Kaasuttimesta tulppasin kiihdytyspumpun, eipä enää oireile, vetoratas, uusi laippa. Yksi stihl laippa sahattu tällä aivan loppuun, puuttu isoja paloja laipan reunasta, uran syvyys matala.
https://youtu.be/Kk0CYHab63g
Nyt toimii ja lastu lentää
11
104
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrassaan jännää !!
- Anonyymi
Koskahan pyramiittiläpällä lentää lastu?
- Anonyymi
Saako stihliin vaihtaa edellisestä park-sahasta jääneet 16 tuuman laipan ja terän Oregon 160SDEA041
- Anonyymi
Saa jos sopii. Saa siltikin vaikkei sopisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa jos sopii. Saa siltikin vaikkei sopisi.
Kuinka ne ketjujaot jos poikkeaa leviääkö heti silmille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka ne ketjujaot jos poikkeaa leviääkö heti silmille
Ei se ole niin tarkkaa, voimaa peliin jos ei sovi suosiolla.
- Anonyymi
Lisää voimaa. Kyllä se paikkansa hakee!
- Anonyymi
Tuola sais hiukan paremmin lastun liikkeelle jos toi kone on varustettu ne.pyramiidiläppävenoilla,niillä saa muhkean väännön vs mäntä ohjattu.
Salaisuus piilee siinä että imuseos ei pääse Karkaman takata.ja kone- ei sammu millään.
Mm homelite super mini käyttävät tätä special järjestely- Anonyymi
Ei auta vääntö kun ei ole kierroksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kiertää kun osaa säätää ja isolla rattaalla saa hyvin lastun lentämään kun ei terä pysähtele puuhun.kiitos pyramiittiläppäventtiilien
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väittämä joku et home sup EE otanna rpm isosti? Kattila juutuppin ja superin viiteot ni alkama lastu lentämkn rpm olevaa yli 10 donitsin teräpuusakii,ni ja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391