Eikö kuntoutttavassa työtoiminnassa olevat voisi keräillä lasinsirut pois kaduilta olisi aikaa tallustella eikä möllöttää penkeillä. työvoimaa ei ole näköjää saatavilla mikä niitä pitellee te-toimistossa kun työttömiä on noin 600 yhtää työntekijää ei saada mihinkää kyllä selvitää ruoka-apua hakemaan Helluntaiseurakunnan kirkolle oli lauantaina hyväkuntoisia polkupyöriä ja autojakin löytyi tavan järellä pitäisi auto myydä näin sanotaa toimeentulotukilaessa koska on viimesijainen tuki käytössä
Miksi ei kerätä lasinsiruja niitä on joka paikassa
14
92
Vastaukset
- Anonyymi
Olen Fakiiri ja tanssin lasin surujen päällä siksi niitä eibsaa siivota!🕺
- Anonyymi
Kuopiossa uudenkarhea harjakone ajaa monta kertaa kesässä lakaisemassa roskat pois ja siinä myös lasinsirut. Liekö Lieksan kaupungilla edes lakaisukonettakaan?
- Anonyymi
Kaupungin herrojen autoissa on lakaisukoneet lakaisee köyhät pois edestä
- Anonyymi
Varmasti joku noista työttömistä lähtisi töihin kunnalle pitämään paikkoja puhtaana lasinsiruista, mutta palkkaakin pitäisi siitä saada.
Ei työttömiä voi pitää palkattomana orjatyövoimana.- Anonyymi
Jos ne saa ruuan ja vesipullon siitä sekä uimahalli lipun.
- Anonyymi
Tietysti voisi myös työttömien maahan tulleiden joukko ihan haravat käteen ja ottimet toisella roskat toisella lasit pullot tölkit niistä saa rahaa kun kerää tyhjät pullot.
- Anonyymi
No niin tyhjistä tälläistä saa rahaa. Pitääkö tulla ulkomailta kerään rahat talteen vai kelpaako suomalaisille raha.
- Anonyymi
Kerää ite. Sitten kerään minä kun saan siitä oikeaa palkkaa.
- Anonyymi
Mutta rikot pulloja kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta rikot pulloja kuitenkin.
Niin rikonkin, mitä se sulle kuuluu 😛
- Anonyymi
Sirpaleet tuo onnea.🥰
- Anonyymi
Kerää ite joutuin ne sirpaleet. Voivat olla tuhoisia koiran tassuillekin.
- Anonyymi
Jos ne ketä kenkuttavat, kerätköön pois kuleksimasta. Ei se kiellettyä ole. Miksi kaikki pitää delekoida jollekkin muulle, minulle ei kuulu mikään ylimääräinen. Kaikkein kaivatuin henkilö on se "joku muu".
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait333203Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3883Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3770Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60704- 14612
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es21581- 41570
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3559