Hei,
Talonyhtiö on liittynyt Telia kaappeliverkkoon mutta en löydä ilmaisia kanavia. Minulla on 2v vanha Samsung tv QE43Q60TAU ja kävin asetuksissa ja palautin tehdasasetuksiin. Kun etsin digitaalisia kanavia (yle, mtv, sub, liv..) löytyi vain 20 Samsung tv kanavaa, rakuten.. mutta ei tavallisia. Yle areena appi asennettu mutta minusta vaikea etsiä ne suorat kanavat. Missä löytyy kanavia?
Telia tv-kaapeliverkossa
5
333
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeilitko hakea nimenomaan kaapelipuolen digikanavat?
- Anonyymi
Juu, testasin taas tehdasasetuksiin.. Samsungin digitaaliset kanavat tulee näkyviin ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, testasin taas tehdasasetuksiin.. Samsungin digitaaliset kanavat tulee näkyviin ei muuta
Katoin netistä niin kyllä tuo sun telkkarisi tukee niin kaapeli-, antenni-, kuin satelliittilähetyksiäkin joten siitä ei voi olla kiinni. Epäilen että tuo kaapelipuolen viritin voi olla rikki.
- Anonyymi
Nyt tuli viime perjantaina yli 100 maksu kanvaa ilmaiseksi näkyviin. Joku Telian kaapeli kanavien päivitys ? No niitä tuli katsottua muutama päivä !
Alkoivat poistua keskiviikon aikana .
Mutta samalla poistui Telian kaapeli kortti maksetut kanavat mm eurosprort 1.?
Myymälän henkilö ei voinut auttaa, antoi puh numero jonne parikin soittoa. Ei selvinnyt heti .
Mutta illan suussa tuli tietoa, on laajempi vika.
Yrittävät selvittää. Ei mukava juttu kun maksut menee mutta kanavat ei avaudu . Onneksi on selvityksessä!- Anonyymi
älä katso niitä maksukanavia ne pistää sut muistalle listalle ja et voi tallemtaa mitään mulle kävi näin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1585462
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2543208
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442698- 361844
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411586- 161457
- 231447
- 241347