Näkymätön vaan

Anonyymi

Väsyttää olla näkymätön. Muutun näkyväksi vaan, kun joku tarvitsee olkapäätä tai apua. Parisuhteessa on olemassa vaan virheeni, samoin töissä.

Välillä olen huutanut huomiota, mutta kyllähän sen tietää, että siitä tulee vaan ongelmia.

Miten löydän sen avaimen, että voin olla onnellinen, vaikka minulla ei ole väliä?

6

194

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Identiteetti ongelma. Tutustu itseesi paremmin, et ole velvollinen kantamaan muiden taakkoja. Laske ensin omasi pois.

• Anonyymi

Kaikki eivät ole luottamuksen arvoisia, voi nähdä hyvää siinäkin että joku haluaa olkapäätä ja apua juuri sinulta.

• Anonyymi

Kokemusta myös myös siitä, että kelpaa vaan olkapääksi. Omat murheet jäävät vaille huomiota ja yksi kannettavaksi.

• Anonyymi

Ala tekemään asioita, jotka ovat sinulle tärkeitä. Jätä muiden tarpeet vähemmälle huomiolle, jos se on mahdollista.

• Anonyymi

Tuo on hyvä neuvo.

• Anonyymi

Saatat joutua tekemään asioita yksin. Se kuitenkin on mukavaa, kun ensin pääsee kynnyksen yli. Alkuun voi myös tuntua kurjalle, että ei se näkymättömyys minnekään katoa, mutta lopulta se ei haittaa, kun voi tuntea onnea itsekseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      237
      1054
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      222
      815
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      69
      696
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      56
      648
    7. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      87
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      499
    Aihe