Sähkö Autoilu pitää kieltää ensitalvena,

Anonyymi

ensimmäisiä mistä pitää säästää,ei talonlämmityksestä

7

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Söhköautolla ajaminen pitäisi kieltää jo heti koko Suomessa. Kun sähkän kulutus siten huomattavasti pienentyisi, niin sähkön hinta laskisi selvästi. Se pörssisähkön hintahan muodostuu kysynnän ja tárjonnan mukaan. Mitä alemmaksi kulutus painuu, sitä halvempaa on sähkö.

• Anonyymi

Opettele rakas sisar yhdyssanat. Sähköauto kirjoitetaan yhteen. Ja minulla on sähköauto, enkä siitä ole luopumassa. Miksi pitäisi, kun ajaminen on halpaa siitäkin huolimatta, että sähkön hinta on ollut nousussa. Mutta niin on ollut polttoaineidenkin hinta.

• Anonyymi

talojen lämmitys ensin ,ei sähköautolla ajo,ostakaa polttomoottori autoja että saadaan talot lämmitettyä talvella.

• Anonyymi

Polttoöljy maksaa n. 1.74eur litra ja litrasta saa karkeasti 10000w lämpöä. Eli jos sähkön hinta on yli 17snt kWh siirtoineen niin aggregaatit tulille.

• Anonyymi

tuohon 17c saalisätä 10c siirtoa eli 27c kwh on lähellä

• Anonyymi

Kyllä mun mielestä sähköautot pitäs ladata vain tuuli- tai aurinkosähköllä, eihän ne muuten ole mitään ekoautoja. Tosin eivät olis sittenkään, niin hirveää luonnonvarojen ryöstöä niiden valmistaminen on. Samoin kuin tuulivoimaloidenkin. Mutta milloinpa viherhörhöt totuuksista olisivat kiinnostuneita ja luonnonsuojelusta eivät ymmärrä yhtikäs mitään.

• Anonyymi

missä ruotsin sukulaiset käyvät sähkö autonsa lataamassa,eikai kukaan anna kun tänne tulevat niin kotona latata,kun sähkön hinta on mitä on,antaako ruotsalaiset sitten mun käydä tankkaan auton huoltamolla heidän piikkiin kun olen tukholmassa veljelläni kylässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toni Niemisen lapset otettu huostaan

Heidi Nieminen, Tonin ex vaimo onko kyseessä? Eihän Tonilla ole muiden naisten kans enää niin pieniä lapsia? Eli mitä siellä on tapahtunut? Neljä last
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2905
    2. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      460
      1870
    3. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      13
      1415
    4. Soini lähdössä viemään persuilta ääniä

Soini harkitsee lähtevänsä jo seuraavissa eduskuntavaaleissa ensi keväänä ehdokkaaksi. Myös EU vaalit parin vuoden kuluttua häntä kiinnostavat. Aika m
      Perussuomalaiset
      119
      1296
    5. Taas sun kuvaasi

katselin 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1014
    6. Bonussyy seuraavan askeleen ottamiselle

Huvittaa jo valmiiksi joidenkin reaktio jos tulevaisuudessa näkevät meidät yhdessä.
      Ikävä
      57
      861
    7. Venäjän rintama romahtanut. Lännen pitää alkaa miettiä pilkotaanko venäjä useaksi pikkuvaltioksi

Venäjän rintama näyttää romahtaneen täysin myös Hersonin suunnalla. Asiasta twiittaa muun muassa sotahistorian asiantuntija ja suomenkielistä Ukraina
      Maailman menoa
      183
      807
    8. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      11
      778
    9. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      67
      757
    Aihe