Anteeksi en anna.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kenelle et anna anteeksi. Minä ymmärrän ihmistä ja osaan antaa anteeksi.
- Anonyymi
Kyllä, murrosiän hiipuminen matkan alussa kohti vaihdevuosia, vuosia välissä elämän kokemisen, ennen jouluaattoa, katkeruus laukesi syvältä, ei ole joulupukkia.......
https://m.youtube.com/watch?v=gFC2Gwr2MYA - Anonyymi
Mitä et anna anteeksi?
- Anonyymi
Nainen kiusaa minua töissä, on nuo naiset hankalia. Olen vaan niin ihastunut häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen kiusaa minua töissä, on nuo naiset hankalia. Olen vaan niin ihastunut häneen.
Käveleekö ohitsesi lanteet keinuen? Tuleeko hiukan liian lähelle? Pukeutuuko dekolteen paljastavaan puseroon? Miten hän sinua kiusaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käveleekö ohitsesi lanteet keinuen? Tuleeko hiukan liian lähelle? Pukeutuuko dekolteen paljastavaan puseroon? Miten hän sinua kiusaa?
Joo, just noin ☹️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162929
- 86780
- 57751
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?70700- 46633
- 60572
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71556Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35535- 26531