Oletko koskaan pelännyt kertoa jollekin kuinka tärkeä hän todellisuudessa on sinulle?

Anonyymi

Tunnustan että minä olen.

42

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En halua puhua omista rakkausasioista muille, ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle.

      • Anonyymi

        Kuule, täällä mielipiteiden levittäminen on, kuin levittäs paskaa pellolle. Tämä on anonyymipalsta.


    • Anonyymi

      Kyllä. Paska fiilis olla tällä palstalla. Taas. Tyhmin paikka ikinä.

    • En, en ole pelännyt. Vain katunut kertomisen mahdollisia seurauksia. Usein asiat mutkistuu, kun toinen ei ole valmis kuulemaan tai kerrottu hämmentää ja molemmat alkaa varoa sanojaan, pitkälti kai ettei anna olettaa ja odottaisi mitään utopistista.

    • Anonyymi

      Kunhan kertoo että on tärkeä, kuinka tärkeä sitten tilanteen niin salliessa.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse sitä sentään katua.

    • Anonyymi

      Miksi tulisi pelätä noinkin luonnollista asiaa. Tunnustus on musta helpottavaa ja usein toiselle helpottavaa tietoa. Koska myös toisella voi olla samansuuntaisia tuntemuksia, jolloin rohkaiseminen on tärkeää.

    • Anonyymi

      En. Luulin olevani tärkeä, en ollutkaan. Tätä pitää sulatella ja miettiä mitä se tarkoittaa. Monenlaisia elämän oppeja joihin en varautunut lainkaan 30 ensivuoden aikana. Uudenlainen elämä, joka vaatii uuden/uusia versiopäivityksiä. Rentoa ja leppoisaa elämää omien standardien mukaan ilman erikoisuuksia tai poikkeamia.

    • Anonyymi

      Pyrin kehumaan ihmisiä, sillä sitähän sanotaan, että tee toisille niinkuin toivot heidän tekevän sinulle. Minusta on kiva saada hymyjä ja positiivisia kommentteja ja niitä pyrin jakamaan muillekin.

    • Anonyymi

      Olen, mutta jos todella tärkeä on kyseessä ilmaisen sen.

    • Anonyymi

      Kelle olet kertonut?

    • Anonyymi

      En ole salaisuuttani kertonut🌷

    • Anonyymi

      En. Annoin vaan ajan tehdä tehtävän, mikä oli tässä nyt ainut oikea ratkaisu

      • Anonyymi

        Jos aika olisi tehnyt tehtävänsä, et olisi ikävä-palstalla keskiyön aikaan, joku tietty henkilö mielessäsi, vastaamassa suuria tunteita koskevaan keskusteluun.

        Ajalla ei ole tehtävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aika olisi tehnyt tehtävänsä, et olisi ikävä-palstalla keskiyön aikaan, joku tietty henkilö mielessäsi, vastaamassa suuria tunteita koskevaan keskusteluun.

        Ajalla ei ole tehtävää.

        Mä vietän paljonkin aikaa, eikä se tarkoita yhtään mitään. Hän voi luulla niin, mutta ei! Oon tyytyväinen, kun löysin toisen, toki hän ei ole täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vietän paljonkin aikaa, eikä se tarkoita yhtään mitään. Hän voi luulla niin, mutta ei! Oon tyytyväinen, kun löysin toisen, toki hän ei ole täällä

        Oletko nyt ihan varma? Entä ne katseet?


    • Anonyymi

      Minä pidän kaikki tunteeni omana tietonani ellei joskus jollain tapaa tule esille että se nainen ehkä rakastaisi minua. Ehkä joidenkin mielestä haaskaan aikaa mutta mitä jos hän rakastaakin ja minä yritän sählätä jotain muiden kanssa? Mitä jos ei ja uppoudun liiaksi toteutumattomiin haaveisiin? Kultainen keskitie tässä on löydettävä. Ehkä vielä saan hänet.

      • Anonyymi

        Jatkan. Rakastan häntä loppuelämäni kyllä sitten jos se on mahdollista ja sopii hänelle, enkä ole hänen mielestään liian heikko ja arka. Kauniita unia.


    • Anonyymi

      Voi kyllä ja paljon! Kerroin lopulta, mutten tohtinut tunnustaa, kuinka suurista tunteista on kyse. Enkä tohdi vieläkään.

      Eikä haittaa oikeastaan, on kuin olisi joku laittanut lämmöt päälle rintaani, niin hohkaava lämmin sieltä huokuu, pitää mut lämpimänä ne kaikki yksin nukkumani yöt.

      Niin lämpimänä ja vain ajatus sinusta M.

    • Miksi sitä pitäisi pelätä kertoa?

    • Anonyymi

      Pelkään parastaikaa. Keskusteluikkunaa olis auki, vois vaikka soittaa mutta en uskalla.

