ensimmäisiä mistä pitää säästää,ei talonlämmityksestä
Sähkö Autoilu pitää kieltää ensitalvena,
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Söhköautolla ajaminen pitäisi kieltää jo heti koko Suomessa. Kun sähkän kulutus siten huomattavasti pienentyisi, niin sähkön hinta laskisi selvästi. Se pörssisähkön hintahan muodostuu kysynnän ja tárjonnan mukaan. Mitä alemmaksi kulutus painuu, sitä halvempaa on sähkö.
- Anonyymi
Opettele rakas sisar yhdyssanat. Sähköauto kirjoitetaan yhteen. Ja minulla on sähköauto, enkä siitä ole luopumassa. Miksi pitäisi, kun ajaminen on halpaa siitäkin huolimatta, että sähkön hinta on ollut nousussa. Mutta niin on ollut polttoaineidenkin hinta.
- Anonyymi
talojen lämmitys ensin ,ei sähköautolla ajo,ostakaa polttomoottori autoja että saadaan talot lämmitettyä talvella.
- Anonyymi
Polttoöljy maksaa n. 1.74eur litra ja litrasta saa karkeasti 10000w lämpöä. Eli jos sähkön hinta on yli 17snt kWh siirtoineen niin aggregaatit tulille.
- Anonyymi
tuohon 17c saalisätä 10c siirtoa eli 27c kwh on lähellä
- Anonyymi
Kyllä mun mielestä sähköautot pitäs ladata vain tuuli- tai aurinkosähköllä, eihän ne muuten ole mitään ekoautoja. Tosin eivät olis sittenkään, niin hirveää luonnonvarojen ryöstöä niiden valmistaminen on. Samoin kuin tuulivoimaloidenkin. Mutta milloinpa viherhörhöt totuuksista olisivat kiinnostuneita ja luonnonsuojelusta eivät ymmärrä yhtikäs mitään.
- Anonyymi
missä ruotsin sukulaiset käyvät sähkö autonsa lataamassa,eikai kukaan anna kun tänne tulevat niin kotona latata,kun sähkön hinta on mitä on,antaako ruotsalaiset sitten mun käydä tankkaan auton huoltamolla heidän piikkiin kun olen tukholmassa veljelläni kylässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782