Tällaisesta saan liito-oravia, pa pa pa papanoita, olen Pattayan rakkaiden viisain 24/7.

Anonyymi

Analia cakkaa

NumBålli cakkaa

Senzukka cakkaa

Muuta ei zitte

Tarvithaan

17

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvelen että 2010 on sinua hieman järkevämpi, mutta ei merkittävästi, mutta TT:tä ja työssä käyvää viisaampi olet.

      • Anonyymi

        Kumpihan näillä sälleillä on suurempi kengän numero voiko älykkyysosamäärä, mitä luulette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpihan näillä sälleillä on suurempi kengän numero voiko älykkyysosamäärä, mitä luulette.

        Kyrvånsyyläsensei näyttää hoitavan bumban sihteeritehtävät tunnollisesti, etteivät vaan olisi sukulaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpihan näillä sälleillä on suurempi kengän numero voiko älykkyysosamäärä, mitä luulette.

        Luulempa että on kaks jutskaa mitä en pese koskaan...

        https://www.youtube.com/watch?v=OUCRpQGyYEo


      • Anonyymi

        Arvelisitko myäs että 2010 on aivopessyt sinut 400 täräyttäen ja kaikki näkee tän, että porkkanasi on vieläkin siellä ja, poikittain?


    • Anonyymi

      En tiedä onko pattaya-alueelle (ainakaan enemmän) kirjoittavista yhtään kukaan järkevä millään tavalla, ja tuskin niistäkään kuka tätä skeidaa lukee

      Mutta silti arvioisin aloituksen olevan mitä todennäköisimmin ainakin tämän vuoden paras.

      • Anonyymi

        Hyvin arvioitu senssu, voisin lyödä vetoa, että näinon, aivan varmasi, voin vakuttaa.... tuskin pattayan rakkaista, kukaan millään tavalla, tätä skeidaa 24/7 ja, lukee me ollemme, onnea vuan järjettömille, me asummekin ciang naissa ja täällä hua tsep maak maak maassa.


      • Mielenkiintoinen tarve sulla.

        Saas nähdä koska suomen aikaan 2010 laskee minuutteja ja sekunteja kaunko oireilunsa kestää, siis SUOMEN AIKAAN KUTEN AINA.

        Niin ja hyvää huomenta sinne junttilaan täältä Chiang Maista.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Mielenkiintoinen tarve sulla.

        Saas nähdä koska suomen aikaan 2010 laskee minuutteja ja sekunteja kaunko oireilunsa kestää, siis SUOMEN AIKAAN KUTEN AINA.

        Niin ja hyvää huomenta sinne junttilaan täältä Chiang Maista.

        Punkeropasasen korona kun hellitti, niin kellohamesihteerinkin masennus poistui ja alkoi iloiset puheet junttiloista ja Chiang Maista, jossa ei koskaan ole käynyt punkero eikä sihteerikään, eikä kummallakaan paukapäällä ole yhtäkään kuvaa sieltä eikä sihteeripojan Suomen passikaan ole enää voimassa, kun sille ei ole tarvetta tässä elämässä. Se siitä sihteeripojan Thaimaasta.

        Terveisin TT junttilasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punkeropasasen korona kun hellitti, niin kellohamesihteerinkin masennus poistui ja alkoi iloiset puheet junttiloista ja Chiang Maista, jossa ei koskaan ole käynyt punkero eikä sihteerikään, eikä kummallakaan paukapäällä ole yhtäkään kuvaa sieltä eikä sihteeripojan Suomen passikaan ole enää voimassa, kun sille ei ole tarvetta tässä elämässä. Se siitä sihteeripojan Thaimaasta.

        Terveisin TT junttilasta

        Onko kolmella haaveilluusiothaimaalaisella kelakortit, jos on niin laittaapi aijaten siten että thaimaalaiset etunimet ei ole peitetty, tai sitten se siitä haaveilluusioperheestä.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Mielenkiintoinen tarve sulla.

        Saas nähdä koska suomen aikaan 2010 laskee minuutteja ja sekunteja kaunko oireilunsa kestää, siis SUOMEN AIKAAN KUTEN AINA.

        Niin ja hyvää huomenta sinne junttilaan täältä Chiang Maista.

        Sinä senssukka kun et asiallisessa keskustelussa pärjää asiallisesti argumentoiden, niin byyää byäää,,, soittat ystävällesi T k-syylälle.
        Olet säälittävä luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kolmella haaveilluusiothaimaalaisella kelakortit, jos on niin laittaapi aijaten siten että thaimaalaiset etunimet ei ole peitetty, tai sitten se siitä haaveilluusioperheestä.

        Aina vaan lisävaatimuksia. Ensin halusit lomakuvia passin kera ja sait. Sait kuittejakin. Sait kuvia vaimosta ja lapsista useita, kuvia myös minusta ainakin puolen tusinaa, joista zoomailit puuttuvia hampaitani. Ilkuit pitkään että eipä ole lentolippuja ja thaipasseja. Laitoin niistä tämän kuvan https://aijaa.com/BWz8HJ loputtoman ruikutuksen jälkeen.
        Nyt siis haluat nähdä kelakortit. Voin ne toki näyttää ilman ongelmia. Kerro minulle sitä ennen onko kelakortissa thainimi vai sen länsimainen käännös ja näytä minulle ensin sinun vaimosi ja poikasi kelakortit sekä omasi, josta riittää näkyviin että etunimesi Jo... näkyy siinä kortissa.

        TT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan lisävaatimuksia. Ensin halusit lomakuvia passin kera ja sait. Sait kuittejakin. Sait kuvia vaimosta ja lapsista useita, kuvia myös minusta ainakin puolen tusinaa, joista zoomailit puuttuvia hampaitani. Ilkuit pitkään että eipä ole lentolippuja ja thaipasseja. Laitoin niistä tämän kuvan https://aijaa.com/BWz8HJ loputtoman ruikutuksen jälkeen.
        Nyt siis haluat nähdä kelakortit. Voin ne toki näyttää ilman ongelmia. Kerro minulle sitä ennen onko kelakortissa thainimi vai sen länsimainen käännös ja näytä minulle ensin sinun vaimosi ja poikasi kelakortit sekä omasi, josta riittää näkyviin että etunimesi Jo... näkyy siinä kortissa.

        TT

        Niin ja muistithan että minun etunimeni on sama kuin isännälläsi SaaristoBumballa. Se näkyy kelakortissani.

        TT


    • Anonyymi

      Katjun aloitus oli mielenkiintoinen.

      Valitettavasti kuitenkin nopeasti palattiin vanhoihin uomiin eli olemattomien , tahi vain yhden henkilön päässä oleilevien harha-hahmojen väittelyyn.


      Terveisin ,

      Numball 2010,

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä... luulempa että kohta 10.

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä... no jopas jotakin.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe