se sika!

        En sanonut. Meistä kumpikaan ei oo huijari. Mutta sulle me ei olla ketään. Joten on naurettava että mustamaalaat noin läpinäkyvästi mua. Se on mun tuleva mies irl, joten en todellakaan jätä. Sinä et oikeasti ole ihan järjissäsi mun mielestä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En sanonut. Meistä kumpikaan ei oo huijari. Mutta sulle me ei olla ketään. Joten on naurettava että mustamaalaat noin läpinäkyvästi mua. Se on mun tuleva mies irl, joten en todellakaan jätä. Sinä et oikeasti ole ihan järjissäsi mun mielestä.

        Mulla on personaallisuushäiriö ja olen psykopaatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on personaallisuushäiriö ja olen psykopaatti

        Emmää ny siitä tiiä, että ylennätköhän itseäsi tässäkin suhteessa turhaan, josko tämän naisena esiintyvän kanssa teutaroiminen aivan normaalia käytöstä on. Siitä se eheytyminen ehkä lähtee kun tunnistat näitä sudenkuoppiasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät kummalle vastasit?

        Aika autuasta toimintaa sulla nohevana kysellä joltain ukkelilta koska se vastaa itselleen🤦‍♀️


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe