Kukahan idiootti on rällännyt kirkon nurmikolla autolla. Kortti pois tuollaisilta rällääjiltä.
Ajokortti pois !!
11
821
Vastaukset
- Anonyymi
Mitalli rintaan rällääjälle:)
Paska kirkkojen pihalla kuuluukin
Rällätä:)ajas seuraavan kerran kirkon
Ovesta läpi:) - Anonyymi
Suuret murheet kukaan sitä nurmikkoa jouda kyttäämään on srk rahaa kyllä korjata eivät anna oikeasti hädässä oleville mitään niin kyllä korjaukseen löytyy rahat varmasti
- Anonyymi
Kymmeniä tuhansia joka vuosi menee tukirahaa tarvitseville. Se että kuuluu sosiaalihuollon piiriin eikä täytä sielläkään kriteereitä rahan saankille ei liene seurakunnan syy. Ei mistään luukusta kuulu käydä vaan hakemassa tuohta kun ei viiti töihin mennä ja kaljarahat on loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmeniä tuhansia joka vuosi menee tukirahaa tarvitseville. Se että kuuluu sosiaalihuollon piiriin eikä täytä sielläkään kriteereitä rahan saankille ei liene seurakunnan syy. Ei mistään luukusta kuulu käydä vaan hakemassa tuohta kun ei viiti töihin mennä ja kaljarahat on loppu.
Mene kirkkoon jee jee mies:)
- Anonyymi
Seurakunta myy metsiään että vara maksaa papille palkkoja ja muille hännystelijöille kun verotulot ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurakunta myy metsiään että vara maksaa papille palkkoja ja muille hännystelijöille kun verotulot ei riitä.
Kirkko on rahan ahne pahuuden
Pesä
- Anonyymi
Ei sillä oo kun mummun lähettämä JOULUKORTTI!
- Anonyymi
Ee sitä kortilla ajeta😆
- Anonyymi
Onneksi 99prosenttia nykypäivän
Ihmisistä pitää näitä uskovaisia
Ihan pöpeinä:) - Anonyymi
Mielenterveys potilaita
Lähes jokainen uskovainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650