Hei,
Talonyhtiö on liittynyt Telia kaappeliverkkoon mutta en löydä ilmaisia kanavia. Minulla on 2v vanha Samsung tv QE43Q60TAU ja kävin asetuksissa ja palautin tehdasasetuksiin. Kun etsin digitaalisia kanavia (yle, mtv, sub, liv..) löytyi vain 20 Samsung tv kanavaa, rakuten.. mutta ei tavallisia. Yle areena appi asennettu mutta minusta vaikea etsiä ne suorat kanavat. Missä löytyy kanavia?
Telia tv-kaapeliverkossa
5
353
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeilitko hakea nimenomaan kaapelipuolen digikanavat?
- Anonyymi
Juu, testasin taas tehdasasetuksiin.. Samsungin digitaaliset kanavat tulee näkyviin ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, testasin taas tehdasasetuksiin.. Samsungin digitaaliset kanavat tulee näkyviin ei muuta
Katoin netistä niin kyllä tuo sun telkkarisi tukee niin kaapeli-, antenni-, kuin satelliittilähetyksiäkin joten siitä ei voi olla kiinni. Epäilen että tuo kaapelipuolen viritin voi olla rikki.
- Anonyymi
Nyt tuli viime perjantaina yli 100 maksu kanvaa ilmaiseksi näkyviin. Joku Telian kaapeli kanavien päivitys ? No niitä tuli katsottua muutama päivä !
Alkoivat poistua keskiviikon aikana .
Mutta samalla poistui Telian kaapeli kortti maksetut kanavat mm eurosprort 1.?
Myymälän henkilö ei voinut auttaa, antoi puh numero jonne parikin soittoa. Ei selvinnyt heti .
Mutta illan suussa tuli tietoa, on laajempi vika.
Yrittävät selvittää. Ei mukava juttu kun maksut menee mutta kanavat ei avaudu . Onneksi on selvityksessä!- Anonyymi
älä katso niitä maksukanavia ne pistää sut muistalle listalle ja et voi tallemtaa mitään mulle kävi näin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283