Peli on jo menetetty

Anonyymi

Oon rakastunut😇... mutta oon onnellinen tästä tunteesta.

14

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kehen oot rakastunut?

      • Anonyymi

        En mä sitä täällä kuuluta, mutta hyvä näin. Asiat menee aina nii kui ne on tarkoitettu


    • Anonyymi

      Ainakin Jazuli on rakastunut Kimmoon.

      • Anonyymi

        Jeeeee! Onnee meille!


    • Anonyymi

      Ei koskaan ollut peliä, vain rakkauden kipinöitä ja nyt olet syttynyt.

    • Anonyymi

      Se, se hyvä kun olet Rakastunut etkä vihastunut. Aina Rakastuminen vihan voittaa. Vaikka en tunne sinua aloittaja, onnea valitsemalla tielläsi. Olet valinnut hyvän sijoituksen, jos sitä voi noin luonnehtia. Koska mielestäni Rakastuminen ja Rakastaminen on tunteista kaikkein paras. Miksi se on paras? Siksi kun se muuttaa ihmistä aina vain parempaan suuntaan, ihminen kun Rakastuu oikeasti ei leikisti eikä feikisti. Niin, silloin monessa ihmisessä tapahtuu, hyviä asioita monesta tulee paljon lämpimämpiä ja hymyilempiä ihmisiä, ainakin luulisin niin. No, itse olen kyllä herkkä hymyilemään ja juttelemaan ihmisten kanssa ollut aina, mutta ei Rakastuminen ole minua pilannu. Olen löytänyt sen myötä, itsestäni niin herkkiä ja piilosssa olleita juttuja, etten tajunnut aikaisemmin niiden olemassa oloa. Kaikesta tästä voin kiittää vain yhtä ihmistä, hän tietämättään sitä itse antoi tuon Kauniin tunteen minulle. Ja, mikä niin ihmeellistä sain kaiken ilmaiseksi, niin tekee vain oikea Rakkaus. Se, antaa eikä ole vain vaatimassa korvausta. Jos, joskus vuosia sitten joku olisi sanonut että, joku päivä voit löytää niin suuren Rakkauden johonkin ihmiseen, että se ei jätä rauhaan vaan se vaeltaa päivästä päivään mukanasi. En, olisi silloin uskonut tuota, ajattelin aina että kaikki on korvattavissa. Mutta en ole tiennyt mitä on oikea Rakkaus joka ei tee mitään kompromisseja, mutta hänessä näin ja tunsin sen kaiken mikä on oikea Rakkauden tunne. Niin, tuo tunne ei tosiaan jätä minua rauhaan, mutta olen pyrkinyt elämään sen kanssa niin hyvin kuin mahdollista. Olen miettinyt miten kaikki pääsi käymään näin, mite juuri kaikista maailman ihmisistä hän sytytti minun kaikki ns. Rakkauden kynttilät roihuun joka ei sammu, ja se roihu täyttää lokakuussa kaksi vuotta. Hänessä pitää olla ja on jotain enemmän, ainakin minulle hän on enemmän. Kukaan toinen ei maapallolla olisi pystynyt samaan kuin hän, se on täysin varma asia! Joka ikinen vuorokauden aika minä Rakastan häntä vilpittömästi, ja suurella sydämellä. Silloin kun häneen Rakastuin niin tajusin Uneton Seatlessa elokuvan juonen, koska elin itse hänessä sitä elokuvaa, ja hän oli minun elokuvani tähti. Mikä eroittaa tämän Rakkauden siitä mitä aikaisemmin luulin Rakkaudeksi? No, hänessä olen tuntenut kaikki tunteen niin oikein kun vaan voi tuntea, jos tämän kovemmin ja täydellisemmin tuntisin, en olisi ihminen, olisin Enkeli taivaalla. Siksi minä jatkan hänen vain hänen Rakastamistaan, niin tänään kuin huomennakin. Ehkä näin oli tarkoitettu käydä, että osaisin varmasti Rakastaa oikein, siksi minun piti kohdata hänet. Että löytäisin itseni, kun samalla löysin hänessä niin suuren Rakkauden. Turhaan olen taistellut. se ei onnistu. Tunteitani ei tukahduteta.Sinun on sallittava minun kertoa sinulle , kuinka kiihkeästi ihailen ja Rakastan sinua.

      • Anonyymi

        Rakastuitko itseesi 2 vuotta sitten? Itsellä tulee kolme vuotta tätä.


      • Anonyymi

        Olet siis palannut tänne, tere tulemast ja otan osaa.


    • Anonyymi

      Se on niin hienoo! Tiedän!

    • Anonyymi

      Jihhuuuu! Sydämet

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Onnea teille!

      • Anonyymi

        Kiitos kiitos minultakin, tätä on odotettu ei kestä kiittää.


    • Anonyymi

      Mä oon kans ja IHANAA!!💖😅👍

      -Tee-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe