Etsiköön Jumala minulle Kehitysvamma puolella kaverin jolla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa.
Jumala tietää, että minulla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa lievän älyllisen kehitysvamman saaneena
Jumala saa etsiä minulle kaverin jolla ei ole koskaan ollut ja miehen jolla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa.
Jumala tietää, että sellaista miestä en halua koskaan jos ei osaa maksaa yksin vuokra edes.
Ja jos Jumalan löytämällä miehellä ei ole Lievää älyllistä kehitysvammaa toivottavasti sillä miehellä on ADD/ADHD tai Asperger eli Autismin kirjo tai entinen Heikkolahjaisuus tai Laaja alaiset oppimisen vaikeudet.
Jumala tietää, että saan käytös häiriöt Kehitysvamma puolella koska en halua kaveriksi niitä joilla on Edunvalvoja koska minulla ei koskaan ole ollut edunvalvontaa eikä vanhemmat ja ohjaajat hoida missään muotoa rahoja.
Jumalan käsiin jätin työn.
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203193- 162092
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3611865Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311467
- 301390
- 221207
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 641029
- 54997