Molemmissa kaikki uutiset vain tilaajille. Kalevasta en tiedä mutt koillissanomat todella kallis lehti niin paperisena kuin netti versiona. Onneksi nyt on Kuusamon seutu jonka netti versiota täytyy oikeasti kehua. Siitä myös löytyy kaikki uutiset ja enemmänkin kuin koillissanomista eikä maksa mitään. Tosin tuosta voisi jo maksaa muutaman euron kuukaudessa
Vastaukset 3
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Kuusamon seutu on nyt hyvä paikallislehti ja on omintakeinen ja laajasti eri osa-alueilta asiaa.
Kovasti kaivattu ja odotettu paikallislehti on nyt Kuusamossakin...jatkakaa samaan tyyliin!!! - Anonyymi
Koillissanomat on todella typerä. Kaikki uutiset vain tilaajille, ei edes” meille soitettiin ”osioita voi täysin lukea. Tyhmä.
- Anonyymi
Koillissanomat vähän turhan kallis lehti paperi version lukee muutamassa minuutissa jossain huoltsikalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561722Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241352- 991042
- 87773
- 44765
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 28571
- 31513
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55493Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443