Mut joo...

Anonyymi

En minä ole mieleistäni naista löytämässä. Tuskin tulee vastaan tai löytyisi edes etsimällä. Sitä kun ei vain voi tietää mitä itse edes haluaa.

Silti sydämeni pitää kiinni yhdestä ainoasta. Tuskin kukaan muu nainen on saanut tuntemaan liiankin voimakkaita tunteita vuositolkulla. En tiedä miksi asia edes on näin kun nyt on. Väänsin sen kuitenkin liian monta kertaa solmuun ja en osaisi edes ajatella enää hymyä tuntevani.

Toisaalta siis... minulla ei ole koskaan minnekkään kiire. Ihan rauhassa voit miettiä vuosia tai vuosikymmeniä riippumatta siitä, mitä minusta ikinä halusitkaan. Minä pysyn itseni kanssa ja tuskin muista naisista ikinä olisi uhkaa minulle tai sinulle. Ehkä sitten joskus otat yhteyttä tai tulet vastaan, niin ehkä silloin voidaan olla edes vielä hetken yhdessä...

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva, tuli hyvä olo tuosta, mitä kirjoitit. Kenelle sitten ikinä kirjoititkaan.

    • Anonyymi

      Miksi ei mennä naimisiin? Jo olisi aikakin

      • Anonyymi

        Eihän me olla edes kihloissa.


    • Anonyymi

      Olen miettinyt sitä, että miksi miehet valitsee ; meille, teille, eri teille. Eli viimeisen...

      • Anonyymi

        Ne haluaa kokemuksia


    • Anonyymi

      Miehet nyt on miehiä ja päättää kaikesta.
      Itse olen naistyyppiä, joka ihan mielellään antaa miehen määrätä.
      Tykkään ihan omasta vapaasta tahdosta passata. Pureskelen kyllä ruuatkin valmiiksi ja syötän tarvittaessa.

      • Anonyymi

        No en

        Oot saanu väärän kuvan


    • Anonyymi

      Uhrautuja. Pystyyköhän naisesi samaa? Tuskin.

    • Anonyymi

      Ei ole enää itseluottamusta yhteydenottoon. Sekä suojelen itseäni, niin monta kertaa olen joutunut hylätyksi samalta taholta. Kaunis aloitus, muttei varmastikaan minulle.

      • Anonyymi

        Voi ei.. Harmittaa sun puolesta. Hän ei ikinä ole ottanut sitä ratkaisevaa yhteydenottoa.


    • Anonyymi

      Hieno alotus, kelle lie olikaan. Yleensä jutut kyllä menee niin, että kun toinen on valmis tai whatever, niin toinen on jo ihan muissa kuvioissa. Murphyn laki, jos ei muuta.

      • Anonyymi

        Niin voi olla. Minulta kyllä aina liikenee aikaa tärkeälle ihmiselle, oli tilanne mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi olla. Minulta kyllä aina liikenee aikaa tärkeälle ihmiselle, oli tilanne mikä tahansa.

        Tuo on hieno periaate, että on aikaa lähellä oleville ja tarvitseville ihmisille. Joskus voi tosin esim. työkiireet tai yksityiselämän kiireet rajoittaa niin, että ihan kaikkeen ei pysty venymään, mutta pointsit välittämisestä ja yhteydenpidosta ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hieno periaate, että on aikaa lähellä oleville ja tarvitseville ihmisille. Joskus voi tosin esim. työkiireet tai yksityiselämän kiireet rajoittaa niin, että ihan kaikkeen ei pysty venymään, mutta pointsit välittämisestä ja yhteydenpidosta ihmisiin.

        Kaikki on aina järjestettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hieno periaate, että on aikaa lähellä oleville ja tarvitseville ihmisille. Joskus voi tosin esim. työkiireet tai yksityiselämän kiireet rajoittaa niin, että ihan kaikkeen ei pysty venymään, mutta pointsit välittämisestä ja yhteydenpidosta ihmisiin.

        Ei kiirettä ole olemassa.


      • Anonyymi

        Näin se menee.


    • Anonyymi

      Tähän tilanteeseen vielä nainen.? Ei tule toimii

      • Anonyymi

        Toimii jos laittaa toimimaan.


    • Anonyymi

      Elämässä on aikoja jolloin kysymykset peittoavat kaikki vastaukset, ja tunne kuin etäällä seilaavien laivojen kansilla olisi kaikki toivomansa, joka monille tulee itsestään vuoroveden myötä ja toisille seilaa ikuisesti näkyvillä horisontissa kunnes katsoja kääntää katseensa alistuneena ajan kiusattua unelmansa hengiltä. Kun pitäisi vain unohtaa kaikki mitä ei halua muistaa ja muistaa se mitä ei halua unohtaa. Pitää unelmaansa totena ja käyttäytyä sen mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe