Näkymätön vaan

Anonyymi

Väsyttää olla näkymätön. Muutun näkyväksi vaan, kun joku tarvitsee olkapäätä tai apua. Parisuhteessa on olemassa vaan virheeni, samoin töissä.

Välillä olen huutanut huomiota, mutta kyllähän sen tietää, että siitä tulee vaan ongelmia.

Miten löydän sen avaimen, että voin olla onnellinen, vaikka minulla ei ole väliä?

6

193

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Identiteetti ongelma. Tutustu itseesi paremmin, et ole velvollinen kantamaan muiden taakkoja. Laske ensin omasi pois.

• Anonyymi

Kaikki eivät ole luottamuksen arvoisia, voi nähdä hyvää siinäkin että joku haluaa olkapäätä ja apua juuri sinulta.

• Anonyymi

Kokemusta myös myös siitä, että kelpaa vaan olkapääksi. Omat murheet jäävät vaille huomiota ja yksi kannettavaksi.

• Anonyymi

Ala tekemään asioita, jotka ovat sinulle tärkeitä. Jätä muiden tarpeet vähemmälle huomiolle, jos se on mahdollista.

• Anonyymi

Tuo on hyvä neuvo.

• Anonyymi

Saatat joutua tekemään asioita yksin. Se kuitenkin on mukavaa, kun ensin pääsee kynnyksen yli. Alkuun voi myös tuntua kurjalle, että ei se näkymättömyys minnekään katoa, mutta lopulta se ei haittaa, kun voi tuntea onnea itsekseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      97
      1635
    2. 72
      1264
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1232
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      278
      1016
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      914
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      787
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      787
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 45
      705
    Aihe