Täysin itselle vääränlaiseen ihmiseen!!! Mitä tehdä?? Mitenhän tämä voi olla mahdollista?? Antakaa selityksiä.
Vinkkejä kaivataan, Syvästi rakastunut
22
711
Vastaukset
Ihminen rakastuu täysin oikeanlaiseen ihmiseen, se on sisäänrakennettua ellet sitten kännissä/mömmöissä ole "rakastunut".
Mitä tehdä? No jos kaikki on ok ja homma tuntuu hyvältä, niin anna mennä vaan ja katso minne tie johtaa.- Anonyymi
Sun aivot ei kertonu sydämelle että kohde on väärä ei tätä :)
Joku virhekoodi lähtenyt aivoista 🧠
- Anonyymi
Riippuu vähän syistä miksi tämä henkilö on vääränlainen sinulle?? Jatka eri suuntaan, jos vaistoat jotain epämiellyttävää, luota vaistoosi. Mutta jos puitteet kunnossa anna palaa!!
- Anonyymi
Puitteet kunnossa?
- Anonyymi
Miten vääränlaiseen? Itsekin ihastunut, epätoivoinen olen. Luulen, että hänkin on ihastunut minuun. Olenko vääränlainen hänelle?
- Anonyymi
Et ole vaan juuri oikeanlainen oi m-nainen 😘
- Anonyymi
Hän on minusta aivan ihana. En tiedä mitä ajatella...pitää kai unohtaa. Ei muuta.
- Anonyymi
Minut kannattaa vaan unohtaa nainen. Olen liian tyhmä sinulle. Enkä edes osaisi viedä sinua trehveille.
- Anonyymi
Mä mitään tosikkoja trehvejä kaipaa, inhoan koko sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosikon vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosikon vastaus.
Trehvejä on monelaisia, mutta jäykät kaavamaiset tosikkotreffit nonono!!!!! Arkisuus, rentous jees!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hauskakaan. Olen aika surullinen. Tylsää seuraa varmasti.
- Anonyymi
Niin mikä on vääränlainen? Onko kohteesi rikollinen, alkoholisoitunut, narkomaani? Millä muulla tavalla hän voi olla vääränlainen? Jos olet syvästi rakastunut miten kohteesi voi olla väärä? Anteeksi en nyt ymmärrä, meni kyllä nyt vähän yli.
- Anonyymi
Ei se ole mahdollista. Rakkauden kohde tuntuu ainoalta oikealta eikä koskaan väärältä. Olen vaan vähän ihastunut.
Alkukantaista aivokemiaa ja hormooneja, sitä se on. :)
- Anonyymi
Voi kuinka ihanaa! Ei voi olla väärä jos rakkaus on syvää! Todennäköisesti lokeroit itsesi siis ennen johonkin tietynlaiseen karsinaan ja miellät itsesi joihinkin tietyn näköisiin ja luonteisiin ihmisiin. Olet ollut väärässä ja nyt on löytynyt se oikeanlainen ihminen rakkaus ei lue lakia sanotaan. Mulla on varmaan sama tapahtunut henkilö josta tykkään on aika kopio sisältä, mutta ulkoiset asiat ja jotkut on eri. Niin en olis joskus ennen ehkä rakastunut moiseen. Elämä muuttuu ja ihmiset sen mukana. Eihän sitä voi muutenkaan tietää onko epäsopiva jos ei ole kunnolla tutustunut. Yhtäkkiä alkoi Naurattaa😅
- Anonyymi
Niin en kyllä suosittele elämää ihmisen kanssa jolla joku alkoholismi, huume tai muu addiktio. Rehellinen pitäis myös olla arvot samat.
- Anonyymi
Mulla ei ole koskaan ollut standardia mitä potentiaaliseen kumppaniin tulee.
- Anonyymi
Mitä vinkkejä tuohon nyt voi antaa. Ole onnellinen olet rakastunut jei. Nyt vaan tutustut häneen. Joku hänessä on oikeaa jos kerta rakastuit.
- Anonyymi
Jos olet syvästi rakastunut, hän ei vaikuta sinuun negatiivisesti niin ei hän sitten voi olla väärä kohde.
- Anonyymi
Silloin jos et tunne noita tunteita, silloin et ole rakastunut. Ja mainitsit vielä että syvästi, se on voimakkaampi tunne kuin normaali rakastuminen. Jos, pysyt unohtamaan tuon henkilön, se on ollut kevyttä ohimenevää ihastumista. Mutta jos et pysty, silloin olet rakastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383289Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2732859Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2231802Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641748- 621698
- 561413
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831279Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3201144Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062