Juomaputki

Anonyymi

Eka ilta nopeassa tahdissa noin 2,5 dl viinaa ja 1 l nelosolutta. Ja järjestys toisin päin, oli tarkoitus vain nauttia oluet ja mennä nukkumaan.

Seuraavana aamuna ei silleen krapulaa muttei täysin kunnossa oleva olokaan, jossain vaiheessa puolen litran nelos oluen haku. Sitten iltapäivällä pari tuollaista treffeillä kunnes huomaatkin kaljoittelevasi mökillä. Mökiltä kotiin ja kotona 1 l kolmosolutta, et jaksa edes kaikkia kaljoja juoda. Mitäs ne annokset nyt olikaan, oisko tuossa noin 15.

Sunnuntaina sitten aamulla juodaan litra kolmosta, käydään 1 nelosolut. Iltapäivällä olet ajokunnossa. Sitten kun tehtävä hoidettu kaupasta lisää 1 l nelosta, vielä toiset samanlaiset ja illalla ennen sulkemista pari. Eli su annokset 3,5 l nelosta = noin 11 nelosta (kolmosossa isompi määrä tietenkin!) 3 komosta.. eli kiitettävästi tullut taas sellainen 16 annosta juotua. Humaltumista vain illalla. Huonot unet stressaavan elämäntilanteen takia, olet polttanut paljon tupakkiakin siksi. Muuten et juuri polta. Heräät aamuyöllä paskalle! Tosi harvinaista olet jo huolissasi. Et saa unta, hoidat "krapulaasi" ja menet töihin..

Töiden jälkeen litra nelosta ei riitä ja vielä litra lisää eli taas tuli se kuusi nelosta juotua.

Nyt tästä suosta pitää nuosta! Ma oli yks näköharha, joku välähdys. Muisti täpästää.

Tämä väärinkäyttäjä on sitten nainen.

2

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1 litra vastaa 15 annosta? En saa mitään tolkkua aloituksestasi.

      • Anonyymi

        Siis tuon lauantai päivän annokset yhteensä noin 15.. aloitus ehkä klo 10 aamulla ja lopetus samoihin aikoihin tai hieman myöhemmin illalla.

        Ja sunnuntaina taas aloitin aamuyöllä juomaan niitä kaappiin jääneitä kaljoja. Huonoa ahdistuksen hoitoa, ahdistaa vaan enemmän.

        Ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe