Peli on jo menetetty

Anonyymi

Oon rakastunut😇... mutta oon onnellinen tästä tunteesta.

14

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kehen oot rakastunut?

      • Anonyymi

        En mä sitä täällä kuuluta, mutta hyvä näin. Asiat menee aina nii kui ne on tarkoitettu


    • Anonyymi

      Ainakin Jazuli on rakastunut Kimmoon.

      • Anonyymi

        Jeeeee! Onnee meille!


    • Anonyymi

      Ei koskaan ollut peliä, vain rakkauden kipinöitä ja nyt olet syttynyt.

    • Anonyymi

      Se, se hyvä kun olet Rakastunut etkä vihastunut. Aina Rakastuminen vihan voittaa. Vaikka en tunne sinua aloittaja, onnea valitsemalla tielläsi. Olet valinnut hyvän sijoituksen, jos sitä voi noin luonnehtia. Koska mielestäni Rakastuminen ja Rakastaminen on tunteista kaikkein paras. Miksi se on paras? Siksi kun se muuttaa ihmistä aina vain parempaan suuntaan, ihminen kun Rakastuu oikeasti ei leikisti eikä feikisti. Niin, silloin monessa ihmisessä tapahtuu, hyviä asioita monesta tulee paljon lämpimämpiä ja hymyilempiä ihmisiä, ainakin luulisin niin. No, itse olen kyllä herkkä hymyilemään ja juttelemaan ihmisten kanssa ollut aina, mutta ei Rakastuminen ole minua pilannu. Olen löytänyt sen myötä, itsestäni niin herkkiä ja piilosssa olleita juttuja, etten tajunnut aikaisemmin niiden olemassa oloa. Kaikesta tästä voin kiittää vain yhtä ihmistä, hän tietämättään sitä itse antoi tuon Kauniin tunteen minulle. Ja, mikä niin ihmeellistä sain kaiken ilmaiseksi, niin tekee vain oikea Rakkaus. Se, antaa eikä ole vain vaatimassa korvausta. Jos, joskus vuosia sitten joku olisi sanonut että, joku päivä voit löytää niin suuren Rakkauden johonkin ihmiseen, että se ei jätä rauhaan vaan se vaeltaa päivästä päivään mukanasi. En, olisi silloin uskonut tuota, ajattelin aina että kaikki on korvattavissa. Mutta en ole tiennyt mitä on oikea Rakkaus joka ei tee mitään kompromisseja, mutta hänessä näin ja tunsin sen kaiken mikä on oikea Rakkauden tunne. Niin, tuo tunne ei tosiaan jätä minua rauhaan, mutta olen pyrkinyt elämään sen kanssa niin hyvin kuin mahdollista. Olen miettinyt miten kaikki pääsi käymään näin, mite juuri kaikista maailman ihmisistä hän sytytti minun kaikki ns. Rakkauden kynttilät roihuun joka ei sammu, ja se roihu täyttää lokakuussa kaksi vuotta. Hänessä pitää olla ja on jotain enemmän, ainakin minulle hän on enemmän. Kukaan toinen ei maapallolla olisi pystynyt samaan kuin hän, se on täysin varma asia! Joka ikinen vuorokauden aika minä Rakastan häntä vilpittömästi, ja suurella sydämellä. Silloin kun häneen Rakastuin niin tajusin Uneton Seatlessa elokuvan juonen, koska elin itse hänessä sitä elokuvaa, ja hän oli minun elokuvani tähti. Mikä eroittaa tämän Rakkauden siitä mitä aikaisemmin luulin Rakkaudeksi? No, hänessä olen tuntenut kaikki tunteen niin oikein kun vaan voi tuntea, jos tämän kovemmin ja täydellisemmin tuntisin, en olisi ihminen, olisin Enkeli taivaalla. Siksi minä jatkan hänen vain hänen Rakastamistaan, niin tänään kuin huomennakin. Ehkä näin oli tarkoitettu käydä, että osaisin varmasti Rakastaa oikein, siksi minun piti kohdata hänet. Että löytäisin itseni, kun samalla löysin hänessä niin suuren Rakkauden. Turhaan olen taistellut. se ei onnistu. Tunteitani ei tukahduteta.Sinun on sallittava minun kertoa sinulle , kuinka kiihkeästi ihailen ja Rakastan sinua.

      • Anonyymi

        Rakastuitko itseesi 2 vuotta sitten? Itsellä tulee kolme vuotta tätä.


      • Anonyymi

        Olet siis palannut tänne, tere tulemast ja otan osaa.


    • Anonyymi

      Se on niin hienoo! Tiedän!

    • Anonyymi

      Jihhuuuu! Sydämet

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Onnea teille!

      • Anonyymi

        Kiitos kiitos minultakin, tätä on odotettu ei kestä kiittää.


    • Anonyymi

      Mä oon kans ja IHANAA!!💖😅👍

      -Tee-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe