Peli on jo menetetty

Anonyymi

Oon rakastunut😇... mutta oon onnellinen tĂ€stĂ€ tunteesta.

14

603

ÄÀnestĂ€

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Kehen oot rakastunut?

• Anonyymi

En mÀ sitÀ tÀÀllÀ kuuluta, mutta hyvÀ nÀin. Asiat menee aina nii kui ne on tarkoitettu

• Anonyymi

Ainakin Jazuli on rakastunut Kimmoon.

• Anonyymi

Jeeeee! Onnee meille!

• Anonyymi

Ei koskaan ollut peliÀ, vain rakkauden kipinöitÀ ja nyt olet syttynyt.

• Anonyymi

Se, se hyvÀ kun olet Rakastunut etkÀ vihastunut. Aina Rakastuminen vihan voittaa. Vaikka en tunne sinua aloittaja, onnea valitsemalla tiellÀsi. Olet valinnut hyvÀn sijoituksen, jos sitÀ voi noin luonnehtia. Koska mielestÀni Rakastuminen ja Rakastaminen on tunteista kaikkein paras. Miksi se on paras? Siksi kun se muuttaa ihmistÀ aina vain parempaan suuntaan, ihminen kun Rakastuu oikeasti ei leikisti eikÀ feikisti. Niin, silloin monessa ihmisessÀ tapahtuu, hyviÀ asioita monesta tulee paljon lÀmpimÀmpiÀ ja hymyilempiÀ ihmisiÀ, ainakin luulisin niin. No, itse olen kyllÀ herkkÀ hymyilemÀÀn ja juttelemaan ihmisten kanssa ollut aina, mutta ei Rakastuminen ole minua pilannu. Olen löytÀnyt sen myötÀ, itsestÀni niin herkkiÀ ja piilosssa olleita juttuja, etten tajunnut aikaisemmin niiden olemassa oloa. Kaikesta tÀstÀ voin kiittÀÀ vain yhtÀ ihmistÀ, hÀn tietÀmÀttÀÀn sitÀ itse antoi tuon Kauniin tunteen minulle. Ja, mikÀ niin ihmeellistÀ sain kaiken ilmaiseksi, niin tekee vain oikea Rakkaus. Se, antaa eikÀ ole vain vaatimassa korvausta. Jos, joskus vuosia sitten joku olisi sanonut ettÀ, joku pÀivÀ voit löytÀÀ niin suuren Rakkauden johonkin ihmiseen, ettÀ se ei jÀtÀ rauhaan vaan se vaeltaa pÀivÀstÀ pÀivÀÀn mukanasi. En, olisi silloin uskonut tuota, ajattelin aina ettÀ kaikki on korvattavissa. Mutta en ole tiennyt mitÀ on oikea Rakkaus joka ei tee mitÀÀn kompromisseja, mutta hÀnessÀ nÀin ja tunsin sen kaiken mikÀ on oikea Rakkauden tunne. Niin, tuo tunne ei tosiaan jÀtÀ minua rauhaan, mutta olen pyrkinyt elÀmÀÀn sen kanssa niin hyvin kuin mahdollista. Olen miettinyt miten kaikki pÀÀsi kÀymÀÀn nÀin, mite juuri kaikista maailman ihmisistÀ hÀn sytytti minun kaikki ns. Rakkauden kynttilÀt roihuun joka ei sammu, ja se roihu tÀyttÀÀ lokakuussa kaksi vuotta. HÀnessÀ pitÀÀ olla ja on jotain enemmÀn, ainakin minulle hÀn on enemmÀn. Kukaan toinen ei maapallolla olisi pystynyt samaan kuin hÀn, se on tÀysin varma asia! Joka ikinen vuorokauden aika minÀ Rakastan hÀntÀ vilpittömÀsti, ja suurella sydÀmellÀ. Silloin kun hÀneen Rakastuin niin tajusin Uneton Seatlessa elokuvan juonen, koska elin itse hÀnessÀ sitÀ elokuvaa, ja hÀn oli minun elokuvani tÀhti. MikÀ eroittaa tÀmÀn Rakkauden siitÀ mitÀ aikaisemmin luulin Rakkaudeksi? No, hÀnessÀ olen tuntenut kaikki tunteen niin oikein kun vaan voi tuntea, jos tÀmÀn kovemmin ja tÀydellisemmin tuntisin, en olisi ihminen, olisin Enkeli taivaalla. Siksi minÀ jatkan hÀnen vain hÀnen Rakastamistaan, niin tÀnÀÀn kuin huomennakin. EhkÀ nÀin oli tarkoitettu kÀydÀ, ettÀ osaisin varmasti Rakastaa oikein, siksi minun piti kohdata hÀnet. EttÀ löytÀisin itseni, kun samalla löysin hÀnessÀ niin suuren Rakkauden. Turhaan olen taistellut. se ei onnistu. Tunteitani ei tukahduteta.Sinun on sallittava minun kertoa sinulle , kuinka kiihkeÀsti ihailen ja Rakastan sinua.

• Anonyymi

Rakastuitko itseesi 2 vuotta sitten? ItsellÀ tulee kolme vuotta tÀtÀ.

• Anonyymi

Olet siis palannut tÀnne, tere tulemast ja otan osaa.

• Anonyymi

Se on niin hienoo! TiedÀn!

• Anonyymi

Jihhuuuu! SydÀmet

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

Onnea teille!

• Anonyymi

Kiitos kiitos minultakin, tÀtÀ on odotettu ei kestÀ kiittÀÀ.

• Anonyymi

MĂ€ oon kans ja IHANAA!!💖😅👍

-Tee-

Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisÀvero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      165
      7592
    2. HiihtÀjÀ Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettÀ vedettiin nenÀÀn. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun hÀneltÀ kysyttiin, ettÀ tykkÀÀkö hÀn hiihtÀ
      Maailman menoa
      130
      5219
    3. Huuto yltyy persujen piirissÀ Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitÀ Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      50
      2717
    4. 276
      2346
    5. Nyt ottaa persua pattiin: sÀhköauto joulukuun myydyin

đŸ€Ł prööt prööt pakoputkellaan pörisevÀÀ persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sĂ€hköauto on noussu
      Maailman menoa
      128
      2298
    6. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat ettÀ ovat, toiset sanovat ettÀ eivÀt. Ainakin heillÀ on paljon sen aatteen piirteitÀ, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      72
      2099
    7. Yhdysvaltain hyökkÀys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkÀyssota

Oman sÀvynsÀ tÀhÀn tuo vielÀ se, ettÀ hyökkÀys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      568
      2079
    8. Ei tule uni

Kuten epÀilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllÀ, ettei tÀstÀ mitÀÀn tÀnÀÀn tule.
      IkÀvÀ
      57
      1136
    9. Laittaisin whatsuppissa viestin

Jos olisin tÀysin varma ettÀ se on toivottua vielÀ kun aikaa on mennyt ja ettÀ toivot sitÀ edelleen.
      IkÀvÀ
      68
      1108
    10. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmÀtikukseen Venezuelan. Mutta minkÀ ihmeen takia? KyseessÀ on kuitenkin vÀhÀp
      Maailman menoa
      291
      1107
    Aihe