Oon rakastunut😇... mutta oon onnellinen tästä tunteesta.
Peli on jo menetetty
14
688
Vastaukset
- Anonyymi
Kehen oot rakastunut?
- Anonyymi
En mä sitä täällä kuuluta, mutta hyvä näin. Asiat menee aina nii kui ne on tarkoitettu
- Anonyymi
Ainakin Jazuli on rakastunut Kimmoon.
- Anonyymi
Jeeeee! Onnee meille!
- Anonyymi
Ei koskaan ollut peliä, vain rakkauden kipinöitä ja nyt olet syttynyt.
- Anonyymi
Se, se hyvä kun olet Rakastunut etkä vihastunut. Aina Rakastuminen vihan voittaa. Vaikka en tunne sinua aloittaja, onnea valitsemalla tielläsi. Olet valinnut hyvän sijoituksen, jos sitä voi noin luonnehtia. Koska mielestäni Rakastuminen ja Rakastaminen on tunteista kaikkein paras. Miksi se on paras? Siksi kun se muuttaa ihmistä aina vain parempaan suuntaan, ihminen kun Rakastuu oikeasti ei leikisti eikä feikisti. Niin, silloin monessa ihmisessä tapahtuu, hyviä asioita monesta tulee paljon lämpimämpiä ja hymyilempiä ihmisiä, ainakin luulisin niin. No, itse olen kyllä herkkä hymyilemään ja juttelemaan ihmisten kanssa ollut aina, mutta ei Rakastuminen ole minua pilannu. Olen löytänyt sen myötä, itsestäni niin herkkiä ja piilosssa olleita juttuja, etten tajunnut aikaisemmin niiden olemassa oloa. Kaikesta tästä voin kiittää vain yhtä ihmistä, hän tietämättään sitä itse antoi tuon Kauniin tunteen minulle. Ja, mikä niin ihmeellistä sain kaiken ilmaiseksi, niin tekee vain oikea Rakkaus. Se, antaa eikä ole vain vaatimassa korvausta. Jos, joskus vuosia sitten joku olisi sanonut että, joku päivä voit löytää niin suuren Rakkauden johonkin ihmiseen, että se ei jätä rauhaan vaan se vaeltaa päivästä päivään mukanasi. En, olisi silloin uskonut tuota, ajattelin aina että kaikki on korvattavissa. Mutta en ole tiennyt mitä on oikea Rakkaus joka ei tee mitään kompromisseja, mutta hänessä näin ja tunsin sen kaiken mikä on oikea Rakkauden tunne. Niin, tuo tunne ei tosiaan jätä minua rauhaan, mutta olen pyrkinyt elämään sen kanssa niin hyvin kuin mahdollista. Olen miettinyt miten kaikki pääsi käymään näin, mite juuri kaikista maailman ihmisistä hän sytytti minun kaikki ns. Rakkauden kynttilät roihuun joka ei sammu, ja se roihu täyttää lokakuussa kaksi vuotta. Hänessä pitää olla ja on jotain enemmän, ainakin minulle hän on enemmän. Kukaan toinen ei maapallolla olisi pystynyt samaan kuin hän, se on täysin varma asia! Joka ikinen vuorokauden aika minä Rakastan häntä vilpittömästi, ja suurella sydämellä. Silloin kun häneen Rakastuin niin tajusin Uneton Seatlessa elokuvan juonen, koska elin itse hänessä sitä elokuvaa, ja hän oli minun elokuvani tähti. Mikä eroittaa tämän Rakkauden siitä mitä aikaisemmin luulin Rakkaudeksi? No, hänessä olen tuntenut kaikki tunteen niin oikein kun vaan voi tuntea, jos tämän kovemmin ja täydellisemmin tuntisin, en olisi ihminen, olisin Enkeli taivaalla. Siksi minä jatkan hänen vain hänen Rakastamistaan, niin tänään kuin huomennakin. Ehkä näin oli tarkoitettu käydä, että osaisin varmasti Rakastaa oikein, siksi minun piti kohdata hänet. Että löytäisin itseni, kun samalla löysin hänessä niin suuren Rakkauden. Turhaan olen taistellut. se ei onnistu. Tunteitani ei tukahduteta.Sinun on sallittava minun kertoa sinulle , kuinka kiihkeästi ihailen ja Rakastan sinua.
- Anonyymi
Rakastuitko itseesi 2 vuotta sitten? Itsellä tulee kolme vuotta tätä.
- Anonyymi
Olet siis palannut tänne, tere tulemast ja otan osaa.
- Anonyymi
Se on niin hienoo! Tiedän!
- Anonyymi
Jihhuuuu! Sydämet
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Onnea teille!
- Anonyymi
Kiitos kiitos minultakin, tätä on odotettu ei kestä kiittää.
- Anonyymi
Mä oon kans ja IHANAA!!💖😅👍
-Tee-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602