Sähkö Autoilu pitää kieltää ensitalvena,

Anonyymi

ensimmäisiä mistä pitää säästää,ei talonlämmityksestä

7

118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Söhköautolla ajaminen pitäisi kieltää jo heti koko Suomessa. Kun sähkän kulutus siten huomattavasti pienentyisi, niin sähkön hinta laskisi selvästi. Se pörssisähkön hintahan muodostuu kysynnän ja tárjonnan mukaan. Mitä alemmaksi kulutus painuu, sitä halvempaa on sähkö.

• Anonyymi

Opettele rakas sisar yhdyssanat. Sähköauto kirjoitetaan yhteen. Ja minulla on sähköauto, enkä siitä ole luopumassa. Miksi pitäisi, kun ajaminen on halpaa siitäkin huolimatta, että sähkön hinta on ollut nousussa. Mutta niin on ollut polttoaineidenkin hinta.

• Anonyymi

talojen lämmitys ensin ,ei sähköautolla ajo,ostakaa polttomoottori autoja että saadaan talot lämmitettyä talvella.

• Anonyymi

Polttoöljy maksaa n. 1.74eur litra ja litrasta saa karkeasti 10000w lämpöä. Eli jos sähkön hinta on yli 17snt kWh siirtoineen niin aggregaatit tulille.

• Anonyymi

tuohon 17c saalisätä 10c siirtoa eli 27c kwh on lähellä

• Anonyymi

Kyllä mun mielestä sähköautot pitäs ladata vain tuuli- tai aurinkosähköllä, eihän ne muuten ole mitään ekoautoja. Tosin eivät olis sittenkään, niin hirveää luonnonvarojen ryöstöä niiden valmistaminen on. Samoin kuin tuulivoimaloidenkin. Mutta milloinpa viherhörhöt totuuksista olisivat kiinnostuneita ja luonnonsuojelusta eivät ymmärrä yhtikäs mitään.

• Anonyymi

missä ruotsin sukulaiset käyvät sähkö autonsa lataamassa,eikai kukaan anna kun tänne tulevat niin kotona latata,kun sähkön hinta on mitä on,antaako ruotsalaiset sitten mun käydä tankkaan auton huoltamolla heidän piikkiin kun olen tukholmassa veljelläni kylässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe