Onko ajatuksia, kokemuksia...
Opel Astra 2011 1.6 manuaali. Moottorin vaihdon jälkeen luistonesto ja moottorin valo palaa. Vikakoodi P0300. Vaihdettu sytytysmoduli, suuttimet ja tulpat ja EGR venttiili. Ei vuotaa ilma. Ajaessa syttyy molemmat valot ja valot häviä kun virrat pois ja uudestaan käynnistän, sitten ajaessa tulee taas takaisin....
Opel Astra 1.6 2011 manuaali
Anonyymi
9
199
Vastaukset 9
- Anonyymi
Vanhalla kaasuläpykällä kokeilla jospa vaik.....
- Anonyymi
On kokeiltua sitäkin ja ei muutoksia
- Anonyymi
ECU boksin maadoitus pitää tarkastaa.
- Anonyymi
Tieto on varmaa. Alkuperäiset maadoitukset voivat toimia nippa nappa, mutta kun ne irroitetaan vaikka moottorin vaihdon vuoksi, niin maadoitus ei enää toimi kunnolla.
- Anonyymi
Kiitos viestista, mitä pitäis tehä sitten?
- Anonyymi
Tarkistaa maadoitukset.
- Anonyymi
Onko puola siis vaihdettu. Cylider misfire satunnaisesti, puolavika?
- Anonyymi
On vaihdettu
- Anonyymi
Opel. On pakkasta en lähde
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560