      -Tee-

    • En ole pelännyt, mutta... Varmasti on joskus jäänyt kertomatta ja etenkin toiminnalla osoittamatta.

    • Anonyymi

      Kyllä, tosin kyseinen tunne ei ollut molemmipuolista.

    • Anonyymi

      Olen pelännyt ja olenkin maininnut asiasta vain hyvin hillitysti. Sattuu liikaa avata itseään niin paljon enkä usko että kukaan mies on minusta koskaan samalla tavalla välittänytkään ja viimeisinkin taisi vain myönnytellä varovaisesti etten pettyisi tai jotain sellaista.

    • Anonyymi

      se tuntuisi omien tunteiden sälyttämiseltä toisen kontolle, että jätän mielummin sanomatta ja ajattelen että tää toinen tajuaa ne jos on ne tajutakseen jos ja kun on nuo tunteet valmis vastaanottamaan ja ajattelen ettei ne valkene mitenkään yhtäkkiä vaan tuo totuus on hidas mutta sitkeä

    • Anonyymi

      Olen pelännyt. Kerroin sen kuitenkin lopulta, koska oli sisäinen pakko. Ilmeisesti hän ei tuntenut samoin, koska ei ikinä vastannut.

    • Anonyymi

      Jätin kertomatta naiselle koska hän oli vain kevyesti ihastunut kun minä olin rakastunut. Oikea ratkaisu kun hän sitten löysikin ihmisen johon rakastua.

      • Anonyymi

        Ehkei tuntenut sinua kunnolla? Itse en voi koskaan aidosti rakastaa ketään, jota en tunne… Tai miten voit luottaa toiseen, jollet tunne häntä? Edes vähän paremmin?

        Itselleni rakkauteen kuuluu myös täysi luottamus, molemminpuolinen. Sekä tietenkin yhdessä vietetty aika; sekä tietenkin rakkauteen päästäkseen on oltava olemassa ihastuksen tunteet


      • Anonyymi

        Oletko varma, että oli vain kevyesti ihastunut? Yleensä sitä rakastuneena vähättelee tunteitaan.


    • Anonyymi

      Tietenkin olen, eiköhän se ole ihan inhimillistä ja koskee meitä kaikkia tai ainakin suurinta osaa jossain vaiheessa elämää

    • Anonyymi

      Kyllä olen. 🌊

    • Anonyymi

      Kyllä. Minulla oli, ja on edelleen, vastaus valmiina. En vain koskaan voinut kertoa asiaa. Olisi ollut laimea aloitus; verrattuna hänen vahvoihin tunteisiin (oletan, että ovat vahvemmat kuin minun).

      Eikä vastaus olisi ollut millään tavalla negatiivinen. Enemmänkin neutraalista positiiviseen

    • Anonyymi

      Peitin omani nähdäkseni onko hänellä ollenkaan minua kohtaan mitään.

      • Anonyymi

        Tuo on huono tapa. Itse ainakin peilaan todella herkästi toisen käytöstä.


    • Pelkäsin aluksi ja sitten kuitenkin rohkaistuin (monta kuukautta myöhemmin) ja tein sen, mitä en ole koskaan ennen uskaltanut tehdä. Se oli kuitenkin sydäntä särkevä hetki. Olen siitä nyt toipunut kuitenkin, jotenkin. 😇

    • Anonyymi

      En kertonut kaikkea, koska minulla tunteet ovat edelleenkin niin voimakkaat.

    • Anonyymi

      Tunteeni ovat voimakkaita. En voi kertoa niistä Asiakas - työntekijä suhteen takia. Mitenhän voin kertoa hänelle vielä lisää? 😢

      Olen hymyillyt, vastannut katseeseen (myös tuijotukseen), kiusoitellut, nauranut, pitänyt seuraa, kertonut suoraan että toivon hänellä olevan syy tulla takaisin kun työtehtävät ohi, yrittänyt tehdä hänen olonsa tärkeäksi ja helpoksi (juu tämä kuulostaa oudolta....). Hän olisi oikea minulle, Rakastan pyyteettömästi, käy tässä miten tahansa.

      Miehen silmät hintavat kuin hehkulamput välillä ja tulee 10 sentin päähän. <3 Käytännössä ole
      ollut sylissä jo.

      Mutta muuta en ole uskaltanut tehdä, eikä hänkään ole uskaltanut muuta.
      H* femakot JA MEETOOT. Mitä mä voin tehdä?

      • Anonyymi

        Hintavat eli hohtavat, kännykkä...


    • Anonyymi

      Olen, lasteni isälle.

    • Anonyymi

      Olenhan minä. Nyt ei ole montaa päivää enää aikaa, ja se sattuu lujaa. No, mies ei varmasti tule minua kaipaamaan.

    • Anonyymi

      Kyllä, menneet ovat kuitenkin menneitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe