Uusi kysely

Anonyymi

1. Kuka näkijä näkee parhaiten aikoja?
2. Kuka näkijä näkee parhaiten rakkausasiat?

Siis toteutuneet ennustukset :)

11

2069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä. Näen sinulle jo nyt että mitkään ennustukset ei toteudu. Olen pahoillani.

• Anonyymi

Olen valmis

• Anonyymi

Tolle kun joku erehtyy ennustuksen tekemää niin lukee sanasta sanaa ne ennustukset täällä ja viikkojen ajan ja puolet keksii itte ja se mitä ei ole ymmärtäny säveltää omasta päästään.

Senverran on näitä ketjuja tullu lueskeltua että tyylin tunnistaa ja hymynaamt ei ainakaan hymyäötarkota.

• Anonyymi

Minulle on Aada Ramsu nähnyt työpaikan muutoksen ja uuden työpaikan saamisen. Näki miten uusi työ tulee ja meni ajallisesti oikein.
      Hän on nähnyt myös tämänhetkisen ihmissuhteeni erittäin hyvin. Sen, Onko tulevaisuus hänen kanssaan sellainen kuin kuvasi, näyttää vain aika.

Toinen hyvä ja tarkka näkijä on Helle. Hän tosin näkee vuodenajat oikein, vuosi vain voi olla eri.

• Anonyymi

Kummallekin soittanut. Aada ramsu näki oikean miehen, yhteydenton aika ei ole toteutunut ainakaan vielä..Helle näki että tapaan jossain juhlissa miehen ja vuosi sitten piti tapahtua. No puhelu loppui aika lyhyeen kun tuli heti tunne ettei mitään nää eikä oo näin tapahtunut vieläkään.

• Anonyymi

Minulle [email protected] on nähnyt todella hyvin. Ja olen ihan asiakas ennen kuin ketään kirjoittaa jotain muuta. Hän kertoo milloin asiat tapahtuu mutta onkin tapahtunut jo aiemmin,mutta hän kyllä kertoo siitä. hänelle voi soittaa tai kirjoittaa tuonne jos haluaa puhelintulkinnan. Hän on ystävällinen ja tietty rauha kuuluu hänen puheestaan. Suosittelen lämpimästi

• Anonyymi

Kiitos [email protected] kauhiasti tästä tietoiskusta. Kaikkihan varmaan uskotaan että sähköposti näkee oikein hyvin. Melki yhtä hyvin kun toi ulkona tönöttävä postilaatikkoki. Jos tunkisin sinne mu mielessäi pyörivii kysymyksii nii kertoskoha sekii? On kanssa meinaa tosi rauhallisen olone vaikka aika hiljane onkii.

• Anonyymi

Valitettavasti minulle ei "nähnyt".

• Anonyymi

Hannele Ranta nähnyt minulle todella hyvin. Ei sanonut aikaa, mutta reilussa vuodessa toteutui asiat.

• Anonyymi

Sari ennustukset.comilta

• 1. Nostradamus.
      2. Ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      21
      4989
    2. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      164
      3568
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      42
      2927
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      11
      2844
    5. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      139
      2766
    6. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      111
      1883
    7. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1560
    8. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      4
      1528
    9. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1416
    10. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      21
      1375
    Aihe