Enää mitään mitä kerroit.
Loit toisaalta turhaa toivoa ja seuraavassa hetkessä asiat oli aivan toisin.
Onko ihme miten käyttäydyin kun et itse osoittanut mitenkään välittäväsi minusta.
Tulkitsen sen niin että halusit vain lisätä epävarmuuttani ja jälleen satuttaa.
Lopuksi torjuit, mikä on ainoa hyvä asia.
Oma syyni tietty kun en osannut päästää tunteistani irti aikanaan.
Tämä ajatuksen ja tunteen purkua. En oleta tämän koskettavan ketään.
Voikaa ihmiset hyvin ja puhukaa vaikeatkin asiat niiden rakkaittenne kanssa.
Miten voin uskoa
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Tuo viimeinen lause...
- Anonyymi
Niinpä, siitä kun ei tullut mitään koskaan....
Se kuitenkin olisi hyvin tärkeää.
- Anonyymi
Eipä sitä yksin puhuta, jos toinen kieltäytyy puhumasta vaikka useaan kertaan yrität. T. Ollutta ja mennyttä
- Anonyymi
En kyllä kieltäytynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä kieltäytynyt.
Mutta hän kieltäytyi pari kertaa.
- Anonyymi
Ihan samanlaista itsellänikin ollut. En usko, että pystyn rakastumaan tai päästämään lähelleni ketään enää. Kaipaan että saisin läheisyyttä ja kaikkea muuta tärkeää. Jossain kohtaa elämästä tuli liian vaikeaa.
- Anonyymi
En minä ainakaan ota enää yhteyttä kun vaikutti aivan jonninjoutavalta koko yhteydenottoni. Haluttomuus ja vaivautuneisuus paistoi läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1103009Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912700Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612139Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11431Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2351395Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221320Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31121Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115890Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3872Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103863