Enää mitään mitä kerroit.
Loit toisaalta turhaa toivoa ja seuraavassa hetkessä asiat oli aivan toisin.
Onko ihme miten käyttäydyin kun et itse osoittanut mitenkään välittäväsi minusta.
Tulkitsen sen niin että halusit vain lisätä epävarmuuttani ja jälleen satuttaa.
Lopuksi torjuit, mikä on ainoa hyvä asia.
Oma syyni tietty kun en osannut päästää tunteistani irti aikanaan.
Tämä ajatuksen ja tunteen purkua. En oleta tämän koskettavan ketään.
Voikaa ihmiset hyvin ja puhukaa vaikeatkin asiat niiden rakkaittenne kanssa.
Miten voin uskoa
7
51
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Tuo viimeinen lause...
- Anonyymi
Niinpä, siitä kun ei tullut mitään koskaan....
Se kuitenkin olisi hyvin tärkeää.
- Anonyymi
Eipä sitä yksin puhuta, jos toinen kieltäytyy puhumasta vaikka useaan kertaan yrität. T. Ollutta ja mennyttä
- Anonyymi
En kyllä kieltäytynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä kieltäytynyt.
Mutta hän kieltäytyi pari kertaa.
- Anonyymi
Ihan samanlaista itsellänikin ollut. En usko, että pystyn rakastumaan tai päästämään lähelleni ketään enää. Kaipaan että saisin läheisyyttä ja kaikkea muuta tärkeää. Jossain kohtaa elämästä tuli liian vaikeaa.
- Anonyymi
En minä ainakaan ota enää yhteyttä kun vaikutti aivan jonninjoutavalta koko yhteydenottoni. Haluttomuus ja vaivautuneisuus paistoi läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652