ensimmäisiä mistä pitää säästää,ei talonlämmityksestä
Sähkö Autoilu pitää kieltää ensitalvena,
7
118
Vastaukset
- Anonyymi
Söhköautolla ajaminen pitäisi kieltää jo heti koko Suomessa. Kun sähkän kulutus siten huomattavasti pienentyisi, niin sähkön hinta laskisi selvästi. Se pörssisähkön hintahan muodostuu kysynnän ja tárjonnan mukaan. Mitä alemmaksi kulutus painuu, sitä halvempaa on sähkö.
- Anonyymi
Opettele rakas sisar yhdyssanat. Sähköauto kirjoitetaan yhteen. Ja minulla on sähköauto, enkä siitä ole luopumassa. Miksi pitäisi, kun ajaminen on halpaa siitäkin huolimatta, että sähkön hinta on ollut nousussa. Mutta niin on ollut polttoaineidenkin hinta.
- Anonyymi
talojen lämmitys ensin ,ei sähköautolla ajo,ostakaa polttomoottori autoja että saadaan talot lämmitettyä talvella.
- Anonyymi
Polttoöljy maksaa n. 1.74eur litra ja litrasta saa karkeasti 10000w lämpöä. Eli jos sähkön hinta on yli 17snt kWh siirtoineen niin aggregaatit tulille.
- Anonyymi
tuohon 17c saalisätä 10c siirtoa eli 27c kwh on lähellä
- Anonyymi
Kyllä mun mielestä sähköautot pitäs ladata vain tuuli- tai aurinkosähköllä, eihän ne muuten ole mitään ekoautoja. Tosin eivät olis sittenkään, niin hirveää luonnonvarojen ryöstöä niiden valmistaminen on. Samoin kuin tuulivoimaloidenkin. Mutta milloinpa viherhörhöt totuuksista olisivat kiinnostuneita ja luonnonsuojelusta eivät ymmärrä yhtikäs mitään.
- Anonyymi
missä ruotsin sukulaiset käyvät sähkö autonsa lataamassa,eikai kukaan anna kun tänne tulevat niin kotona latata,kun sähkön hinta on mitä on,antaako ruotsalaiset sitten mun käydä tankkaan auton huoltamolla heidän piikkiin kun olen tukholmassa veljelläni kylässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076