Jenkki-Toyotaa saa näköjään nahkapenkeillä:
https://www.youtube.com/watch?v=wqfwlo1vVn8
Vaan miksi ei Suomi-Toyotaan? Voimaakin on Jenkkimalleissa enemmän, Priuskin polttaa kumia!
Nahkapenkit Toyotaan?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei suomalainen vaari ymmärrä nahkan päällä, jos olisi veloitus niin se olisi kova menekki tuote
- Anonyymi
Vaikka penkit olisi kultaa, niin se on silti riisikuppi harmaa Toyota.
- Anonyymi
Kultamitalihan sitä on taas tulossakin. Elokuun myynti sen sinulle pian kertoo! 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kultamitalihan sitä on taas tulossakin. Elokuun myynti sen sinulle pian kertoo! 😆
Vaikka sitä myytäisiin miten paljon niin tuote ei parane lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sitä myytäisiin miten paljon niin tuote ei parane lainkaan.
Mutta aiheuttaa kuitenkin suunnatonta fidutusta konsernin urpoissa! 😆
- Anonyymi
Ei kai Suomessa kukaan halua nahkapenkkejä mihinkään merkkiin?
- Anonyymi
Kyllä haluaa..niitä halutaan laatuautoihin sillä nahka on aivan ylivoimainen materiaali penkeissä. Ainoa joka tuntuu kalliilta ja sopii siksi esim mersuun ja bemariin. Toyotaan sopii kangas-jenkemi penkit. On se toyota melkoinen papparaisten kidustusvehje, mutta eipä poloiset sitä edes ymmärrä
- Anonyymi
Tuppaavat olemaan nämä halvan kaluston nahkapenkit "nahkapenkkejä", eli joko muovipenkkejä, eli tekonahkaa tai muovipinnoitettuja nahkapenkkejä.
Eihän noilla mitään tee, kangaskin on miellyttävämpää. - Anonyymi
Kuka hullu haluaa autoonsa nahkapenkit? Nehän ovat kesällä hiostavat ja talvella kylmät. Tämän lisäksi ne ovat liukkaat niin kesällä kuin talvellakin.
Mukavassa autossa pitää ehdottomasti olla hyvät kangasistuimet. Parissa autossa minulla on ollut kunnolliset plyysi-istuimet, ja ne ovat kaikkein mukavimmat ja parhaat. Tietysti muutkin kangasistuimet kelpaavat, mutta kyllä plyysi-istuimilla istuessa tulee jotenkin herraskainen olo, ja silloinhan matkanteko maistuu.- Anonyymi
Penkinlämmityd ja ilmastoidut ovat kesällä ainakin minulla..ymmärrän ettei halpoihin kikottimiin näitä saa.
- Anonyymi
Hihii, niin 80-lukua plyyssit.
Nahkaa on arvoautoidsakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, niin 80-lukua plyyssit.
Nahkaa on arvoautoidsakin." Hihii, niin 80-lukua plyyssit.
Nahkaa on arvoautoidsakin. "
Mitähän nauramista 80-luvussa on? Olen syntynyt 40-luvulla, joten 80-luvun plyysipenkit tuntuvat edelleen tavoiteltavilta. Parhaat istuimet oli autossani, joka oli vuosimallia 1986. Ei sellaisia penkkejä enää mihinkään autoon saa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797