Vinkkejä kaivataan, Syvästi rakastunut

Anonyymi

Täysin itselle vääränlaiseen ihmiseen!!! Mitä tehdä?? Mitenhän tämä voi olla mahdollista?? Antakaa selityksiä.

22

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen rakastuu täysin oikeanlaiseen ihmiseen, se on sisäänrakennettua ellet sitten kännissä/mömmöissä ole "rakastunut".

      Mitä tehdä? No jos kaikki on ok ja homma tuntuu hyvältä, niin anna mennä vaan ja katso minne tie johtaa.

    • Anonyymi

      Sun aivot ei kertonu sydämelle että kohde on väärä ei tätä :)

    • Joku virhekoodi lähtenyt aivoista 🧠

    • Anonyymi

      Riippuu vähän syistä miksi tämä henkilö on vääränlainen sinulle?? Jatka eri suuntaan, jos vaistoat jotain epämiellyttävää, luota vaistoosi. Mutta jos puitteet kunnossa anna palaa!!

      • Anonyymi

        Puitteet kunnossa?


    • Anonyymi

      Miten vääränlaiseen? Itsekin ihastunut, epätoivoinen olen. Luulen, että hänkin on ihastunut minuun. Olenko vääränlainen hänelle?

      • Anonyymi

        Et ole vaan juuri oikeanlainen oi m-nainen 😘


    • Anonyymi

      Hän on minusta aivan ihana. En tiedä mitä ajatella...pitää kai unohtaa. Ei muuta.

    • Anonyymi

      Minut kannattaa vaan unohtaa nainen. Olen liian tyhmä sinulle. Enkä edes osaisi viedä sinua trehveille.

      • Anonyymi

        Mä mitään tosikkoja trehvejä kaipaa, inhoan koko sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä mitään tosikkoja trehvejä kaipaa, inhoan koko sanaa.

        Tosikon vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosikon vastaus.

        Trehvejä on monelaisia, mutta jäykät kaavamaiset tosikkotreffit nonono!!!!! Arkisuus, rentous jees!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä mitään tosikkoja trehvejä kaipaa, inhoan koko sanaa.

        En ole hauskakaan. Olen aika surullinen. Tylsää seuraa varmasti.


    • Anonyymi

      Niin mikä on vääränlainen? Onko kohteesi rikollinen, alkoholisoitunut, narkomaani? Millä muulla tavalla hän voi olla vääränlainen? Jos olet syvästi rakastunut miten kohteesi voi olla väärä? Anteeksi en nyt ymmärrä, meni kyllä nyt vähän yli.

    • Anonyymi

      Ei se ole mahdollista. Rakkauden kohde tuntuu ainoalta oikealta eikä koskaan väärältä. Olen vaan vähän ihastunut.

    • Alkukantaista aivokemiaa ja hormooneja, sitä se on. :)

    • Anonyymi

      Voi kuinka ihanaa! Ei voi olla väärä jos rakkaus on syvää! Todennäköisesti lokeroit itsesi siis ennen johonkin tietynlaiseen karsinaan ja miellät itsesi joihinkin tietyn näköisiin ja luonteisiin ihmisiin. Olet ollut väärässä ja nyt on löytynyt se oikeanlainen ihminen rakkaus ei lue lakia sanotaan. Mulla on varmaan sama tapahtunut henkilö josta tykkään on aika kopio sisältä, mutta ulkoiset asiat ja jotkut on eri. Niin en olis joskus ennen ehkä rakastunut moiseen. Elämä muuttuu ja ihmiset sen mukana. Eihän sitä voi muutenkaan tietää onko epäsopiva jos ei ole kunnolla tutustunut. Yhtäkkiä alkoi Naurattaa😅

      • Anonyymi

        Niin en kyllä suosittele elämää ihmisen kanssa jolla joku alkoholismi, huume tai muu addiktio. Rehellinen pitäis myös olla arvot samat.


      • Anonyymi

        Mulla ei ole koskaan ollut standardia mitä potentiaaliseen kumppaniin tulee.


    • Anonyymi

      Mitä vinkkejä tuohon nyt voi antaa. Ole onnellinen olet rakastunut jei. Nyt vaan tutustut häneen. Joku hänessä on oikeaa jos kerta rakastuit.

    • Anonyymi

      Jos olet syvästi rakastunut, hän ei vaikuta sinuun negatiivisesti niin ei hän sitten voi olla väärä kohde.

    • Anonyymi

      Silloin jos et tunne noita tunteita, silloin et ole rakastunut. Ja mainitsit vielä että syvästi, se on voimakkaampi tunne kuin normaali rakastuminen. Jos, pysyt unohtamaan tuon henkilön, se on ollut kevyttä ohimenevää ihastumista. Mutta jos et pysty, silloin olet rakastunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe