Kaasuttimesta tulppasin kiihdytyspumpun, eipä enää oireile, vetoratas, uusi laippa. Yksi stihl laippa sahattu tällä aivan loppuun, puuttu isoja paloja laipan reunasta, uran syvyys matala.
https://youtu.be/Kk0CYHab63g
Nyt toimii ja lastu lentää
11
139
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrassaan jännää !!
- Anonyymi
Koskahan pyramiittiläpällä lentää lastu?
- Anonyymi
Saako stihliin vaihtaa edellisestä park-sahasta jääneet 16 tuuman laipan ja terän Oregon 160SDEA041
- Anonyymi
Saa jos sopii. Saa siltikin vaikkei sopisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa jos sopii. Saa siltikin vaikkei sopisi.
Kuinka ne ketjujaot jos poikkeaa leviääkö heti silmille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka ne ketjujaot jos poikkeaa leviääkö heti silmille
Ei se ole niin tarkkaa, voimaa peliin jos ei sovi suosiolla.
- Anonyymi
Lisää voimaa. Kyllä se paikkansa hakee!
- Anonyymi
Tuola sais hiukan paremmin lastun liikkeelle jos toi kone on varustettu ne.pyramiidiläppävenoilla,niillä saa muhkean väännön vs mäntä ohjattu.
Salaisuus piilee siinä että imuseos ei pääse Karkaman takata.ja kone- ei sammu millään.
Mm homelite super mini käyttävät tätä special järjestely- Anonyymi
Ei auta vääntö kun ei ole kierroksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kiertää kun osaa säätää ja isolla rattaalla saa hyvin lastun lentämään kun ei terä pysähtele puuhun.kiitos pyramiittiläppäventtiilien
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väittämä joku et home sup EE otanna rpm isosti? Kattila juutuppin ja superin viiteot ni alkama lastu lentämkn rpm olevaa yli 10 donitsin teräpuusakii,ni ja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848