Kipu navan kohdalla

Hei, onko kenelläkään vastaavasta kokemusta?
Minulla on jatkunut nyt 4 viikkoa jo kipuilua navan kohdilla, enimmäkseen oikealla puolella. Joskus myös oikealla kyljessä.
Kipu on sellaista tylppää ja jaksottaista, kuitenkin jokapäiväistä.
Verikokeissa olen käynyt tuontuosta ja siellä ei mitään löytynyt. Palpoiden navanseutu ja alavatsa aristaa, mutta mitään erityistä pattia ei tunnu.
Umpparia ei kukaan lääkäri ole epäillyt.

Särkylääkkeitä olen syönyt ~4 viikkoa joka päivä, burana ja panadol. (Synnytin ison lapsen alateitse 4 viikkoa sitten) Voiko ne aiheuttaa tämän?
Gynekologinen puoli tutkittu useaan otteeseen, ei selittävää syytä. Vatsan ultraan yritin päästä, en päässyt kun sanottiin vain että syö särkylääkettä.
Olen 24v perusterve nainen.
Mitä tuossa navan seudulla edes on?
12485
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Mulla ei ole kokemusta mutta navan kohdalla on ohutsuoli.

Navan oikealla puolella on nouseva paksusuoli.
Yleensäkin epäillään umpisuolen tulehdusta jos navan kohdalla säteilee kipua ja kipu säteilee oikealle puolelle.
Mut sulla sitä ei kai epäilty ja koska oot synnyttänyt 4 viikkoo sitte ja kipu on ollut 4 viikkoa??
Jos ponnistus ja jne. synnytyksessä oli raskasta niin keholla menee aikaa kun palautuu ennalleen ja voi esiintyä kipua synnytyksen takia.

Jos särkylääke ei auta ja joudut sitä joka päivä ottaa niin takaisin lääkäriin kunnes selviytyy mistä johtuu.
Vatsa ultra voi löytyä jotain tai sitten ei. En tiijä siitä sitten. Toivottavasti löydät helpotuksen oloosi. :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Hei, onko kenelläkään vastaavasta kokemusta?
Minulla on jatkunut nyt 4 viikkoa jo kipuilua navan kohdilla, enimmäkseen oikealla puolella. Joskus myös oikealla kyljessä.
Kipu on sellaista tylppää ja jaksottaista, kuitenkin jokapäiväistä.
Verikokeissa olen käynyt tuontuosta ja siellä ei mitään löytynyt. Palpoiden navanseutu ja alavatsa aristaa, mutta mitään erityistä pattia ei tunnu.
Umpparia ei kukaan lääkäri ole epäillyt.

Särkylääkkeitä olen syönyt ~4 viikkoa joka päivä, burana ja panadol. (Synnytin ison lapsen alateitse 4 viikkoa sitten) Voiko ne aiheuttaa tämän?
Gynekologinen puoli tutkittu useaan otteeseen, ei selittävää syytä. Vatsan ultraan yritin päästä, en päässyt kun sanottiin vain että syö särkylääkettä.
Olen 24v perusterve nainen.
Mitä tuossa navan seudulla edes on?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu