Olen vakaasti sitä mieltä että Suzuki on maailman paras automerkki, on auto sitten uusi taikka vanha, mutta kunhan se on Suzuki niin kaikki on jees. Itse olen ajanut aina Suzukilla siis niin kauan kun on kortti ollu. Ja tulen aina ajamaan Suzukia, muu merkki ei tule kysymykseenkään. Olenhan niin itserakas ja maailman paras, niinkun täällä meitä haukutaan mutta täytyypi taas muistuttaa, että kateus siellä povitaskussa taas piipittää, jos ei sulla ole Suzukia, ei varmaan varaakaan, niin älä pliis oikeesti ala mulle selitteleen et joku Mersu tai Rellu, Opel olis parempi, HEH..
Suzuki on paras
Anonyymi
1
891
Vastaukset
- Anonyymi
No en tiedä siitä parhaasta, mutta hyviä perusautoja Suzuki tekee kyllä. ELi on todella aliarvostettu automerkki.
Itselläni on ollut 2 Lianaa, yksi Ignis ja nyt on Vitara menossa. Välissä on kyllä ollut muitakin merkkejä, mutta kuitenkin. Hyviä autoja ainakin nämä mulla olleet yksilöt ovat olleet.
Kaveri ajoi muutaman vuoden Altoilla ja ne olivat kanssa ihmeenkin hyviä vehkeitä, vielä kun ottaa kaverin ajotyylin ym huomioon. Huollattaa kyllä autonsa aina kuten pitääkin, mutta muuten pitää autoja ihan pelkkinä käyttövehkeinä. Eli ei erityisemmin sääli niitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783