Kukahan idiootti on rällännyt kirkon nurmikolla autolla. Kortti pois tuollaisilta rällääjiltä.
Ajokortti pois !!
11
872
Vastaukset
- Anonyymi
Mitalli rintaan rällääjälle:)
Paska kirkkojen pihalla kuuluukin
Rällätä:)ajas seuraavan kerran kirkon
Ovesta läpi:) - Anonyymi
Suuret murheet kukaan sitä nurmikkoa jouda kyttäämään on srk rahaa kyllä korjata eivät anna oikeasti hädässä oleville mitään niin kyllä korjaukseen löytyy rahat varmasti
- Anonyymi
Kymmeniä tuhansia joka vuosi menee tukirahaa tarvitseville. Se että kuuluu sosiaalihuollon piiriin eikä täytä sielläkään kriteereitä rahan saankille ei liene seurakunnan syy. Ei mistään luukusta kuulu käydä vaan hakemassa tuohta kun ei viiti töihin mennä ja kaljarahat on loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmeniä tuhansia joka vuosi menee tukirahaa tarvitseville. Se että kuuluu sosiaalihuollon piiriin eikä täytä sielläkään kriteereitä rahan saankille ei liene seurakunnan syy. Ei mistään luukusta kuulu käydä vaan hakemassa tuohta kun ei viiti töihin mennä ja kaljarahat on loppu.
Mene kirkkoon jee jee mies:)
- Anonyymi
Seurakunta myy metsiään että vara maksaa papille palkkoja ja muille hännystelijöille kun verotulot ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurakunta myy metsiään että vara maksaa papille palkkoja ja muille hännystelijöille kun verotulot ei riitä.
Kirkko on rahan ahne pahuuden
Pesä
- Anonyymi
Ei sillä oo kun mummun lähettämä JOULUKORTTI!
- Anonyymi
Ee sitä kortilla ajeta😆
- Anonyymi
Onneksi 99prosenttia nykypäivän
Ihmisistä pitää näitä uskovaisia
Ihan pöpeinä:) - Anonyymi
Mielenterveys potilaita
Lähes jokainen uskovainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416